djwilly Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Buna Seara, iata dupa cateva sute de ore investite si un cadru facut zob (deci a trebuit sa fac rost de altul), am reusit sa asamblez motorul si sa il pornesc. Am pus toate cablurile si elementele, gen decompresor,soc, etc etc la locurile lor, si EUREKA Honda traieste si merge de sare pe pereti. Chiar motorul e prea turbat pentru un cross de 6oo(si nu e primul care il detin),dar spre bucuria mea merge. ACUM, desigur daca va scriu este ca am o problema totusi. Cand e pornit motorul doar in partea din fata dreapta ceva zdrangane, destul de nasol, deoarece se aude clar....clampane. Acum dupa logica mea de balta, e ori lantul de distributie ori supapele dinspre esapament. Dar le-am reglat conform manualului si youtube 0,05 in si 0,10 out. Poate sa imi spuna cineva din experienta, cam unde sa ma uit si la ce??? Ca ma doare inima (nu de la cafea sa desfac motorul iar.... Ahh si fumega destul de tare as spune eu. va multumesc in avans daca ma puteti ajuta. V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 baga un clip video.... poate ajuta la diagnoza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
porky08 Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Poate este uzat lantul de distributie, sau ar putea fi decalata distributia cu vreun dinte si atunci iti porneste dar suna urat si scoate fum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Cand tragi ambreiajul mai zdrangane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Supapele daca le faci la lera nu cred ca e bine, cel putin la XL600LMF (care defapt e un XR600 ca piese) si la Dominator, mai bine le faci la mana. In sensul ca daca bagi lera, in locul unde o bagi e o groapa sau cum sa ii zic, o semi-sfera, si defapt nu masori ce trebuie. Asa am futut si eu un Dominator. Facea ca dracii dupa ce l-am 'reglat' cu lera... Cat despre lant, stiu ca in manual e o poza, cum ca daca invarti motorul ar trebui sa se alinieze niste semne pe roata dintata de sus ce tine lantul de distributie cu ce vezi in motor prin lacasul ala rotund de jos. Poate ma insel.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 zdranganit ar putea face lantul daca nu e intins ca lumea sau surube eliberate prin carter. La mine la Xr cica asa se regleaza supapele (dar upapele prea largi bat nu zdrangane): Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Supapa dreapta fata ( supapa 2 evacuare) care este actionata de decompresor,e destul de complicat sa ii faci reglaju corect. Zice si in manual Si banuesc ca asta e suntu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djwilly Postat Septembrie 22, 2015 Autor Share Postat Septembrie 22, 2015 da asta intradeva e o chestier care nu apare in manualelul de xl de pe : hondaxl.it/manuali.htm deci este o procedura diferita pentru a regla supapa din dreapta toba. Bine spus Simpson_ am sa verific asta, Daca nu e reglajul am o nesiguranta pentru declaratia lui porky08. Eu doar cred ca am reglat motorul la distanta dar se poate sa fie un dinte decalat. Daca imi poate da cineva totusi mai multe informatii despre fumegatul asta excesiv,va multumesc. Garniturile sunt noi toate si la chiuloasa si la cilindru. Dar daca e distributia decalata at, nu ar trebui sa sie lipsita de putere? ca de tras trage de zici "ce-I aia?' mersi dragilor, » Post actualizat in 22 Sep 2015 09:48Din pozele postate nu intaleg cum vine reglata supapa din dreapta fata. Ridic pistonul pana la punctual maxim aliniat cu T-ul pe magneto si acolo masor0.05? ca e cam bizara procedura asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
porky08 Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Trebuie sa ai supapa pe pozitia inchis sa fie libera , NU deschis/in tensiune, si semnul T de pe volanta aliniat cu semnul de pe capacul volantei. Daca nu este asa, mai rotesti o data motorul pana cand obtii pozitia corecta, apoi faci reglajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djwilly Postat Septembrie 22, 2015 Autor Share Postat Septembrie 22, 2015 poi da dar asta e procedura standar pentru a regla toate supapele. Sa ai semnul T aliniat cu capacul, apoi sa pui lera si sa ajustezi. Din cate am vazut pe youtube, trebuie numa facute 2 ture cu t-ul pana nu mai misca supapele cand misti magnetoul,cica aia e pozitia max sus la piston. Am intales eu ceva gresit in explicatie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
porky08 Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Ai inteles ok, dar nu uita sa verifici inainte de toate daca e bine pusa la punct distributia pentru ca altfel nu iti iese treaba buna!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 poi da dar asta e procedura standar pentru a regla toate supapele. Sa ai semnul T aliniat cu capacul, apoi sa pui lera si sa ajustezi. Din cate am vazut pe youtube, trebuie numa facute 2 ture cu t-ul pana nu mai misca supapele cand misti magnetoul,cica aia e pozitia max sus la piston. Am intales eu ceva gresit in explicatie ? T-ul corespunzator pentru reglajul supapelor apare dupa ce supapa de admisie s-a ridicat (s-a inchis), din acest moment trebuie sa mai invarti aproximativ 1/2 tura pana la T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djwilly Postat Septembrie 22, 2015 Autor Share Postat Septembrie 22, 2015 mersi mult baieti, intredevar m-ati indicat intro directie buna. exact asa suna si a mea ca in videoul asta : https://www.youtube.com/watch?v=3kdQG7Zs7jk de aici am dedus ca decompresoarele sunt dereglate, de fapt doare le-am montat dar nu sunt reglate, asa ca bate clopotul de la decompressor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.