ske087 Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Salutari . . Am o problema cu mobra . . .care nu mai porneste . . Am dat rezervorul jos de l-am vopsit dupa ce l-am montan din nou a moto a pornit a mers circa un minut dupa care s-a stins incet si sigur . . .. . Am încercat sa imbpornesc din nou . . Electromotorul invarte dar nu porneste . . . Trebuia sa montez cumva într-un mod special furtunele alea ? Sau care ar putea fi problema ..... Eu cred ca e de alimentare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Crezi bine ca este de la alimentare, cel mai probabil. Verifica furtunele daca sunt conectate unde trebuie si nu sunt inversate sau sa nu fie robinetul pe inchis(daca are). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Ai gatuit vreun furtun pe sub rezervor. Desfa-l si mai pune-l o data cu mai mare atentie. Minutul ala de mers a fost benzina care iti mai ramase in carburator, pana ai consumat-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ske087 Postat Iulie 15, 2015 Autor Share Postat Iulie 15, 2015 are furtun ,, gratuit” in spate si l-am pus si pe ala ca nu mi-a fost chear greu de la inceput desi nu prea stiu exact ce si cum face ala...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 1st things 1st - nici sa vrei nu ai cum sa pui futunele alea altfel decat vrea her Suzuki (poate daca esti suficient de creativ reusesti sa incurci furtunul de vacuum cu cel de benzina, dar nici asa stricaciuni prea mari nu ai cum sa faci). 2 - SVul nare robinet mecanic, nici rezerva - are o valva vaccumatica care se deschide doar cand se invarte motorul (furtunul mai flexibil, scurt si fara colier este cel pentru robinetul vaccumatic, iar cel mai lung, un pic mai rigid si invelit intr-o protectie de PVC care are un colier este ptr benzina; furtunul gatuit, care se fixeaza in capatul de jos al rezervorului este scurgerea de la supraplin. pe langa cele trei furtune mai ai doar o singura mufa care se fixeaza in rezervor (senzorul de nivel benzina) 3 - daca i-ai dat la "automat" fara furtunul de benzina fixat si motorul a mers pana s-a oprit, tot ceea ce a fost in carburatoare s-a dus si ele sunt seci, e normal sa nu o ia din prima... 4 - si partea proasta din toata afacerea asta, daca ai avut mizerie in rezervor (dupa vopsire, rugina, jegul care se gaseste in mod normal in benzina noastra cea de toate zilele), e foarte posibil ca ea sa fi ajuns in sitele carburatoarelor si sa le fi infundat - lucru posibil deoarce nu ai un filtru serios de benzina pe circuitul rezervor - carburatoare; exista unul mic in robinetul vacuumatic, dar e mai mult o sita si nu un filtru. 4b - exista si posibilitatea ca datorita avantului muncitoresc cu care ai incercat sa pornesti motorul sa fi innecat carburatoalele (situatie posibila mai ales daca nu sunt sincronizate sau daca nu ai fixat furtunul de vaccum de la carb 2 in rezervor. stai linistit ca se rezolva, desfa si verifica furtunele, cu carburatoarele e un pic mai mult de lucru, daca trebuie sa le cureti si/sau sincronizezi, dar daca ai ceva aptitudini mecanice il faci rapid. p.s. nu in ultimul rand verifica sigurantele si bujiile, nu se stie nici o data nRock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ske087 Postat Iulie 15, 2015 Autor Share Postat Iulie 15, 2015 Ms pentrubraspuns . . . Nu l-am pornit fără sa fie furtunele puse . . . Pr furtunul de benzina am si un mic filtru . . . . O sa vad eu ce fac mâine . . .cred ca o sa verific si cea de a doua pompa de benzina . . . Sa vad daca ffunctioneaza . . . Am văzut in manualul de service cam cumnar trebui facut . . . Sper sa nu am pompa stricata . . Daca nu obsa înaintea spre carburatoare . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TwinS Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 (editat) dac pompa a mers innainte merge si acum ridica rezervoru scoat furtunud e la pompa de pe T-u dintre carburatoare si das la automat daca curge benzina esti ok! daca nu esti ok scoate furtunu care intre in pompa si da al automat daca curge e de la pompa daca esti ok si vien benzian duap pompa da jos carburatoarele da jos capacele scoate patu in care intra cuiu pontou ai un surub de desfacut si impins tija care tine plutitoru si cu un patent scoti finut patu iar cand le scoti au niste site verifica sa ai sitele curate daca e cazu curatale.daca is curate verifica jeturile de benzina sa nu fie infundate P.S stutu cel mai jos e vacumu daca e orientat spre bloc cand lasi rezervoru jos se stranguleaza desfa-l si orienteaza-l infata spre jug si pune un furtun de benzina acolo nu se va mai strangula ever! Editat Iulie 15, 2015 de TwinS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Mai bine mergi la un mecanic. Stie ce face si ai mai putina bataie de cap. In plus, pentru ce problema ai tu nu are cum sa te coste prea mult, daca e vorba doar de furtunase care nu mai sunt puse la locul lor. P.S. Era un topic deschis pe problema asta ( /index.php?/topic/729407-probleme-suzuki-sv/ ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 (editat) pe langa cele trei furtune furtunuri frățică! Editat Iulie 16, 2015 de zĂŽmbesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.