Nocturnus85 Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 De ceva vreme, observ dupa ce opresc motocicleta un pic de apa ce curge printr-un furtun care este conectat la filtrul de aer. Filtrul de aer are doua furtune de evacuare. Unul pentru ulei conectat la un recipient de colectare si unul prin care este evacuata apa din carcasa. Intrebare: De unde provine apa in filtrul de aer? Nu pare a fi lichid de racire. Nu are culoarea verde. Nu miroase a benzina. Motocicleta merge foarte bine si trage fara probleme. Cineva mi-a zis sa nu fie duse garniturile de chiuloasa insa nu scoate niciun pic de fum alb , negru sau albastrui. E mai mult o problema de stres intrucat mai mereu vad cum isi marcheaza teritoriul dupa drum. Poate sa fie condens sau e o problema de investigat? Filtrul este Aftermarket. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 (editat) Condens? E rece afara, motorul e cald. Cand il opresti, gazele calde urca, pentru ca sunt calde, dau de airbox-ul rece si condenseaza. Taa-daa!! Editat Octombrie 14, 2015 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Octombrie 14, 2015 Autor Share Postat Octombrie 14, 2015 (editat) Sunt total a tehnic dar gazele au acces in airbox? Ca si cantitate, aproximez ca ar fi undeva la trei patru capace de plastic dupa fiecare oprire. Editat Octombrie 14, 2015 de Nocturnus85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 Da! Gandeste-te ca la orice motor, inauntrul la baia de ulei, daca ar fi o incinta inchisa, ar pusca simeringurile la prima cursa a unui piston. Asa, se lasa sa iasa afara presiunea prin furtunul de gaza de carter, care de regula duce in airbox, sub filtrul de aer. Tot acolo ajunge si uleiul in exces, daca la un schimb bagi prea mult. O alta teorie, a mea, care poate e sau nu buna, e ca se face un fel de strat de ulei pe dinauntrul airboxului. In caz ca mai intra praf sau alte particule nedorite, ar adera la suprafata aia uleioasa, ca sa nu ajunga in motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Octombrie 14, 2015 Autor Share Postat Octombrie 14, 2015 OK, Multumesc Dan Cata Pentru raspuns! » Post actualizat in 14 Oct 2015 09:10Am desfacut filtrul de aer iar in mijlocul airboxului e o gaura mica. Pe in momentul cand dau de acceleratie, pe acolo imi arunca niste vapori de apa. Cred ca la asta te refereai, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 si mie-mi pica... si din intruder si din tdm-u... cand e rece doar. si eu tot la condens m-am gandit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 ...Filtrul de aer are doua furtune de evacuare ...unul prin care este evacuata apa din carcasa. Intrebare: De unde provine apa in filtrul de aer? ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.