jerry_mcrie Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 mah nu inteleg... ce daca e lovita duba in spate? de e neaparat ca femeia sa se deplaseze inainte cand a fost lovita in spate? de ce nu putea inca sa dea cu spatele in momentul impactului? riderul trebuie neaparat sa fie vinovat. aia si-a cumparat drum si victima este vinovata... pai daca da unu peste mine si-mi vedeti guma de spate o sa ziceti toti ca am meritat sa mor / raman olog... la draqu, parca ar fi forum de dusmani ai motociclistilor... si parca nimeni de pe topicul asta nu ar fi depasit niciodata viteza legala. wtf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 21 de ani și R1? Nu ai cum sa fii cat de cât copt la minte pana în 25-27 de ani minim... Si stagiul militar satisfacut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacii Postat August 29, 2015 Share Postat August 29, 2015 Dumnezeu sa-l Ierte ! Pacat de tineretea lui.Din cate mi-am dat seama ,la cum arata motorul,viteza mare nu a avut ,insa in mod clar nici viteza legala - doar vorbim de teribilisti de 21 de ani,R1,etc- Duba blondei ,era deja pe drum ,ceea ce ma face sa cred ca ,cauza e lipsa de experienta si reactia de moment.....sau lipsa acesteia,mai exact ! Pacat ,ca " astia micii" de acum,vad in motocicleta,numai viteza ,in orice situatie,si fandoseala la maxim ,cum spunea un coleg mai sus, R1+21 ani = love. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 Văd că încă se aprind spirite pe tema "cine era vinovat". Trebuie să înțelegeți un lucru foarte simplu: Nu contează! Indiferent cine ar fi vinovat, trebuie să mergi astfel încât să nu ajungi să te uiți la tavanul de spital (sau mai rău). Cazul ăsta mi se pare unul destul de simplu. Îmi pare rău de om, era tânăr și avea viața întreagă în față, dar, dacă tu nu te păzești când mergi pe motocicletă, nu poți avea pretenția s-o facă alții. Și păzitul ăsta vine și din alegerea motoretei, din menținerea ei în stare decentă (gume, frâne etc.) și din mers astfel încât să-ți dai șansa să observi chestii - dube care dau cu spatele, mașini care întorc etc - și să le eviți. Chiar dacă, legal și moral vorbind, ei ar fi de vină. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 Motociclist decedat, circulatia blocata vreo 2 ore. Din cate am inteles un sofer cu o duba a iesit dint-run depozit aflat chiar pe marginea drumului fara sa se asigure. Motociclistul care venea dinspre Cluj spre Gherla a fost acrosat de duba si proiectat intr-un tir cave venea de pe contrasens. Motociclistul din pacate nu a supravietuit L.E. http://someseanul.ro/accident-mortal-la-livada-un-motociclist-din-fizesu-gherlii-si-a-gasit-sfarsitul-sub-rotile-unui-tir-fotovideo/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=accident-mortal-la-livada-un-motociclist-din-fizesu-gherlii-si-a-gasit-# RIP..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
player81 Postat August 31, 2015 Share Postat August 31, 2015 E chiar al 2-lea decedat pe R1 numai luna asta. Si din pacate viata inca unui om a devenit statistica. Deja au devenit 3. https://www.facebook.com/mihael.radu/posts/1112539748773408 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 pai... ce sa faca el cu numai 60 - 80 de cai? . FZ6-le are suta de cai, cam mult... Accidentul.. eu zic ca nu se poate invata mare lucru. Astea-s riscurile motociclismului. O greseala poate fi prea mult pe 2 roti. Si pe 2 roti greseala inseamna si lipsa de anticipare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Si pe 2 roti greseala inseamna si lipsa de anticipare. ne-am mai "certat" pe tema asta... cat de perfect sa fi? odata si odata vei fi surpins... atunci depinde de skill, experienta, sange-n instalatie, stare tehnica a utilajului... daca eviti / scapi... nu poti merge 100% perfect non stop. nici aia la motogp nu sunt chiar asa de robotei... anticipezi, dar deh, mai intoarce unu pe continua, mai iese combina din camp, mai iese unu cu spatele in DN-u... accident este ceva neprevazut. da poti maximaliza riscurile sau poti sa le minimalizezi. dar riscuri vor exista. e ca draqu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 ne-am mai "certat" pe tema asta... cat de perfect sa fi? odata si odata vei fi surpins... atunci depinde de skill, experienta, sange-n instalatie, stare tehnica a utilajului... daca eviti / scapi... nu poti merge 100% perfect non stop. nici aia la motogp nu sunt chiar asa de robotei... anticipezi, dar deh, mai intoarce unu pe continua, mai iese combina din camp, mai iese unu cu spatele in DN-u... accident este ceva neprevazut. da poti maximaliza riscurile sau poti sa le minimalizezi. dar riscuri vor exista. e ca draqu. exact, ne-prevazut. cum se face ca din numarul celor care mor de neprevazut, 100% sunt copii? Spune statistica asta ceva? Merg numai copiii cu motociclete puternice? Deci inseamna ca e altceva, nu? Una e sa mergi la noroc, alta la ghinion. Unuia care ii apare in fata un autovehicul de pe contrasens in viteza, ala e ghinion. Da, nu e luat in considerare, intrucat probabilitatea ca asa ceva sa se intample e foarte mica. Si culmea e ca din ghinion mor cred ca peste 90% cu experienta mare. Altul care nu prevede in localitate ca sunt si copii si batrani si mai apar masini cu spatele care merg la o viteza mica, e mers "la noroc", si din "accidentele" astea beneficiaza numai copiii pe 2 roti, exclusiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Una e sa mergi la noroc, alta la ghinion. Asta-i din seria "iarna nu-i ca vara"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 pai daca da unu peste mine si-mi vedeti guma de spate o sa ziceti toti ca am meritat sa mor / raman olog... la draqu, parca ar fi forum de dusmani ai motociclistilor... dar, dacă tu nu te păzești când mergi pe motocicletă, nu poți avea pretenția s-o facă alții. Și păzitul ăsta vine și din alegerea motoretei, din menținerea ei în stare decentă (gume, frâne etc.) și din mers astfel încât să-ți dai șansa să observi chestii - dube care dau cu spatele, mașini care întorc etc - și să le eviți. Chiar dacă, legal și moral vorbind, ei ar fi de vină. Cata vreme zicem "lasa ca merge si asa" si nu ne pasa de chestiile elementare de siguranta... suntem sau nu intr-o anumita masura proprii nostri dusmani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.