FLEX Postat Septembrie 21, 2015 Autor Share Postat Septembrie 21, 2015 Problem solved. Cu bateria incarcata (12.95V la borne cind am urcat-o pe trocarici), ralenti-ul produce 14.1V fara consumatori; la turatia de regim constant (circa 1/2 din cursa acceleratiei) bate pina la 14.7V fara consumatori. Cu consumatori (lumini de drum, semnale, 2xEV) baleiaza intre 13V si 14.5V, functie de numarul consumatorilor si regimul de turatie. Multumesc tuturor pentru contributia adusa la rezolvarea problemei, chit ca rezolvarea a fost banala si previzibila (prin schimbarea RRT), parca imi pare si rau ca am deschis (inca) un topic despre o problema deja rezolvata in acelasi mod pe alt motociclete. Dar deh, fiecare credem ca a noastra e mai ochioasa decit celelalte. In orice caz, e ciudat ca testele indicate de italieni in manual pentru verificarea RRT au dat rezultate identice atit pe "cel vechi" cit si pe "cel no", in timp ce montate in instalatie au dat rezultate complet diferite. O zi buna sa veti si curent in baterie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 In orice caz, e ciudat ca testele indicate de italieni in manual pentru verificarea RRT au dat rezultate identice atit pe "cel vechi" cit si pe "cel no", in timp ce montate in instalatie au dat rezultate complet diferite. Nu e deloc ciudat pentru ca probabil testele sunt facute prin masurarea integritatii diodelor, adica puntea redresoare dar nu si partea de reglare a tensiunii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Septembrie 22, 2015 Autor Share Postat Septembrie 22, 2015 Nu e deloc ciudat pentru ca probabil testele sunt facute prin masurarea integritatii diodelor, adica puntea redresoare dar nu si partea de reglare a tensiunii. Exact asa scrie la carte, ca se verifica diodele, nici un cuvint despre partea de reglare - apropos, ce piese sint pe partea de reglare? asta asa, ca sa stiu si eu despre ce e vorba . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 SCR de obicei si un circuit pentru o tensiune de referinta / comparare care da drum SCR-uri ca sa scurteze alternator cand voltajul creste prea mult. Dar sunt mai multe variante de relee. » Post actualizat in 22 Sep 2015 09:16Se poate verifica si asta cu de exemplu o sursa de tensiune variabila, un bec, si un voltmetru, dar e un pic mai anevoios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 » Post actualizat in 22 Sep 2015 09:16 Se poate verifica si asta cu de exemplu o sursa de tensiune variabila, un bec, si un voltmetru, dar e un pic mai anevoios. Cam greu o sursa vartriabila trifazata de curent alternativ, tot pe motor iti dai seama daca isi face treaba, vorba ta, anevoios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Poti testa cat o faza la rand cu o sursa DC reglabila cu curent limitat sau un bec in serie. Cresti incet tensiune pe o faza, monitorizezi voltaj la iesire din releu, cand ajunge la un voltaj normal de incarcare, releu trebuie sa faca scurt la faza si intre sursa in limitare sau se aprinde becul. Inversezi polaritate, repeti, si apoi la fel la celalte 2 faze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Poti testa cat o faza la rand cu o sursa DC reglabila cu curent limitat sau un bec in serie. Cresti incet tensiune pe o faza, monitorizezi voltaj la iesire din releu, cand ajunge la un voltaj normal de incarcare, releu trebuie sa faca scurt la faza si intre sursa in limitare sau se aprinde becul. Inversezi polaritate, repeti, si apoi la fel la celalte 2 faze. Asta teoretic dar nu stii structura interna a releului, de exemplu la o virago 535 un releu care nu baga mai nimic eliminand o faza care la masuratoare mi se parea dubioasa a inceput sa intre in parametrii. Era dubioasa in sensul ca prindeam, destul de slab, un condensator pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.