Papa_Bear Postat Ianuarie 23, 2016 Share Postat Ianuarie 23, 2016 Buna seara, Am si eu o intrebare. Stie cineva cum se demonteaza cele 2 cartere ce contin ambielajul si transmisia la MZ rt 125? Am desfacut tot ce se putea, toate suruburile, insa nu reusesc sa le dezlipesc in niciun chip? Exista vreo presa speciala? Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Ianuarie 24, 2016 Share Postat Ianuarie 24, 2016 Buna seara, Am si eu o intrebare. Stie cineva cum se demonteaza cele 2 cartere ce contin ambielajul si transmisia la MZ rt 125? Am desfacut tot ce se putea, toate suruburile, insa nu reusesc sa le dezlipesc in niciun chip? Exista vreo presa speciala? Multumesc, http://www.sportmotor.hu/video/6frt16EQVpJ Sau mai "brutal", blocul motor tinut in mana(o jumatate de bloc numai!), o bucata de lemn pe filetul de la ambielaj si urmeaza cicocanul.... Practic rulmentii de pe ambielaj nu te lasa sa desfaci blocul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 24, 2016 Share Postat Ianuarie 24, 2016 o presa de tipul ala se face rapid din ceva profil U sau bucati de cornier mai serios .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Ianuarie 24, 2016 Share Postat Ianuarie 24, 2016 M-am uitat la flmul ala din curiozitate si ma minunez! OK, frumos montat motorul pe suport, dar de ce sa vii cu ditai fierul prins in niste surubele pe la extremitatile carterului?! Nu ar fi mai pont sa fie o presa mica fixata in cele 4 suruburi din jurul rulmentului de la ambielaj? Cat ar fi de rigid carterul tot poate sa se incovoieze putin, iar sansele sa nu fie forta perfect pe directia axei ambielajului sunt mai mari decat daca tragi chiar de langa rulment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Ianuarie 24, 2016 Share Postat Ianuarie 24, 2016 M-am uitat la flmul ala din curiozitate si ma minunez! OK, frumos montat motorul pe suport, dar de ce sa vii cu ditai fierul prins in niste surubele pe la extremitatile carterului?! Nu ar fi mai pont sa fie o presa mica fixata in cele 4 suruburi din jurul rulmentului de la ambielaj? Cat ar fi de rigid carterul tot poate sa se incovoieze putin, iar sansele sa nu fie forta perfect pe directia axei ambielajului sunt mai mari decat daca tragi chiar de langa rulment.Corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Ianuarie 24, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2016 Buna seara, Va multumesc pentru raspunsuri... Inca nu am reusit sa il desfac, asa ca astept in continuare idei... Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 (editat) Buna seara, Va multumesc pentru raspunsuri...Inca nu am reusit sa il desfac, asa ca astept in continuare idei... Numai bineAlt Buna seara, Va multumesc pentru raspunsuri...Inca nu am reusit sa il desfac, asa ca astept in continuare idei... Numai bine » Post actualizat in 25 Jan 2016 05:04 Altă idee ar fi să pui ceva poze cu motorasu sa vedem ce ai acolo Editat Ianuarie 25, 2016 de pinnochio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 Buna seara, Am si eu o intrebare. Stie cineva cum se demonteaza cele 2 cartere ce contin ambielajul si transmisia la MZ rt 125? Am desfacut tot ce se putea, toate suruburile, insa nu reusesc sa le dezlipesc in niciun chip? Exista vreo presa speciala? Multumesc, Alea doua suruburi de sub talpa cilindrului le-ai desfacut?Sunt vizibile doar din partea dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 Prin incalzire si loviri cu un ciocan de cauciuc ar trebui sa se desprinda. In multe cazuri au fost lipite de batrani cu vopsea sau alte "ingrediente" de etansare din epoca comunista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 (editat) Daca se scot mai intai bolturile de ghidaj ale carterelor nu mai e nevoie de ciocan si in cele mai multe cazuri nici de incalzire. Editat Ianuarie 26, 2016 de sharky_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Ianuarie 26, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2016 Buna seara tuturor, Va multumesc frumos pentru toate explicatiile. In urmatoarele zile reincerc sa il desfac din nou si pun poze cu ce am reusit. Numai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminx11 Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 (editat) Un ciocan mai MARE... ... :nono: Editat Ianuarie 26, 2016 de cosminx11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.