last Postat Decembrie 21, 2006 Share Postat Decembrie 21, 2006 am si eu probleme cu releul de incarcare, stie cineve cum se ergleaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Imre Szilagyi Postat Decembrie 21, 2006 Share Postat Decembrie 21, 2006 sal, depinde ce model ai elecronic sau mecanic. numai cel mecanic poti regla ai nevoie de voltmetru si cleste. e indicat sa faci la un mecanic moto, sau sa cumperi unu electronic la 30-60 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Decembrie 21, 2006 Share Postat Decembrie 21, 2006 de unde se stie daca nui reglata incarcarea? io in vara asta am schimbat acel bloc de diode, si merea incarcarea bine, insa acuma iarna , daca nu fac un drum lung se tot motorul se opreste daca faru e aprins la relantiu. e din baterie? sau de la incarcare? dupa un drum de vreo 30 km nu se mai opreste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
last Postat Decembrie 22, 2006 Autor Share Postat Decembrie 22, 2006 am relru mecanic, cel electronic nu se poate regla,scoate la bornele bateriei in loc de 13.2V 10.3v si merg mai mult pe baterie. intrebarea era daca se mai poate regla (releul este original cel cu 4 picoare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Imre Szilagyi Postat Decembrie 22, 2006 Share Postat Decembrie 22, 2006 incercarea moarte nu are, oricum daca nu reusesti e indicat s-o schimbi cu unul electronic, releurile alea erau performante acu 12-16 ani de atunci.... si pentru 600.000 lei (am verificat, din pacate atata costa) poti fi sigur ca ajungi oriunde si nu ramai fara curent (ala in cazul tau inseamna plinul daca etz-ul mai are rezervor de18L) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Decembrie 22, 2006 Share Postat Decembrie 22, 2006 se poate si regla. din cate stiu sunt 2 reglaje la releul mecanic. unul care determina cand sa cupleze, si altul cat sa incarce. is acele lame ce se pot indoi cu un patent mic. problemele cu incarcarea insa, pot avea multe motive....perii, scurt circuit, rotor, diode, baterie, sigurante.... In principiu si eu recomand un releu electronic pt ca nu mai ai treaba cu reglaju....ala mecanic se deregleaza usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Decembrie 22, 2006 Share Postat Decembrie 22, 2006 (editat) Daca restul sistemului e OK( colector rotor, perii, stator , punte rederesoaresi cabluri) poti monta releu de dacie la 15 Ron -Firul rosu + se leaga direct la punte cel rosu cu dunga galbena de la punte la releul original le elimina (releul mecanic original avea un sistem disjunctor pt suprasarcina- a nu se confunda cu conjunctorul-disjunctor al dinamurilor pe 6V ale MZurilor mai vechi) Pt montare releu dacie- DF (excitatie) verde cu albastru B+ verde cu rosu (de la punte borna 61) Masa fir maro Editat Decembrie 22, 2006 de AlexM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.