MAN!AC Postat Septembrie 4, 2015 Share Postat Septembrie 4, 2015 Salutare tuturor! Am marea rugăminte către un user care este deținător de Hornet să mă poată ajuta cu o verificare de releu de încărcare pentru acest tip de motocicletă, model 2004...sau Hornet S...dau 2-3 beri pentru 2 minute de test...Mâine dimineață, zona Bercereni (Apărătorii Patriei)...Vă mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 Nu ai nevoie decat de un banal voltmetru, cu care vei masura tensiunea cu motorul oprit (va fi undeva intre 12,5V si 12,9) iar apoi masori tensiunea cu motorul pornit pe toate plajele de turatie cu faza scurta, faza lunga, si fara nici o lumina aprinsa. Valorile trebuie sa se incadreze intre 13,7 - 13,8 si 14 - 14,4 MAXIM. Daca valorile de incarcare depasesc 14,4 V inseamna ca releul este defect. Daca nu urca peste 13,7 V chiar daca motorul este turat si luminile sunt stinse inseamna ca ori releul ori magnetoul, ori statorul, ori rotorul sunt defecte.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 Daca nu urca peste 13,7 V chiar daca motorul este turat si luminile sunt stinse inseamna ca ori releul ori magnetoul, ori statorul, ori rotorul sunt defecte.... stai cuminte cu afirmatiile astea, 13.7 e foarte OK ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 magnetoul, ori statorul, ori rotorul sunt defecte....aha ! pai daca are alternator ce facem!!!!!!!!!!!? 13.7 e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.