Cooler Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Salutare De ceva timp sunt posesorul unei GSX 1100G. Stiu ca sunt rare, dar daca mai are cineva mi-ar place sa aud niste opinii vis-a-vis de ea. M-ar interesa in primul rand cat consuma... am vazut pe spritmonitor.de cateva consumuri dar mi-ar place ceva din Ro. A mea are nevoie de ceva interventii pe la carburatoare... pana acum n-am avut timp sa ma ocup de ea, dar urmeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jaman Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Stiu ca nu te ajuta ce iti zic eu si nu e legat de topicul tau,dar eu la fiecare motor proaspat achizitionat ii faceam plinul apoi 100 km.Apoi plin din nou si gata consumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 in primul rand, aranjeaza-l, pune-l la punct, schimba-i consumabilele, regleaza motorul, carburatoarele, fa-i o revizie all inclusive! oricum le faci pentru tine, iar dupa aia o lunga perioada nu mai ai nici o investitie de facut! daca nu functioneaza in parametrii optimi nici consumul nu e relevant! faci plinul, mergi cateva sute de km (diverse situatii de drum, locatii, etc) si iarasi faci plinul. simplu! l x 100 / km parcursi = consumul la 100 de km care este deja in functie de stilul tau de condus succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Clar, un consum mediu poti calcula dupa ce golesti vreo 3 rezervoare, asa la 100 de km parcursi e fix pix, te poti fenta si la pompa cu un litru doi si deviaza mult media, fiind vorba de o cantitate mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
porky08 Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Salut! Eu am avut un 1100G si am fost foarte multumit de el. Dupa ce am reparat carburatoarele (curatat, schimbat tot ce era deteriorat in ele si reglat) consumul era pe la 6-7L la drum intins si 8-9 in oras. In rest ce sa zic, este foarte confortabila si puternica totodata! Plimbari placute iti urez si cat mai multi km!! Uite si o poza cu cel pe care l-am avut.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Septembrie 22, 2015 Autor Share Postat Septembrie 22, 2015 Multumesc porky08.. singurul de pana acum la subiect. Stiu cum sa fac consumul la un motor.. e al 7-lea pe care-l detin. Intrebam fosti si actuali proprietari de GSX 1100G despre consum ca sa stiu la ce sa ma astept (un etalon de consum). Ca fapt divers la GSX 1100EF am scos consum mediu (mers >95% afara din oras) de cca 5,5-5,6 %. La GSX 1100G ma astept in regim similar la un 6%... comparativ cu EF-ul are lipsa carenaj deci penalitate aerodinamica + cardan vs lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
porky08 Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Da, 1100F-ul consuma mai putin intradevar, oricum sunt motoare foarte bine optimizate din punctul asta de vedere, al consumului avand in vedere capacitatea cilindrica si puterea la roata. Pana acum nu am gasit ceva atat de puternic sa si consume atat de putin. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 (editat) Cooler, macar un shot doua cu telefonul ca sa nu-mi chinui imaginatia Editat Septembrie 22, 2015 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Septembrie 22, 2015 Autor Share Postat Septembrie 22, 2015 O sa-i fac maine ceva poze sa nu te chinui prea mult » Post actualizat in 23 Sep 2015 17:10Poza promisa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 F tare.si asta,ca si restul de la tine,arata de parca e facuta ieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Septembrie 27, 2015 Autor Share Postat Septembrie 27, 2015 Dupa prima runda de imbunatatiri... consumul se situeaza la 5,9 % in conditiile in care n-am mers chiar economic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Septembrie 28, 2015 Share Postat Septembrie 28, 2015 mi se pare bun pentru cata balena e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Aprilie 25, 2016 Autor Share Postat Aprilie 25, 2016 E posibil sa ma despart de 1100G. Mai detin un 1100EF si cred ca nu se prea justifica 2 moto mari. 1100G-ul nu e prea potrivit pt oras, cel putin nu la modul la care as vrea eu sa-l folosesc. De tras trage f bine, are cuplu mare dar pt oras as prefera ceva mai lejer, o Yamaha XJ 600 sau Diversion sau poate ceva gen supermoto. In rest ca design e frumoasa, cam la limita catre cruiser la care as vrea o moto; ca stil seamana putin cu Zephyr-ul de 550 pe care l-am avut atat ca are un alt gabarit, tinuta de drum si putere. Seamana cu VX800 o motocicleta care mi-a placut optic. Nu m-am dat cu VX800 ci doar cu un Marauder cu motor asemanator; motorul de la Marauder nu mi-a placut deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 era misto daca era mai aproape de bucuresti daca zici ca vrei sa-l dai. eu as fi fost tentat sa-l vad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Aprilie 26, 2016 Share Postat Aprilie 26, 2016 Seamana cu VX800 o motocicleta care mi-a placut optic. Nu m-am dat cu VX800 ci doar cu un Marauder cu motor asemanator; motorul de la Marauder nu mi-a placut deloc. Motorul de Marauder e diferit de cel de VX dpdv comportament, desi este derivat din cel de VS Intruder/VX. in schimb la VX vei gasi 2 variante ale aceluiasi motor, VS51A Highlander (editia americana) cu aprinderea la 45°, si VS51B (editia europeana) cu aprinderea la 75°. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Dupa prima runda de imbunatatiri... consumul se situeaza la 5,9 % in conditiile in care n-am mers chiar economic. Ce fel de imbunatatiri? Ce pret are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Iulie 25, 2016 Autor Share Postat Iulie 25, 2016 Imbunatatiri mai multe dar relativ minore.. carburatoare, bujii, uleiuri, etc. E oricum f afurisita carburatia asta, trebuie sa gasesc un specialist pt ea. In oras imi consuma enorm (desi pe caldurile astea e posibil si sa se evapore ceva benzina). Dupa ce motocicleta va fi pusa la punct va costa aprox 1300 Euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat August 4, 2016 Share Postat August 4, 2016 Mobra e calumea. robusta ca un tanc rusesc si construita cu finete japoneza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat August 5, 2016 Autor Share Postat August 5, 2016 Ca lumea... dar lumea e rea . De robusta e robusta, faci si sala cu ea uneori. De finete nu stiu ce sa zic, dar gandita nu a fost pt mesterit frecvent la ea. Mi-ar trebui ceva pt oras .. asta e deja refren. Dar oricum Roni cunoaste motorul... a fost pasager pe el candva » Post actualizat in 28 Aug 2016 08:19Am fost ieri intr-o plimbare la lacul Iezer din Ighiel. Din memoria mea era ceva portiune de drum mai rau... portiunea de fapt a fost mult mai lunga decat imi aduceam eu aminte (cca 12 km) si drumul forestier considerabil mai rau. G-ul s-a descurcat incredibil pe drumul acela.. la urcare am depasit 2 masini si un ATV si la coborare vreo 2 masini. Nu as fi crezut cand am vazut cum arata drumul ca voi reusi sa urc ok cu moto mai ales ca mi se cam inclazeste motorul (suspectez ca amestecul e cam lean) si ca am urcat cu pasager pe hartoapele alea. "Musculoasa" mi-a castigat respectul.. ma mai gandesc daca o voi vinde. Consumul pe cca 220 km intre realimentari a fost de cca 7%, decent daca ma gandesc la urcusul pe drumul acela horror. De asemenea la coborare frana de motor imi tinea turatia aproape de relanti.. un motor mare e un motor mare... Cateva poze din plimbare: La regim solo cred ca s-ar descurca si pe ceva putin mai rau.. e drept ca am febra musculara si usoare dureri de spate dar e de inteles dat fiind traseul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Iunie 24, 2019 Share Postat Iunie 24, 2019 Dupa o reconditionare 100% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.