Sari la conținut

Demontare motor MZ RT 125/3


Papa_Bear
 Share

Postări Recomandate

Buna seara,

 

Am si eu o intrebare. Stie cineva cum se demonteaza cele 2 cartere ce contin ambielajul si transmisia la MZ rt 125?

 

Am desfacut tot ce se putea, toate suruburile, insa nu reusesc sa le dezlipesc in niciun chip? Exista vreo presa speciala?

 

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara,

 

Am si eu o intrebare. Stie cineva cum se demonteaza cele 2 cartere ce contin ambielajul si transmisia la MZ rt 125?

 

Am desfacut tot ce se putea, toate suruburile, insa nu reusesc sa le dezlipesc in niciun chip? Exista vreo presa speciala?

 

Multumesc,

http://www.sportmotor.hu/video/6frt16EQVpJ

 

Sau mai "brutal", blocul motor tinut in mana(o jumatate de bloc numai!), o bucata de lemn pe filetul de la ambielaj si urmeaza cicocanul.... Practic rulmentii de pe ambielaj nu te lasa sa desfaci blocul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat la flmul ala din curiozitate si ma minunez! OK, frumos montat motorul pe suport, dar de ce sa vii cu ditai fierul prins in niste surubele pe la extremitatile carterului?! Nu ar fi mai pont sa fie o presa mica fixata in cele 4 suruburi din jurul rulmentului de la ambielaj? Cat ar fi de rigid carterul tot poate sa se incovoieze putin, iar sansele sa nu fie forta perfect pe directia axei ambielajului sunt mai mari decat daca tragi chiar de langa rulment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat la flmul ala din curiozitate si ma minunez! OK, frumos montat motorul pe suport, dar de ce sa vii cu ditai fierul prins in niste surubele pe la extremitatile carterului?! Nu ar fi mai pont sa fie o presa mica fixata in cele 4 suruburi din jurul rulmentului de la ambielaj? Cat ar fi de rigid carterul tot poate sa se incovoieze putin, iar sansele sa nu fie forta perfect pe directia axei ambielajului sunt mai mari decat daca tragi chiar de langa rulment.

Corect!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara, Va multumesc pentru raspunsuri...Inca nu am reusit sa il desfac, asa ca astept in continuare idei... Numai bine

Alt

 

Buna seara, Va multumesc pentru raspunsuri...Inca nu am reusit sa il desfac, asa ca astept in continuare idei... Numai bine

» Post actualizat in 25 Jan 2016 05:04

Altă idee ar fi să pui ceva poze cu motorasu sa vedem ce ai acolo

Editat de pinnochio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara,

 

Am si eu o intrebare. Stie cineva cum se demonteaza cele 2 cartere ce contin ambielajul si transmisia la MZ rt 125?

 

Am desfacut tot ce se putea, toate suruburile, insa nu reusesc sa le dezlipesc in niciun chip? Exista vreo presa speciala?

 

Multumesc,

 

Alea doua suruburi de sub talpa cilindrului le-ai desfacut?Sunt vizibile doar din partea dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin incalzire si loviri cu un ciocan de cauciuc ar trebui sa se desprinda.

In multe cazuri au fost lipite de batrani cu vopsea sau alte "ingrediente" de etansare din epoca comunista.

post-28174-0-38664700-1453756990_thumb.jpg

post-28174-0-32139300-1453757198_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara tuturor,

 

Va multumesc frumos pentru toate explicatiile.

 

In urmatoarele zile reincerc sa il desfac din nou si pun poze cu ce am reusit.

 

Numai bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...