Sari la conținut

probleme zx 9r


Postări Recomandate

Corect. Carburatoarele curatate si sincronizate si/sau vazut si bujiile cum sunt.

 

 

ai putea incepe prin a verifica bujiile si aprinderea sau carburastoarele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu poti spune asta...

 

 

e kawasaki, nu e bun, numai probleme sunt cu ele, cine stie ce nu ai pus la loc cum trebuie dupa ce ai schimbat motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..............Si inainte ...............sa schimbe motorul avea aceeasi buba ?

Daca tot a fost schimbat motorul la un service si ai vazut ca ceva nu este ok de ce nu le-ai spus mesterilor ?

Editat de kawazaki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inainte nu mergea intrerupt ...k motorul vechi ......motorul vechi era din 2000 si asta ce lam pus acuma e din 2002

Eu spun ca nu este ceva montat bine la locul lui,nu inteleg de ce nu mergi sa le spui despre problema din moment ce au umblat si au desfacut tot motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurul regret ca plec de aici e ca nu am taria psihica de a abuza in mod golanesc de conationalii mei romani(un procent destul de mare din ei), ci am defectul de a fi corect. Altii au facut milioane bune in modul asta... Sunt curios ce factura ti-au facut cei de la service... Sau ei ti-au zis problema si tu ai zis ca nu e nevoie de atatea 'operatii'?

Editat de catranel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o spus k trebe sincronizare

sincronizarea n-are treaba cu intreruperea , daca iti revine la relanti repede din ture inseamna ca sunt suficient de sincronizate clapetele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

flavius 1 daca nu ai mai deschis un un motor bucati sa iti dai seama legatura dintre piese mai bine mergi la un alt service nu la fel de bun ca asta unde ai fost. Cel mai bun mecanic moto din Timisoara nu are firma, deci nu are cum sa iti faca factura (sigur nu ai fost la el) si cele mai bune 2 servisuri iti dau factura.

ram air sa nu fie conectate cum trebuie, furtune pe la airbox, airbox montat necorespunzator.....

 

Dupa ce mergi la un service, platesti o manopera,chiar daca nu ti-au dat factura, nu faci un test ? In locul tau as platii si sincronizarea iar daca buba tot ramane...as ramane si eu pe capul lor pana ar rezolva problema, pana la urma poate iti schimba si motorul inca o data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vechiul propulsor cumva a ramas fara ulei...

vezi furtunul alimentare sa nu fie gatauit..

verifica airboxul.......

are fluctuati turometrul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...