TZU Postat Ianuarie 23, 2016 Share Postat Ianuarie 23, 2016 Pana acum nu am intampinat nici o problema cu motocicleta (o am de un an), insa de cand am bagat-o la iernat am mai pornit-o din cand in cand si i-am facut ceva schimburi pe la ea usoare, cum ar fi set de bujii si antigelul (pt ca fostul proprietar mi-a spus ca nu a schimbat antigelul niciodata). Am pus Starline g12 roz. Garajul este semi-incalzit, nu au fost temperaturi mai jos de 10 grade.Toate bune si frumoase pana astazi... Cand am pornit-o, a pornit imediat, am lasat-o sa se incinga un pic (90 de grade) si am dat cateva acceleratii scurte, pana in 7.000 rpm. Cand am inceput sa fac asta parca simteam miros mai puternic de benzina. M-am uitat la ulei sa vad cum se prezinta si aici m-a rupt direct, am observat ceva bule foarte mici in ulei (vezi poza). OK ! Am oprit motorul l-am pus pe drept sa vad mai bine ce se intampla. Uleiul i l-am schimbat asta primavara cu un Bel Ray 10-40,nu am facut mai mult de 2500 km. Am zis, "hai sa ii mai dau o cheie..." Si cand am pus contactul si sa apas pe buton, parca dadea sa moara bateria sau ca un blocaj (ori ca m-am speriat eu si am aluzii) l-am mai lasat sa se "incarce" si la 105 grade, cand a pornit si ventilatorul, mi-a aparut in locul temperaturii pe bord, flicarind, F1 si temperatura si iar F1. L-am mai oprit si pornit de cateva ori si tot asa ca si cum ar ramane fara baterie, iar ultimele 2 dati, nu a mai facut si nici mesajul F1 nu a mai aparut. Acum stau intr-un stres maxim. Acum intrebarea mea e: LA CE SA MA ASTEPT PENTRU LA PRIMAVARA ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Ianuarie 23, 2016 Share Postat Ianuarie 23, 2016 Nu am mai văzut bule in ulei asa. Poate a intrat benzina in ulei dar având in vedere ca este injectie nu prea vad pe unde. Antigel in ulei nu cred ca asta ar însemna sa scoată fum si alte prob, deci probabil nu e cva anormal. Poate ca trebuie schimbat uleiuil nu este probabil cel mai bun. Eu mereu am folosit motul. 10w40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Ianuarie 23, 2016 Share Postat Ianuarie 23, 2016 Salut, 1. De ce pornesti regulat motorul in perioada de iarna? La temperaturile care au fost zilele aceste de -15 grd C afara singur ai avut +10 grd C garaj, condensul este inevitabil! 2. Evita pornirile in sezonul rece! Suprasoliciti acumulatorul cu porniri dese, capacitatea nu se reface in cateva minute de mers la ralanti, posibil sa ai si un acumulator mai uzat si de aceea iti apar semne de "blocaj", de fapt sunt semne de capacitate electrica redusa a acumulatorului. 3. Deconecteaza acumulatorul de la instalatia electrica, verifica-i tensiunea la borne (12,6 V min), apoi conecteaza-l la incarcator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Ianuarie 23, 2016 Share Postat Ianuarie 23, 2016 (editat) Editat Ianuarie 23, 2016 de MassimoWest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZU Postat Ianuarie 23, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2016 (editat) pornirile nu sunt foarte dese, undeva la vreo 2-3 saptamani asa. Dar cred ca am sa o las asa si ii scot bateria, o bag in casa si "la revedere"... Insa o sa imi lipseasca totusi sunetul ei Am auzit ca ar fi bun Bel-Ray, dar de la primavara o sa incerc sa ma dau pe Motul 10-40 Editat Ianuarie 23, 2016 de TZU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 23, 2016 Share Postat Ianuarie 23, 2016 1.Sunt normale acele bule. 2.Belray este un ulei bun stai linistit. 3.FI aprins pe bord alternat cu temperatura, este simbolul unei probleme pe injectie. Ca sa vezi care este problema pe injectie..sub sa,sau un codita pe langa cadru ai o mufa alba cu un capac de cauciug negru. Mufa are 4pini dar doar 2 pozitii ocupate. Iei un fir,si faci o punte intre cele doi pini in mufa. Pornesti motorul/opresti etc..si asa pana cand se aprinde becul de FI pe bord..cand s-a aprins pe display apare un cod de genul C si doua cifre..ex C48.. Cand ai codul il postezi aici si mai vedem. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 23, 2016 Share Postat Ianuarie 23, 2016 Sunt dese. Ia mana de pe ea, pregateste consumabilele si schimba.le cand vrei sau in ultima saptamana inainte sa o scoti si asta e. Frecatul asta e din cauza ca nu ai ce face, sta fierul si nu poti sa te dai, eu te inteleg, insa nu ii face bine. Pregateste.o sa o poti porni oricand, dar porneste.o doar cand o scoti sa te dai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZU Postat Ianuarie 23, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2016 massimo, apropo de fum, nu a scos pic de fum aiurea, doar cel alb dupa pornire (condens) si la accelerari scotea fum albastru, nu negru sau alte culori. » Post actualizat in 23 Jan 2016 15:181.Sunt normale acele bule.2.Belray este un ulei bun stai linistit.3.FI aprins pe bord alternat cu temperatura, este simbolul unei probleme pe injectie.Ca sa vezi care este problema pe injectie..sub sa,sau un codita pe langa cadru ai o mufa alba cu un capac de cauciug negru. Mufa are 4pini dar doar 2 pozitii ocupate. Iei un fir,si faci o punte intre cele doi pini in mufa. Pornesti motorul/opresti etc..si asa pana cand se aprinde becul de FI pe bord..cand s-a aprins pe display apare un cod de genul C si doua cifre..ex C48..Cand ai codul il postezi aici si mai vedem.Bafta.? Multumesc mult TNG, insa la ultimele porniri nu s-a mai aprins. O sa caut mufa aceea sa cuplez pini, din incercari in incercari. Insa acum de ce am bulele acelea la hublou ? » Post actualizat in 23 Jan 2016 15:19Sunt dese. Ia mana de pe ea, pregateste consumabilele si schimba.le cand vrei sau in ultima saptamana inainte sa o scoti si asta e. Frecatul asta e din cauza ca nu ai ce face, sta fierul si nu poti sa te dai, eu te inteleg, insa nu ii face bine. Pregateste.o sa o poti porni oricand, dar porneste.o doar cand o scoti sa te dai. Asa o sa fac... O sa incerc sa ma abtin pana la primavara, nu am ce face. Merci de sfat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 23, 2016 Share Postat Ianuarie 23, 2016 Ti-am spus...bulele sunt normale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZU Postat Ianuarie 23, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2016 Ti-am spus...bulele sunt normale. Merci, m-am linistit in legatura cu asta Fum albastru zici?...Cam naspa, dar nu are legatura cu problema. Bulele alea apar pentru ca acolo se invarte oala de ambreiaj, niste pinioane etc. Ce are, desi parca nu e un albastru chiar suspect de deschis... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Ianuarie 23, 2016 Share Postat Ianuarie 23, 2016 Amice, nu are nimic motorul, lasa-l...conecteaza acumulatorul la redresor daca ai unul inteligent, este ok, daca ai unul clasic tine acumulatorul sub observatie. Acopera motocicleta cu un cerceafa/husa sa o protejezi de praf, pune otrava pentru soareci in garaj, si la primavara ii dai cheie si drum...o sa fie ca in primavara trecuta, asa cum l-ai lasat. Hai cu primavara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GuLL1v3R Postat Ianuarie 23, 2016 Share Postat Ianuarie 23, 2016 La cat esti de panicat probabil totul ti se pare ca are probleme cum a spus mai sus @dedant68 las'o asa pana la primavara sau pana iesi cu ea si atunci afli daca cu adevarat ai sau nu probleme. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Ianuarie 23, 2016 Share Postat Ianuarie 23, 2016 (editat) Fumul albastru este cauza directa a consumului de ulei in principiu (semeringuri de valve, segmenti etc) in cazul in care nu ai un aditiv dubios in benzina care la ardere sa dea efectul asta. Dar este probabil sa te insele vederea acum, pe temperaturile astea. Cel mai bine asculta sfaturile lui TNG si ale lui dedant68 si nu o mai porni pe timpul iernii daca nu mergi cu ea. este consecinta, nu cauza... Editat Ianuarie 23, 2016 de the insider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZU Postat Ianuarie 23, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2016 Amice, nu are nimic motorul, lasa-l...conecteaza acumulatorul la redresor daca ai unul inteligent, este ok, daca ai unul clasic tine acumulatorul sub observatie. Acopera motocicleta cu un cerceafa/husa sa o protejezi de praf, pune otrava pentru soareci in garaj, si la primavara ii dai cheie si drum...o sa fie ca in primavara trecuta, asa cum l-ai lasat. Hai cu primavara! Fumul albastru este cauza directa a consumului de ulei in principiu (semeringuri de valve, segmenti etc) in cazul in care nu ai un aditiv dubios in benzina care la ardere sa dea efectul asta. Dar este probabil sa te insele vederea acum, pe temperaturile astea. Cel mai bine asculta sfaturile lui TNG si ale lui dedant68 si nu o mai porni pe timpul iernii daca nu mergi cu ea. Sunt un pic mai mult panicat deoarece o IUBESC! DAR asa am sa fac, mâine dimineață o deconecteze. Sa vina primavara. Va mulțumesc mult pentru sfaturi și răspunsuri. » Post actualizat in 23 Jan 2016 17:30 1.Sunt normale acele bule. 2.Belray este un ulei bun stai linistit. 3.FI aprins pe bord alternat cu temperatura, este simbolul unei probleme pe injectie. Ca sa vezi care este problema pe injectie..sub sa,sau un codita pe langa cadru ai o mufa alba cu un capac de cauciug negru. Mufa are 4pini dar doar 2 pozitii ocupate. Iei un fir,si faci o punte intre cele doi pini in mufa. Pornesti motorul/opresti etc..si asa pana cand se aprinde becul de FI pe bord..cand s-a aprins pe display apare un cod de genul C si doua cifre..ex C48.. Cand ai codul il postezi aici si mai vedem. Bafta. Ca sa dorm bine la noapte, am făcut asa cum mi-ai spus si decât asta îmi arata » Post actualizat in 23 Jan 2016 17:45 Și nu s-a mai aprins f1 ala nici sa îl f**. O sa mai încerc sa vad, dar nu acum, la primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 23, 2016 Share Postat Ianuarie 23, 2016 (editat) Da dar nu ai citit bine ce ti-am spus! Uite mai pun o data ce am scris: 1.Sunt normale acele bule.2.Belray este un ulei bun stai linistit.3.FI aprins pe bord alternat cu temperatura, este simbolul unei probleme pe injectie.Ca sa vezi care este problema pe injectie..sub sa,sau un codita pe langa cadru ai o mufa alba cu un capac de cauciug negru. Mufa are 4pini dar doar 2 pozitii ocupate. Iei un fir,si faci o punte intre cele doi pini in mufa. Pornesti motorul/opresti etc..si asa pana cand se aprinde becul de FI pe bord..cand s-a aprins pe display apare un cod de genul C si doua cifre..ex C48..Cand ai codul il postezi aici si mai vedem.Bafta. » Post actualizat in 23 Jan 2016 18:27 Deci vei avea codul doar cand este aprins becul de FI! Editat Ianuarie 23, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 23, 2016 Share Postat Ianuarie 23, 2016 Cand intri in panica ca uleiul a facut cateva bule....o lista cu coduri de eroare nu cred ca este utila... No offence pentru initiatorul topicului,sper ca a inteles aluzia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Ianuarie 23, 2016 Share Postat Ianuarie 23, 2016 A fost o eroare aleatorie/pasagera in sistemul de injectie cauzata de conditii improprii de functionare(posibil calitatea benzinei, parametrii de injectie,etc). Eroarea nu mai este si FI nu se mai aprinde, totul a revenit la normal . Stiu ca ti-e dor, dar mai bine vezi un fim cu vitezane: biker boyz sau Torque, vb. serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZU Postat Ianuarie 23, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2016 Ma uit la moto gp ) » Post actualizat in 23 Jan 2016 22:58 Uite o lista cu codurile de eroare de la GSX-R, sa o ai pe viitor daca mai apare ceva. Merci, sunt utile, deși sper sa nu am niciodată nevoie de ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.