Stefan Angel Postat Octombrie 31, 2015 Share Postat Octombrie 31, 2015 Salut,speram ca nu o sa mai scriu intrebari in aceasta sectiune... Am avut motorul la curatat,sincronizat etc.Daca tot s-a umblat acolo, am schimbat si uleiul.Inainte am folosit motul 5100 15w50. Acum am bagat 10w50 Problema este ca prin a3a a4a daca accelerez mai brutal in loc sa zboare de sub mine se tureaza in gol se duce si in 15000 ture iar viteza creste dar incet. In momentul in care se tureaza in gol ca si cum ar patina ambreajul viteza creste dar se tureaza prea rau. Intrebarile ar fi: 1. Se poate sa fie problema din cauza uleiului ? pt ca acum am 10w50 in loc de 15w50 cum obisnuiam sa ii pun? 2. Daca raspunsul la problema mea nu se regaseste in intrebarea 1,se poate remedia aceasta patinare din reglajul de la cablu ? Salutare & Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 31, 2015 Share Postat Octombrie 31, 2015 O data ce a inceput sa patineze,cam nasol.... Ar fi mers totusi un ulei full sintetic(7100) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Octombrie 31, 2015 Share Postat Octombrie 31, 2015 Salut,speram ca nu o sa mai scriu intrebari in aceasta sectiune... Am avut motorul la curatat,sincronizat etc.Daca tot s-a umblat acolo, am schimbat si uleiul.Inainte am folosit motul 5100 15w50. Acum am bagat 10w50 Problema este ca prin a3a a4a daca accelerez mai brutal in loc sa zboare de sub mine se tureaza in gol se duce si in 15000 ture iar viteza creste dar incet. In momentul in care se tureaza in gol ca si cum ar patina ambreajul viteza creste dar se tureaza prea rau. Intrebarile ar fi: 1. Se poate sa fie problema din cauza uleiului ? pt ca acum am 10w50 in loc de 15w50 cum obisnuiam sa ii pun? 2. Daca raspunsul la problema mea nu se regaseste in intrebarea 1,se poate remedia aceasta patinare din reglajul de la cablu ? Salutare & Multumesc ! din cate stiu eu ai avut probleme cu amberiajul s-a rupt sau ceva de genu spuneai tu , cablul sau ceva pistonas a sarit de la locul lui , ai grija sa nu cumva , cablul sa fie prea intins si sa patineze amberiajul , regleaza cablul astfel incat sa ai 2-3 cm de cursa "moarta" la maneta , daca nu se rezolva asa vezi unde ai mai umblat ca totul sa fie pus cum trebuie , nu are treaba uleiul , atata timp cat e de moto nu e problema , daca era auto mai ales din ala cu teflon sau ceva gen clar da atunci era de la ulei, spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan Angel Postat Octombrie 31, 2015 Autor Share Postat Octombrie 31, 2015 (editat) Hmm.. s ar putea sa fie din cablu,imi aduc aminte ca inainte cand apasam ambreiajul schimbarea se facea aproape de manson(ca sa iti dai seama ca punct de reper) iar acum schimba la distanta de manson(apas doar putin.Maine o sa il reglez putin.Cablul a fost cu aproape 1cm mai scurt fata de celalalt(care era "home made").Si e posibil sa tina putin .Cade varianta uzurii ambreiajului pentru ca este nou.Nu am avut timp sa fac alte verificari pentru am observat acum cand veneam acasa,era deja noapte afara erau 4 grade si am ajuns "cam stramb"acasa ca sa mai umblu la ea. Mersii inca odata tuturor si revin maine cu ce am rezolvat. Editat Octombrie 31, 2015 de Stefan Angel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Noiembrie 1, 2015 Share Postat Noiembrie 1, 2015 daca intr-adevar face numai intr-a 3-a si a 4-a, nu prea vad de ce ar fi de la cablu ... uleiul are mai mult rol de racire in ambreaj, din cate stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Noiembrie 1, 2015 Share Postat Noiembrie 1, 2015 (editat) daca intr-adevar face numai intr-a 3-a si a 4-a, nu prea vad de ce ar fi de la cablu ... uleiul are mai mult rol de racire in ambreaj, din cate stiu Daca nu ai demaraj in forta cuplul pe care-l transmite ambreiajul e mai mare in vitezele superioare, asa se intampla la toate motoarele, ori ambreiajul aluneca in 3 situatii, uzat, reglaj prost, ulei necorespunzator. Editat Noiembrie 1, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan Angel Postat Noiembrie 1, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2015 Am rezolvat din cablu era + maneta,era prea strans si nu dadea drumul destul(si doar in ture peste 10-12000 mii patina).Acum merge foarte bine. I-am dat a6a si am accelerat mai brutal si a urcat usor in ture .Mersii pentru ajutor tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.