ssk Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 (editat) se da o pereche scarite sport Valter Moto pompa de frana acuma problema e urmatoare: - din nu stiu ce cauza, tija pompei de frana, cand este actionata pedala, nu calca drept, dupa o mica cursa, calca stramb, in loc sa ramana sa zicem paralel cu pistonul, se duce putin tangent, lucru care nu face altceva decat sa reduca cursa pistonului. Cu alte cuvinte nu am frana pe spate. Vrea sa stiu ca functioneaza! chiar daca nu o sa am nevoie de ea. atasez si un filmulet sa va dati seama despre ce e vorba motoreta e un cbr f4i, dar nu cred ca e important modelul. https://youtu.be/nPyMEzCELtA Si da, as vrea o solutie Editat Noiembrie 20, 2015 de ssk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 Salut. Mi se pare ca scaritele nu sunt pentru pompa asta. Sunt unghiuri diferite de actionare. Esti sigur ca ai luat ce trebuie? In momentul de fata pompa nu lucreaza normal si e doar o chestiune de timp pana va ceda o garnitura. Nu prezinta siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Noiembrie 20, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2015 asta vad. si cum fac sa gasesc o pompa pentru scaritele astea? ce trebuie sa caut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 Ar trebui ca urechea de jos sa fie mai departe de cilindru. Sincer, nu stiu daca gasesti. Ai mai putea sa incerci cu niste prinderi intermediare intre pompa si scarita, de lungimi diferite, si prin ajustarea inaltimii pedalei (piulitele de langa articulatie). Eu personal as renunta la scaritele astea. E decizia ta, totusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 Cum sa nu ai nevoie de frana pe spate? ))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C210288A Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 Pare o replica nereusita, normal ar merge cu orice pompa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 Din ce imi dau seama nu scarita este problema, ci pedala. Intre cele 2 articulatii ai distanta prea mare(tija este prea lunga in acea zona). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 Scaritele astea vin impreuna cu pedala, daca le separi se observa vizual diferenta. Deci se schimba cu totul. Pompa ramane, nu are nicio vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 Daca pedala permite montarea articulatiei mai aproape nu trebuie neaparat schimbata. Se duce frumos la strungar si scurteaza lungimea ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Noiembrie 20, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2015 Din ce imi dau seama nu scarita este problema, ci pedala. Intre cele 2 articulatii ai distanta prea mare(tija este prea lunga in acea zona). cu tija lunga calca mai bine. daca este scurta, calca rau de tot. » Post actualizat in 20 Nov 2015 10:37 Daca pedala permite montarea articulatiei mai aproape nu trebuie neaparat schimbata. Se duce frumos la strungar si scurteaza lungimea ei. nu trebuie scurtata. tija se poate scurta din filet. se infileteaza in suportul din pedala. dar, cu cat e mai scurt, cu atat calca mai prost. o sa incerc sa fac si scurt de tot...sa vad ce iese. dispar la garaj sa vad ce iese daca o fac scurta la maxim. » Post actualizat in 20 Nov 2015 10:38 Cum sa nu ai nevoie de frana pe spate? ))))))))) am zis chiar daca nu o sa am...adica intelegi tu ce am vrut sa zic... important e ca vreau sa mearga. am mers un sezon intreg fara ea, si m-am descurcat, desi in vreo 2 situatii era ok sa mearga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 cu tija lunga calca mai bine. daca este scurta, calca rau de tot. » Post actualizat in 20 Nov 2015 10:37 nu trebuie scurtata. tija se poate scurta din filet. se infileteaza in suportul din pedala. dar, cu cat e mai scurt, cu atat calca mai prost. o sa incerc sa fac si scurt de tot...sa vad ce iese. dispar la garaj sa vad ce iese daca o fac scurta la maxim. » Post actualizat in 20 Nov 2015 10:38 am zis chiar daca nu o sa am...adica intelegi tu ce am vrut sa zic... important e ca vreau sa mearga. am mers un sezon intreg fara ea, si m-am descurcat, desi in vreo 2 situatii era ok sa mearga Nu ai inteles. Nu tija pompei trebuie scurtata, ci bratul pedalei care actioneaza tija. Dar in felul asta o sa ai si cursa micsorata a pistonului, poate prea mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 Nu o sa aiba cursa prea mica: unghiul pe care il face pedala cu surubul pompei este prea ascutit. Atata timp cat tija pedalei o sa fie la jumate apasata si este perpendiculara pe surubul pompei, inseamna ca o sa functioneze perfect. Trebuie doar sa gasesti o modalitate prin care sa scurtezi pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xxx_cbr Postat Noiembrie 20, 2015 Share Postat Noiembrie 20, 2015 Incearca sa lasi pompa prinsa doar in prinderea de jos si vezi daca schimband pozitia pompei apropiind de scarita sus isi face cursa normala. Poate poti da alta gaura pe suportul de sus si rezolvi asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Noiembrie 21, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2015 Incearca sa lasi pompa prinsa doar in prinderea de jos si vezi daca schimband pozitia pompei apropiind de scarita sus isi face cursa normala. Poate poti da alta gaura pe suportul de sus si rezolvi asa. ms. Luni incerc asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 Nu o sa mearga...ii modifica prea putin pozitia pompei. cel mai simplu este scurtarea pedalei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xxx_cbr Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 (editat) Nu o sa mearga...ii modifica prea putin pozitia pompei. cel mai simplu este scurtarea pedalei. Din ce se vede in video daca ii scurteaza pedala tija ar lovi in suport si nu s.ar mai putea apasa deloc pe ea sau nu ar mai reveni complet inapoi. Editat Noiembrie 21, 2015 de xxx_cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 Nu o sa mearga...ii modifica prea putin pozitia pompei. cel mai simplu este scurtarea pedalei. scurtarea pedalei o sa scurteze si cursa pistonului => n-o sa franeze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motor Ro Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 eu dezmembrez o honda 900rr, intra pe facebook https://www.facebook.com/kawasakizx6rRomania/?ref=hl https://www.facebook.com/Matiz.sh si iti voi arata ce modele de pompa de frana am si poate te pot ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.