Sari la conținut

Romanian Enduro Rally Adventure 2016, RoEra


Alfred
 Share

Postări Recomandate

RoE.R.A – “The longest, most beautiful, fun and versatile Enduro Rally Adventure in Romania!”

 

 

 

 

Descrierea cursei:

Te-ai saturat sa te tot chinui sa termini o cursa in format extrem (hard) enduro? Iti doresti sa te bucuri de privilegiul de a participa la o astfel de cursa, dar in propriul tau ritm? Acum ai posibilitatea sa alegi exact ce vrei sa experimentezi! Vino cu noi in Gheorgheni, in inima Romaniei (Transilvania) si participa la cursa vietii tale pe coamele muntilor Carpati. Traseele pe care vi le-am pregatit se desfasoara in unele dintre cele mai frumoase peisaje cu care Mama Natura a inzestrat tara noastra si va garantam ca va veti bucura de tot ce veti intalni in cale: munti, paraie, rauri; si ca veti termina fiecare zi de concurs cu un zambet mare pe fata!

La RoE.R.A se va merge rapid si mult, in stilul caracteristic Baja, insa de doua ori mai placut si mai frumos! Va intrebati cum e posibil? In primul rand, peisajul va fi de doua ori mai frumos gratie Muntilor Carpati care iau locul nisipurilor aspre de pe coasta Americii din Mexic). Acest raliu enduro a fost gandit ca o aventura cu final fericit pentru voi toti, pe frumoasele meleaguri romanesti.Va oferim ceva diferit, un format nou ca o vacanta/un concediu enduro, in care iti poti alege propria cale!

Am reinventat categoriile de inscriere, petru a reflecta exact ceea cevi se ofera. De exemplu: pentru cei care vor sa aiba parte de ceva cu adevarat hard si sa dea tot ce au mai bun din ei pentru a cuceri provocarile dificile din muntii Carpati, va prezentam noua clasa “KILL ME” (“UCIDE-MA”) – echivalentul clasei PROFI. Dar daca tot ce-ti doresti este sa strabati repede ca vantul cele mai frumoase peisaje montane ca sa uiti de problemele cotidiene, sa-ti golesti mintea pentru a ti-o umple de fericire si de spiritul liber al naturii, avem pentru tine “ROUTE 66” –un traseu cu adevarat de clasa Hobby, pe care nu vei fi nevoit la un moment dat sa te chinui ore in sir la un obstacol ca sa ajungi la Finish, asa cum se intampla la alte curse. Acum imagineaza-te mergand cu viteza, bucurandu-te de aerul proaspat, doar tu si motorul tau infruntand maretii munti la clasa “EXPERT FUNRIDE” pentru riderii de clasa Expert; sau imagineaza-ti cum ar fi sa petreci cele mai frumoase momente alaturi de cei mai buni prieteni ai tai pe traseu la clasa “TEAM EXPERT FUNRIDE” – pentru echipe de rideri Expert.

In plus, la sfarsitul fiecarei zile va vom oferi mancaruri traditionale, gratare si vom cinsti impreuna cateva beri in jurul unui relaxant foc de tabara.

Avem bineinteles si premii de oferit, care vor insuma per total 3000 de euro.

In principal, traseele sunt lungi si rapide, de raliu enduro, distanta totala insumand aproximativ 600 km.Ne-am axat pe viteza, peisaje superbe, iar doritorii de enduro extrem, vor avea un traseu exact cum si-au dorit.

 

Vor fi 3 clase :

- Kill Me (Pro)

- Expert FunRide

- Route66 (Hobby) , se poate face si cu motociclete mari gen BMW R1200, e nevoie de ceva experienta in off-road cu o motociclete mai mari.

 

Navigarea se va face pe GPS.

 

Ziua 1 Offroad:

O zi de raliu enduro (traseu rally) de 280 km pe care sa-i parcurgeti iute ca vantul, de care va veti bucura pe deplin!

Ziua 2 Offroad:

85 km de traseu cu peisaje magnifice pentru toata lumea, iar pentru cei ce aleg varianta hard, am pregatit si portiuni de enduro extrem.

Ziua 3 Offroad:

Va avea 140 km dus – si 120 km la intoarcerea in tabara. Inainte de punctul de intoarcere insa, riderii care aleg varianta hard, vor avea de parcurs 20 de km pe Green Monster (o portiune-monstru de enduro extrem) si abia apoi cei 120 km pe superbul drum de intoarcere in Ciumani, la Finish, in locul de intalnire din tabara.

 

*Enduro Extrem (Hard Enduro):Aceasta optiune este rezervata strict celor care…“have balls” si aleg clasa “KILL ME”unde vor avea oportunitatea sa-si demonstreze aptitudinile si experienta acumulate la disciplina Enduro Extrem!In general, in realizarea traseelor ne-am axat pe ideea de a va oferi bucuria pura de a va da cu motorul in cadrul unei aventuri organizate, ceva total diferit fata de celelalte curse enduro cu care sunteti obisnuiti!

 

Informatii si inscrieri pe : www.roera.ro

 

Track Manager :

Patrick Boissy :phone 0040-731018680(French), steag-franta-e1454244956773.png mail : siouab@yahoo.fr

    • Aldea Alfred, Phone : 0040-742265487 (English) steag-anglia-e1454245267923.jpg steag-romania-300x200.png
    • mail : alfred@fmracing.ro
    • Maria-Teodora Secul, Phone : 0040-746346319 (English) steag-anglia-e1454245267923.jpg steag-romania-300x200.png
    • mail : theoexc350@gmail.com
  • Ferenc Hazos : Phone :+36 70 5003750 (Hungarian, Spanish, Italian) steag-ungaria-300x200.gif
  • steag-spania-300x200.gifAqui podeis contactar a Francisco Hazos habla espanhol +36 70 5003750steag-italia-300x300.png
    Ferenc@hazos.com

AFIS-FINAL-CU-LOGOURI-01-01-01.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Patriotismul romanesc din Republica de la Ploiesti, via Nemtia.

Nu are de gand sa vina la cursa, stie sa citeasca informatiile in engleza de pe site, dar de ce nu scrie, domn'e si in romana....

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Patriotismul romanesc din Republica de la Ploiesti, via Nemtia.

Nu are de gand sa vina la cursa, stie sa citeasca informatiile in engleza de pe site, dar de ce nu scrie, domn'e si in romana....

Hai ca te intreb si pe tine...si tie iti place capra vecinului este?...

 

Stii tu ca nu vreau sa particip?...nu ti se pare normal sa fie si versiune in romana atat timp cat competitia are loc in ro...?...te ai gandit ca poate sunt oameni care nu stiu nici engleza si nici maghiara in plm ptr ca sunt in romania...voi astia de la bucuresti ati invatat si voi engleza ...dezvoltatilor...si cu asta am incheiat nu vreau sa stricam topicul ...pana la urma e un lucru frumos ce vor ei sa faca...

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Patriotismul romanesc din Republica de la Ploiesti, via Nemtia.

Nu are de gand sa vina la cursa, stie sa citeasca informatiile in engleza de pe site, dar de ce nu scrie, domn'e si in romana....

Nu, Andrei, chiar n-am inteles cateva aspecte referitoare la conditiile de inscriere. Si chiar ma bate candul sa ma bag, dupa ce am citit ca la clasa de amatori se poate chiar si cu 1200 gs. Am un prieten cu mobra asta si stiu diferenta in off fata de a mea. Dar cand m-am incurcat in engleza m-am enervat si am vrut in romana. Si n-am gasit.

Sa-mi fie rusine, inteleg...

 

Si, oricum, daca nu-i de nasul nostru, si e doar pentru localnici si strainezi cu bani sa ni se spuna si gata. Fiecare e liber sa-si aleaga clientii. Dar s-o stim si noi. Ca daca si imnurile pentru castigatori se intoneaza in aceleasi limbi mai bine ramanem fiecare cu coclaurii lui.

 

 

..pana la urma e un lucru frumos ce vor ei sa faca...

...daca il fac sa-l intelegem si noi...astia din Romania.

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu s-a finalizat traducerea in Romana, sunt peste 30 de pagini, aveti numere de telefon la contact, adrese de email, pe care ne puteti contacta legat de orice intrebare sau nelamurire.

Categoria Route66 (Hobby) se poate face si cu motociclete mai mari, fiind nevoie insa de o experienta in off-road cu motocicletele mai mari (Drumuri forestiere in principiu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum am spus aveti rabadare si va fi si in romana, iar daca esti foarte interesat de eveniment cum ti-am spus mai sus poti suna si cere orice informatie. Nu a fost facut direct in romana deoarece majoritatea romanilor cunosc limba engleza dar cei din afara Romaniei nu cunosc limba romana.

Briefingul si tot ce va fi pe perioada evenimentului va fi in Englaza si Romana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Categoria Route66 (Hobby) se poate face si cu motociclete mai mari, fiind nevoie insa de o experienta in off-road cu motocicletele mai mari (Drumuri forestiere in principiu)

 

Salut, as vrea mai in detaliu informatii despre traseul de la categoria Hobby, explicatii mai clare ale suprafetei pe care se va rula si experienta necesara parcurgerii lui. E cu bolovani mari, saritori, busteni pusi de-a latul, noroaie fara fund? Nu mi-e frica de murdarie, dar nici nu vreau sa plantez motocicleta si sa n-o mai pot scoate. Poze ar fi foarte utile sau chiar filmari. Care e cea mai grea sectiune, o poti descrie un pic? Altfel nu am cum sa-mi dau seama daca e sau nu de mine. Cred ca nu-s singurul in situatia asta. Termenul "drum forestier" e mult prea generic. Exista drumuri forestiere mai bune decit unele drumuri asfaltate si drumuri forestiere aproape ca pretabile pentru hard enduro. E cam larga paleta.

» Post actualizat in 10 Feb 2016 08:49

Mai am si alte nelamuriri, daca ai putea sa clarifici, te rog. Pe afisul competitiei scrie "entry fee 200 euro" (e doar pentru straini taxa asta?), iar pe site, in formularul de inregistrare e 100 euro, avind posibilitatea sa platesti inca 150 euro pentru "all inclusive" (total 350) - "You will get accomodation for event, assistance and gas at the tank points." Adica daca nu iau "all inclusive" nu mi se da benzina la tank points? Desi in regulament scrie ca "In Tank Points each competitor will get petrol for refueling, free from the Organizer [...] [the Organizer] will provide fuel in the tank points up to the quantity of 8 liters/competitor/check-point". E usor ambigua treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Pentru Romani taxa de inscriere este de 100 Euro (50% reducere)

Traseul de la clasa Route66 se poate face si cu motociclete mari, aici nu veti gasi busteni de sarit si nici pietre mari este un traseu care se poate parcurge si cu ATV si cu o masina off-road.

Cel mai greu traseu este cel de la clasa Kill Me, acesta se poate parcurge doar cu o experienta de minim 2-3 ani in Hard Enduro, ca o idee Ervin Kovacs Zsolt care la ora actuala e printre primii piloti din Europa il parcurge in 5-6 ore (o singura zi din cele 3).

Taxa de 150 euro pentru asistenta include : Benzina in 4 puncte de alimentare pentru zilele 1 si 3, transportul benzinei in punctele de alimentare, cazarea pentru 3 zile si micul dejun.

 

Este nevoie de o conditie fizica destul de buna si pentru categoria route66, avand in vedere ca sunt aproximativ 280 de km in prima zi si 260 in ultima zi.

 

 

 

 

Salut, as vrea mai in detaliu informatii despre traseul de la categoria Hobby, explicatii mai clare ale suprafetei pe care se va rula si experienta necesara parcurgerii lui. E cu bolovani mari, saritori, busteni pusi de-a latul, noroaie fara fund? Nu mi-e frica de murdarie, dar nici nu vreau sa plantez motocicleta si sa n-o mai pot scoate. Poze ar fi foarte utile sau chiar filmari. Care e cea mai grea sectiune, o poti descrie un pic? Altfel nu am cum sa-mi dau seama daca e sau nu de mine. Cred ca nu-s singurul in situatia asta. Termenul "drum forestier" e mult prea generic. Exista drumuri forestiere mai bune decit unele drumuri asfaltate si drumuri forestiere aproape ca pretabile pentru hard enduro. E cam larga paleta.

» Post actualizat in 10 Feb 2016 08:49

Mai am si alte nelamuriri, daca ai putea sa clarifici, te rog. Pe afisul competitiei scrie "entry fee 200 euro" (e doar pentru straini taxa asta?), iar pe site, in formularul de inregistrare e 100 euro, avind posibilitatea sa platesti inca 150 euro pentru "all inclusive" (total 350) - "You will get accomodation for event, assistance and gas at the tank points." Adica daca nu iau "all inclusive" nu mi se da benzina la tank points? Desi in regulament scrie ca "In Tank Points each competitor will get petrol for refueling, free from the Organizer [...] [the Organizer] will provide fuel in the tank points up to the quantity of 8 liters/competitor/check-point". E usor ambigua treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru benzina pe traseu este taxa de 150 euro, care include si cazarea si transportul benzinei. Am pus aceasta taxa extra deoarece sunt piloti care vin cu masina proprie de asistenta si isi transporta singuri benzina in punctele de alimentare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ii fortati pe toti sa plateasca "all inclusive", de fapt --- si pe cei cu masini de asistenta care vor cazarea, si pe cei fara masini de asistenta care vor benzina. Puteati pune un +30 euro optional peste suta initiala ca sa oferiti si benzina celor care doreau. Citi participanti la hobby au masina de asistenta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce nu intelegi din aceasta taxa ? mai explicit de atat nu am cum sa fiu :

- Taxa de 150 euro include benzina in punctele de alimentare (40 litri pe zii x 2 zile = 80 litri de benzina + ulei amesc), transportul benzinei in punctele de alimentare si cazarea pentru 3 zile care costa aproximativ 190 ron.

Cum ai dori sa facem cu benzina cu 30 euro ? sa mai punem noi inca 50 de euro ca sa iti cumparam benzina si sa o transportam in punctele de alimentare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comentariul se voia ceva gen: "Am unde sa stau, deci nu vreau sa dau 150 euro. Am totusi nevoie de cei 80 litri benzina pe traseu. Cum facem, ii cumpar eu si mi-i transportati voi pentru 30 euro suplimentari?".

Nimeni nu voia 80 litri de carburant pentru 30 euro.

Editat de mircea.cazachevici
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...