Radu H. Posted November 22, 2015 Share Posted November 22, 2015 Salutare dragi colegi. Ieri am incheiat oficial sezonul pentru anul acesta, asa ca am deschis acest topic pentru a impartasi cu voi momentele sale. Am incadrat topicul aici pentru ca marea majoritate a iesirilor nu au depasit 600km. Media de km pentru o iesire a fost de 350-400km. Dupa cum spune si titlul, am cuprins aici, intr-un singur topic, mare parte din activitatea mea pe anul 2015. Nu ar avea rost cate un topic pentru fiecare "plimbare scurta". Trebuie sa specific ca, intr-un fel, am pierdut prima jumatate de sezon (aprilie-iulie) pentru ca am fost ocupat cu altceva, activitate in urma careia am fost privat de timp liber si de "bani de plimbari". De mers cu motocicleta am mers, dar nu am avut cum sa fac iesiri mai serioase. In a 2-a jumatate a sezonului, cand imi pregatisem bugetul pentru un tur al tarii, toate bune si frumoase, am avut un eveniment in trafic cand ma intorceam de la o intrunire. Am platit daune in urma acestuia, am reparat motocicleta si in final, s-a cam dus bugetul meu. Din pacate planul meu a picat. Mai multe detalii aici : /index.php?/topic/719325-suzuki-sv650-s/&do=findComment&comment=4043234 Acestea sunt motivele pentru care sezonul acesta nu a fost pentru mine asa cum mi-as fi dorit eu, dar nu mai conteaza, deja ma gandesc la urmatorul si avand invataturi de minte, am sa incerc sa fac sa fie altfel. Pe scurt, lucrurile se prezinta asa : - Prima iesire: 22 februarie. Ultima iesire : 14 noiembrie. Bineinteles, nu am mers in tot acest timp pentru ca au fost si perioade foarte reci la inceput si sfarsit. Au ramas aproximativ 7,5 - 8 luni de "calarit". - Total km parcursi : 14.500km. Luam in calcul si faptul ca merg in fiecare zi la serviciu cu motocicleta. - 2 amenzi. - Participat la 3 intruniri. Alte 2 ratate din motivele de mai sus. - O adunatura de poze. Aici apar cele mai reusite sa spun asa. - De multe ori am fost prin aceleasi locuri. De ex: de 2 ori Vatra Dornei cu pasul Mestecanis si Transrarau, de 2 ori Cheile Bicazului. De vreo 3 ori am ajuns prin Suceava si Targu Neamt, etc. Cam atat cu vorbaraia. Prima iesire. 22 februarie : Test Drive Yamaha Iasi : East Romanian Bike Week 2015: Si altele ... : Black & White Motorfest Suceava: Cu intoarcere pe Transrarau, Bucovina: M.A.N. Romania, editia a III-a : Tura de weekend (Tg. Neamt, Poiana Teiului - Toplita - Gheorgheni - Lacu Rosu - Cheile Bicazului - Barajul Bicaz): Movila lui Burcel, Vaslui: Cetatea de Scaun a Sucevei: Si ultima iesire. 14 noiembrie, Poiana cu Cetatea Iasi: Au mai fost si altele, dar nu poti sta de fiecare data sa faci poze, ori sa opresti de fiecare data cand ti se pare ceva interesant. Alteori mai mergi cu cineva si e stanjenitor sa tot tragi cadre pana obtii ce doresti. Nu am inclus "plimbarile de duminica" in oras la cafea si alte chestii de genul. "Planuri" pentru sezonul urmator : am scos SV-ul la vanzare. Daca reusesc sa-l vand, trec la sport-touring (GSX 750-F sau VFR800 Fi). Daca nu reusesc sa-l vand, incerc sa-l echipez pentru touring si sa ies mai departe de ţinuturile Moldovei. O zi frumoasa, iarna scurta si forte noi pentru viitorul sezon va doresc. Toate cele bune. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zune Posted November 22, 2015 Share Posted November 22, 2015 (edited) Bravo Radu ! Edited November 22, 2015 by zune Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marshal.RO Posted November 22, 2015 Share Posted November 22, 2015 cum de a fost doar 400 lei vopsit si reparat motorul, ca la bucale costa 250euro .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoyo_man Posted November 22, 2015 Share Posted November 22, 2015 Bravo Radu! Ma bucur ca a ajuns motocicleta mea la cineva care o plimba cum trebuie si merita! Iti doresc cat mai multi km de asfalt uscat cu ea si urmatoarea!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radu H. Posted November 22, 2015 Author Share Posted November 22, 2015 cum de a fost doar 400 lei vopsit si reparat motorul, ca la bucale costa 250euro .... Reparat in ce sens ? Carena dreapta fata si oglinda au avut zgarieturi destul de adanci. Baiatul la care am dus carenele, probabil a slefuit, incarcat cu chit si plasa, dupa care vopsit. La asta m-am referit prin reparat. Reparat carenele zgariate. Restul reparatiei, adica toate piesele care le-am luat, m-au costat inca 800 lei. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BikerXX Posted November 22, 2015 Share Posted November 22, 2015 Trei poze de pe cand era la mine. De ce oare ne atasam asa de ele? Ai grija de ea, desi, dupa cat mergi pe an, ai avea nevoie de ceva mai polivalent, gen V strom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yamaha_01 Posted November 22, 2015 Share Posted November 22, 2015 Nu pot sa zic decat ... Felicitari si cat mai multi km ... cum de a fost doar 400 lei vopsit si reparat motorul, ca la bucale costa 250euro .... Am vb la service direct cu vopsitorul ... Ma costa 300-350 de lei pt moto meu (aripa,rezervor si codita).. Urmeaza in iarna asta sa vad ce treaba fac si daca isi merita banii Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
severin31 Posted November 22, 2015 Share Posted November 22, 2015 Felicitări! Baftă în continuare! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
banat rider Posted November 22, 2015 Share Posted November 22, 2015 felicitari !!! la cat mai multe si fara incidenta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radu H. Posted November 23, 2015 Author Share Posted November 23, 2015 Multumesc, asemeni si voua. Ai grija de ea, desi, dupa cat mergi pe an, ai avea nevoie de ceva mai polivalent, gen V strom. Daca ar fi sa judecam la rece, as avea nevoie de 2 utilaje. Un scuter (125 / 250 cm) sau o motoreta mica gen YBR 125 cu care sa merg doar la serviciu. Fac cam 5000 de km pe an doar pe drumul casa-munca, fara alte abateri. Si o a 2-a, ceva potent, ceva pentru drumuri lungi. Momentan, dupa cum am spus in postare, visez ori la un GSX 750F model 2004-2005, ori la un VFR800 Fi 1999-2000. Dar momentan nu doresc sa intretin 2 utilaje, sa platesc 2 asigurari, sa fac 2 ITP-uri odata, 2 revizii s.a.m.d. Poate in viitor, cand o sa ma mai linistesc. Referitor la V-Strom, sunt constient ca e o motocicleta aproape ideala, dar adevarul e ca sunt tanar si desi sunt destul de calculat, un procent al mintii este si la mine ocupat cu "carenate, ceva putere, top speed-uri, etc". Deci, consider ca nu imi este asa potrivit V-Strom-ul si mi-ar satisface nevoile un sport-touring. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
George M. Posted November 25, 2015 Share Posted November 25, 2015 Referitor la V-Strom, sunt constient ca e o motocicleta aproape ideala, dar adevarul e ca sunt tanar si desi sunt destul de calculat, un procent al mintii este si la mine ocupat cu "carenate, ceva putere, top speed-uri, etc". Deci, consider ca nu imi este asa potrivit V-Strom-ul si mi-ar satisface nevoile un sport-touring. Bingo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SilQ Posted April 7, 2017 Share Posted April 7, 2017 Felicitari. Aropo, poti sa faci o comparatie vizavi de servisare si fiabilitate intre SV, ER5 si VFR ? Parerea ta ca obiectiva propietar de toate . ( Si pe pm e ok) mersi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedRat Posted April 26, 2017 Share Posted April 26, 2017 Prima poza din categoria "intoarcere" pe rarau este facuta in parcare la benzinarie? O sa caut si eu poza, si o voi posta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radu H. Posted April 27, 2017 Author Share Posted April 27, 2017 Felicitari. Aropo, poti sa faci o comparatie vizavi de servisare si fiabilitate intre SV, ER5 si VFR ? Parerea ta ca obiectiva propietar de toate . ( Si pe pm e ok) mersi Salut. ER5 nu am avut. Iar de servisat, am avut o bafta incredibila pana acum. La SV am schimbat doar un set de placute spate, niste becuri arse si uleiul. La VFR am schimbat releul de incarcare, mna e Honda. ) In rest, revizii normale. Ulei, filtre, lant+pinioane pt. ca erau varza, cauciucuri ... Prima poza din categoria "intoarcere" pe rarau este facuta in parcare la benzinarie? O sa caut si eu poza, si o voi posta. Da, este facuta in benzinarie la Socar in Pojorata. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedRat Posted May 21, 2017 Share Posted May 21, 2017 Da, este facuta in benzinarie la Socar in Pojorata. Am gasit si eu !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.