MAN!AC Posted September 4, 2015 Share Posted September 4, 2015 Salutare tuturor! Am marea rugăminte către un user care este deținător de Hornet să mă poată ajuta cu o verificare de releu de încărcare pentru acest tip de motocicletă, model 2004...sau Hornet S...dau 2-3 beri pentru 2 minute de test...Mâine dimineață, zona Bercereni (Apărătorii Patriei)...Vă mulțumesc! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiziflash Posted September 5, 2015 Share Posted September 5, 2015 Nu ai nevoie decat de un banal voltmetru, cu care vei masura tensiunea cu motorul oprit (va fi undeva intre 12,5V si 12,9) iar apoi masori tensiunea cu motorul pornit pe toate plajele de turatie cu faza scurta, faza lunga, si fara nici o lumina aprinsa. Valorile trebuie sa se incadreze intre 13,7 - 13,8 si 14 - 14,4 MAXIM. Daca valorile de incarcare depasesc 14,4 V inseamna ca releul este defect. Daca nu urca peste 13,7 V chiar daca motorul este turat si luminile sunt stinse inseamna ca ori releul ori magnetoul, ori statorul, ori rotorul sunt defecte.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
superbec Posted September 5, 2015 Share Posted September 5, 2015 Daca nu urca peste 13,7 V chiar daca motorul este turat si luminile sunt stinse inseamna ca ori releul ori magnetoul, ori statorul, ori rotorul sunt defecte.... stai cuminte cu afirmatiile astea, 13.7 e foarte OK ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doru1900 Posted September 5, 2015 Share Posted September 5, 2015 magnetoul, ori statorul, ori rotorul sunt defecte....aha ! pai daca are alternator ce facem!!!!!!!!!!!? 13.7 e ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.