Dimethylmercury Postat Decembrie 20, 2006 Share Postat Decembrie 20, 2006 Am un piston de Skoda 1000 MB cu boltz de 18. Se poate aleza gaura pt. boltz la 20 sa ramana perfect perpendicular pe cilindru, sau e mai recomandabil sa pun bucsa de bronz cu gaura mai mica? Astept pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 20, 2006 Share Postat Decembrie 20, 2006 gaura! te duci la un frezor sau srtungar si iti da el gaura cum trebuie si iti face si sant pt. siguranta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pascumoto13 Postat Decembrie 21, 2006 Share Postat Decembrie 21, 2006 Deoarece orificiile (găurile...) pentru bolț sunt asimetrice față de axa longitudinală a pistonului, este de peferat să rămână cele de fabrică; deci, bolț de 18 cu bucÂşă corespunzătoare la bielă (bronz grafitat, canale elicoidale de ungere Âşi găurile străpunse). Puțin probabil ca un strungar să poată menține cota de "dezaliniere" - e necesară maÂşină de găurit în coordonate. Succese, mp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soti Postat Decembrie 21, 2006 Share Postat Decembrie 21, 2006 (editat) Ai facut astfel de modificare?Si eu sunt interesat de o solutzie deoarece si eu sunt an aceeasi situatzie si anaca nu am apucat sa desfac motorul si nu stiu anca cum arata Simsonul an inrerior.Ma gindesc ca 1mm an carne pentru bucsa e cam putzin eu ma gindeam sa mai alezez din gaura din biela astfel ancit sa obtzin cel putzin 2mm an carne pentru bucsa. Rugam pe cei care au facut modificari an acest sens sa-si expuna lucrarea. Editat Decembrie 21, 2006 de Soti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Decembrie 21, 2006 Autor Share Postat Decembrie 21, 2006 (editat) Mersi de sfaturi. Daca "mesterul" face gaura de 20 cu centrul exact unde are gaura de 18 centrul, atunci ar ramane valabila asimetria pistonului. Sigur nu sunt singurul cu piston de genul in motor si as fi curios cum au rezolvat problema altii. Deoarece orificiile (găurile...) pentru bolţ sunt asimetrice faţă de axa longitudinală a pistonului, este de peferat să rămână cele de fabrică; deci, bolţ de 18 cu bucşă corespunzătoare la bielă (bronz grafitat, canale elicoidale de ungere şi găurile străpunse). Puţin probabil ca un strungar să poată menţine cota de "dezaliniere" - e necesară maşină de găurit în coordonate. Succese, mp. Gaura in biela e de cam 22. Acolo e bucsa de bronz originala cu perete de aprox 1mm. Bucsa aia tre inlocuita si biela lasata asa cum e. Asta in cazul, in care modificarea se va face la bucsa, nu la piston. Editat Decembrie 21, 2006 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Decembrie 21, 2006 Share Postat Decembrie 21, 2006 (editat) gaura! te duci la un frezor sau srtungar si iti da el gaura cum trebuie si iti face si sant pt. siguranta! EU SUNT DEACORD CU TINE(eu pe varianta asta m-asi duce) eu am cumparat un simson cu set de skoda cu bolt de 20 in piston..acum l-am desfacut..cilindrul este bun,mi-am cumparat segmenti si un piston cu bolt de 18..vreau sa schimb pistonul si sa fac cum ai zis tu dar IMI PUN ASA PROBLEMA o sa ramana destul de gros aluminiul in piston acolo unde intra boltul de 20 in loc de 18...ramane rezistenta???ca al meu nu cred ca a fost modificat...am auzit ca sunt pistoane de skoda si cu bolt de 20(poate ma insel)... eu mai cred si ca la o bucsa groasa in pereti in scurt timp se "preseaza" materialul si se largeste..adica isi face joc rog pe cei care au facut modificari de genul asta(si sunt sigur ca foarte multi)sa ne ajute si pe noi cu niste sfaturi Editat Decembrie 21, 2006 de Niku Chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 21, 2006 Share Postat Decembrie 21, 2006 pistonul rezista! bucsa nu! gaura daca este facuta de un strungar/frezor bun este pe centru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soti Postat Decembrie 21, 2006 Share Postat Decembrie 21, 2006 Poate ne da un sfat si drobu,am vazut ca a umblat umblat mult an Simson. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Decembrie 22, 2006 Autor Share Postat Decembrie 22, 2006 (editat) Pererea mea e ca ambele variante is valabile, daca sunt facute calumea. Problema de rezistenta nu se pune. Bronzul grafitat nu se taseaza, pt ca e foarte tare, iar exista destul material la bolt in piston incat sa nu ii afecteze rezistenta daca gaura e marita in acesta. Problema care poate interveni in ambele cazuri este ca pistonul nu va fi perfect paralel cu camasa (nu va fi perfect vertical). Asta e ceea ce trebuie evitat. Daca gaura din bucsa nu va fi perfect paralela cu exteriorul acesteia, atunci nu e bine. La piston daca nu nimereste bine maistrul aceste gauri atunci iarasi va fi acceasi problema. Pareri mai relevante ar fi din partea acelor oameni care s-au ivit de problema si au rezolvat-o intr-un fel din cele doua, sau chiar si mai bine a unora care lucreaza pe strung/freza. Ieri am vb. cu un strungar, de exemplu si mi-a zis categoric sa pun bucsa mai groasa. Editat Decembrie 22, 2006 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Decembrie 25, 2006 Share Postat Decembrie 25, 2006 salutari! va recomand cu mana pe inima set de skoda 1100s alezaj 71 si bolt de 20mm, problema e mai delicata :in sensul ca eu am folosit si cilindrul de skoda ceea ce este destul de complicat ca tre sa scoti cilindrul de simson si sa-l bagi pe ala de skoda treaba nu deloc usoara ca tre sa lucrezi cu tolerante ,iar la montaj cilindrul se incalzeste in cuptor iar radiatorul {aripioarele }se racesc in frigider iar daca cotele nu sunt bune riscati sa gripati pistonul in cilindru pentru ca cilindrul se strange la montaj ......bla bla , in fine eu am rulat cu simsonul aproximativ 25000 km cu un asemenea set pana am facut o prostie si-am gripat pistonul am mers in plina vara la prinz pe-o caldura ...dar va spun ca nu-se compara cu un set original de 68 castigi ceva putere si viteza si trage bine mai ales ca aveam si un crb de cz sport de 175 simsonelul ruleaza si acum dar cu piston si cilindru de dacia 1300 de 73mm fratilor ,dar nu va recomand deloc... daca vreti neaparat sa puneti set de skoda mai vorbim si va dau detalii tehnice amanuntite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soti Postat Decembrie 26, 2006 Share Postat Decembrie 26, 2006 (editat) salutari! va recomand cu mana pe inima set de skoda 1100s alezaj 71 si bolt de 20mm, problema e mai delicata :in sensul ca eu am folosit si cilindrul de skoda ceea ce este destul de complicat ca tre sa scoti cilindrul de simson si sa-l bagi pe ala de skoda treaba nu deloc usoara ca tre sa lucrezi cu tolerante ,iar la montaj cilindrul se incalzeste in cuptor iar radiatorul {aripioarele }se racesc in frigider iar daca cotele nu sunt bune riscati sa gripati pistonul in cilindru pentru ca cilindrul se strange la montaj ......bla bla , in fine eu am rulat cu simsonul aproximativ 25000 km cu un asemenea set pana am facut o prostie si-am gripat pistonul am mers in plina vara la prinz pe-o caldura ...dar va spun ca nu-se compara cu un set original de 68 castigi ceva putere si viteza si trage bine mai ales ca aveam si un crb de cz sport de 175 simsonelul ruleaza si acum dar cu piston si cilindru de dacia 1300 de 73mm fratilor ,dar nu va recomand deloc... daca vreti neaparat sa puneti set de skoda mai vorbim si va dau detalii tehnice amanuntite. Cred ca ai facut taman invers bagind radiatorul de aluminiu an frigider si ancalzind cilindrul.Nu trebui sa bagi nimic an frigider(cu exceptia berilor si a carnii de micii),ai suficient daca ancalzesti radiatorul de aluminiu. Editat Decembrie 26, 2006 de Soti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Decembrie 27, 2006 Share Postat Decembrie 27, 2006 Cred ca ai facut taman invers bagind radiatorul de aluminiu an frigider si ancalzind cilindrul.Nu trebui sa bagi nimic an frigider(cu exceptia berilor si a carnii de micii),ai suficient daca ancalzesti radiatorul de aluminiu. sa'' notat ''multam de observatie. happy new year! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Decembrie 29, 2006 Share Postat Decembrie 29, 2006 (editat) fratilor boltul ala se monteaza la rece si pistonul la cald sa nuc arecumva sa alezati pistonul ca boltul este al lui sa nu faceci greseala asta... ca sa-l montati incalziti bine pistonul si boltul sa-l tineti undeva in frigider in congelator si pe urma sa-l puneti sau sa-l presati nu stiu sigur. sa nu alezati pistonnul ca s-a dus....numai bine! Editat Decembrie 29, 2006 de sangre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Decembrie 29, 2006 Share Postat Decembrie 29, 2006 fratilor boltul ala se monteaza la rece si pistonul la cald sa nuc arecumva sa alezati pistonul ca boltul este al lui sa nu faceci greseala asta... ca sa-l montati incalziti bine pistonul si boltul sa-l tineti undeva in frigider in congelator si pe urma sa-l puneti sau sa-l presati nu stiu sigur. sa nu alezati pistonnul ca s-a dus....numai bine! aici era vorba de cilindru(camasa) care trebuie bagata in in partea de aluminiu cu aripioare...nici vba de bolt/piston-----dar mersi oricum(o sa tinem cont si de sfatul tau) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soti Postat Decembrie 29, 2006 Share Postat Decembrie 29, 2006 fratilor boltul ala se monteaza la rece si pistonul la cald sa nuc arecumva sa alezati pistonul ca boltul este al lui sa nu faceci greseala asta... ca sa-l montati incalziti bine pistonul si boltul sa-l tineti undeva in frigider in congelator si pe urma sa-l puneti sau sa-l presati nu stiu sigur. sa nu alezati pistonnul ca s-a dus....numai bine! Apropo,cind m-am hotarit sa vind seturi din setul de Skoda si am desfacut pentru prima oara pachetul cu segmentzi am constatat ca lipseste un segment de ungere.Sti ceva de el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.