xxx_cbr Postat Octombrie 31, 2015 Share Postat Octombrie 31, 2015 Salutare la toata lumea. E prima data cand postez pe acest forum, pana acum am fost doar spectator asa ca va rog sa ma scuzati daca nu am postat unde trebuie sau s-a mai vorbit pe subiectul asta. De curant am reusit sa-mi schimb si eu motorul (cbr f4) si sunt posesorul unui gsxr 1000 k1 la care am urmatoarea "problema" : sta becul rosu aprins in permanenta si imi apare FI in bord cateva secunde alternand cu temperatura cateva secunde si iai FI iar temperatura si tot asa. La motor s-a schimbat evacuarea si s-a eliminat exup-ul servomotorasul gasindu-l cu o tablita atasata de ax in locul cablurilor si baiatul de la care am cumparat-o a zis ca de la asta ar fi Fi aprins. Am strapat cele doua fire din mufa alba din codita si imi da -c00 deci ca si cand nu ar avea nici o eroare. Am scos si mufele de la servomotoras practic scotindu-l din schema dar tot -c00 ramane si cu firele scoase de tot, practic nu imi da nici o eroare. Tin sa precizes ca motorul porneste foarte bine, trage foarte bine doar ca ma dispera becul ala aprins in bord. Daca e cineva care a mai avut aceasta problema sau cineva care se pricepe sa ma ajute si pe mine va rog. Orice sfat e binevenit. Multumesc, Razvan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Octombrie 31, 2015 Share Postat Octombrie 31, 2015 vorbeste cu george tng...ciolpani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xxx_cbr Postat Octombrie 31, 2015 Autor Share Postat Octombrie 31, 2015 vorbeste cu george tng...ciolpani Si cum pot lua legatura cu tng? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Octombrie 31, 2015 Share Postat Octombrie 31, 2015 Si cum pot lua legatura cu tng? pai scrie-i un PM (catre userul TNG) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xxx_cbr Postat Octombrie 31, 2015 Autor Share Postat Octombrie 31, 2015 pai scrie-i un PM (catre userul TNG) Multumesc de raspuns. Am luat legatura cu TNG si sper sa se rezolve problema cu sfaturile dumnealui. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TwinS Postat Octombrie 31, 2015 Share Postat Octombrie 31, 2015 (editat) eu aveam aceeasi problema pe k3 de 1000 aveam motorasu dar n-aveam calbluri catre valva am scos un fir de la calcualtor si gata numai eroare uite aici un tutorial la sfarist ai o poza cu care fir se scoate din connector eu am scos frumos firu sertizat din connector l-am izolat si am pus un dop din banda izolatoare in locu lui in connector in caz ca am vreodata rabdare sa mnontez cablurile si sa-l fac functional sa ma pot intoarce la starea de fabrica desfaci saua pilot 2 suruburi cu inbus nu e un lucru de mers la service si dat bani mai ales daca n-ai de dat jos motoras sau cabluri http://www.starracing.com/Star/documents/GSRR1000_2002.pdf Editat Octombrie 31, 2015 de TwinS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Noiembrie 1, 2015 Share Postat Noiembrie 1, 2015 pai scrie-i un PM (catre userul TNG) good posting.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xxx_cbr Postat Noiembrie 1, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2015 eu aveam aceeasi problema pe k3 de 1000 aveam motorasu dar n-aveam calbluri catre valva am scos un fir de la calcualtor si gata numai eroare uite aici un tutorial la sfarist ai o poza cu care fir se scoate din connector eu am scos frumos firu sertizat din connector l-am izolat si am pus un dop din banda izolatoare in locu lui in connector in caz ca am vreodata rabdare sa mnontez cablurile si sa-l fac functional sa ma pot intoarce la starea de fabrica desfaci saua pilot 2 suruburi cu inbus nu e un lucru de mers la service si dat bani mai ales daca n-ai de dat jos motoras sau cabluri http://www.starracing.com/Star/documents/GSRR1000_2002.pdf Am vorbit cu TNG, motocicleta pe care am cumparat-o a trecut pe la dumnealui prin servis acum ceva ani si se pare ca are o problema in ECU. Acelasi lucru mi-a sugerat si TNG sa scot firul de raspuns din ECU si sa vad daca mai sta aprins. Tin totusi sa cred ca problema e in ECU pt ca mie si cu firele scoase de la motoras in mod diagnoza tot -c00 imi arata. O sa-i dau si firul ala jos si daca ramane tot asa asta e o las asa. MUltumesc pt raspunsuri si sfaturi TNG si TwinS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 1, 2015 Share Postat Noiembrie 1, 2015 Cu placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xxx_cbr Postat Noiembrie 4, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2015 Problema rezolvata cum a spus TNG si TwinS, scos firul de raspuns din ECU si gata ledul rosu stins si nici o eroare. Daca deconectez alte mufe de pe motor se aprinde ledul rosu si imi da codul de eroare respectiv, deci totul functioneaza normal. Va multumesc din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 4, 2015 Share Postat Noiembrie 4, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.