Sari la conținut

Circuit de incarcare care nu incarca


FLEX
 Share

Postări Recomandate

Problem solved.

Cu bateria incarcata (12.95V la borne cind am urcat-o pe trocarici), ralenti-ul produce 14.1V fara consumatori; la turatia de regim constant (circa 1/2 din cursa acceleratiei) bate pina la 14.7V fara consumatori. Cu consumatori (lumini de drum, semnale, 2xEV) baleiaza intre 13V si 14.5V, functie de numarul consumatorilor si regimul de turatie.

Multumesc tuturor pentru contributia adusa la rezolvarea problemei, chit ca rezolvarea a fost banala si previzibila (prin schimbarea RRT), parca imi pare si rau ca am deschis (inca) un topic despre o problema deja rezolvata in acelasi mod pe alt motociclete.

Dar deh, fiecare credem ca a noastra e mai ochioasa decit celelalte.

In orice caz, e ciudat ca testele indicate de italieni in manual pentru verificarea RRT au dat rezultate identice atit pe "cel vechi" cit si pe "cel no", in timp ce montate in instalatie au dat rezultate complet diferite.

O zi buna sa veti si curent in baterie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 56
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In orice caz, e ciudat ca testele indicate de italieni in manual pentru verificarea RRT au dat rezultate identice atit pe "cel vechi" cit si pe "cel no", in timp ce montate in instalatie au dat rezultate complet diferite.

Nu e deloc ciudat pentru ca probabil testele sunt facute prin masurarea integritatii diodelor, adica puntea redresoare dar nu si partea de reglare a tensiunii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e deloc ciudat pentru ca probabil testele sunt facute prin masurarea integritatii diodelor, adica puntea redresoare dar nu si partea de reglare a tensiunii.

Exact asa scrie la carte, ca se verifica diodele, nici un cuvint despre partea de reglare - apropos, ce piese sint pe partea de reglare? asta asa, ca sa stiu si eu despre ce e vorba .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SCR de obicei si un circuit pentru o tensiune de referinta / comparare care da drum SCR-uri ca sa scurteze alternator cand voltajul creste prea mult.

Dar sunt mai multe variante de relee.


» Post actualizat in 22 Sep 2015 09:16

Se poate verifica si asta cu de exemplu o sursa de tensiune variabila, un bec, si un voltmetru, dar e un pic mai anevoios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 22 Sep 2015 09:16

 

Se poate verifica si asta cu de exemplu o sursa de tensiune variabila, un bec, si un voltmetru, dar e un pic mai anevoios.

Cam greu o sursa vartriabila trifazata de curent alternativ, tot pe motor iti dai seama daca isi face treaba, vorba ta, anevoios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti testa cat o faza la rand cu o sursa DC reglabila cu curent limitat sau un bec in serie. Cresti incet tensiune pe o faza, monitorizezi voltaj la iesire din releu, cand ajunge la un voltaj normal de incarcare, releu trebuie sa faca scurt la faza si intre sursa in limitare sau se aprinde becul. Inversezi polaritate, repeti, si apoi la fel la celalte 2 faze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti testa cat o faza la rand cu o sursa DC reglabila cu curent limitat sau un bec in serie. Cresti incet tensiune pe o faza, monitorizezi voltaj la iesire din releu, cand ajunge la un voltaj normal de incarcare, releu trebuie sa faca scurt la faza si intre sursa in limitare sau se aprinde becul. Inversezi polaritate, repeti, si apoi la fel la celalte 2 faze.

Asta teoretic dar nu stii structura interna a releului, de exemplu la o virago 535 un releu care nu baga mai nimic eliminand o faza care la masuratoare mi se parea dubioasa a inceput sa intre in parametrii.

Era dubioasa in sensul ca prindeam, destul de slab, un condensator pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...