Stefan Constantin Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Am o problema la o Husqvarna SM610 din 2001, la cald cand vreau sa o scot la neutral din a1 a nu iese decat din mers, din a2 a iese dar putin mai greu (tot din mers). Iar pe loc din a1-a nu vrea sa iasa mai deloc iar din a2-a foarte greu. Tin sa mentionez ca la rece sau cu motorul oprit iese din ambele viteze fara probleme iar la cald daca trag din a2-a cu mana de schimbator iese normal. In rest ambreiajul decupleaza bine, nu patineaza, cutia schimba frumos in sarcina fara paraiala sau sa agate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 (editat) Posibil ulei. Incearca sa strangi putin reglajul fin de la ambreaj pana la urmatoarul schimb. Editat Octombrie 8, 2015 de bigFatAss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Oala de ambreiaj.vezi ca e o bucsa care vine intre oala so ax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Am o problema la o Husqvarna SM610 din 2001, la cald cand vreau sa o scot la neutral din a1 a nu iese decat din mers, din a2 a iese dar putin mai greu (tot din mers). Iar pe loc din a1-a nu vrea sa iasa mai deloc iar din a2-a foarte greu. Tin sa mentionez ca la rece sau cu motorul oprit iese din ambele viteze fara probleme iar la cald daca trag din a2-a cu mana de schimbator iese normal. In rest ambreiajul decupleaza bine, nu patineaza, cutia schimba frumos in sarcina fara paraiala sau sa agate. si ralantiul mai jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Obisnuieste-te. Daca intelegi ce zic. Daca nu, vinde-o. Ca sfat, asculta doar ce zic cei care au/avut cross/enduro--->ca e alta mancare de peste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Ca sa o poti scoate la neutru in stationare si cu motorul pornit incearca urmatoarea secventa: 1. piciorul sub schimbator aplicind presiune usoara in sus, catre neutru (presupunind ca esti tr.I), ambreiaj apasat 2. acceleratie scurta pina la 2500-3000rpm 3. pe revenirea motorului din ture, incearca sa impingi schimbatorul catre neutru, la o anumita turatie ar trebui sa intre Dupa citeva incercari o sa iti dai seama care e forta pe care trebuie s-o aplici pe schimbator ca sa intre in neutru. Un mecanic mi-a spus ca e semn de uzura al ambreiajului, probabil discurile; de regula apare dupa ce se incalzeste grupul moto-propulsor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 eu am modelul asta si asa face si la mine,cu timpul te obisnuiesti,te ajuta mult sa o misti jumatae de metru in fata si intra in neutru usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buta_beniamin Postat Martie 22, 2019 Share Postat Martie 22, 2019 Si la voi se trage greu maneta de abreiaj?cu doua degete ma cam chinui. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gheorghe 222 Postat August 7, 2019 Share Postat August 7, 2019 Sall am o Husqvarna 610te an 99 merge doar a1 și a2 nu pot da A3 îmi poate spune cineva din ce cauză se poate întâmpla asta va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.