NTVrevere-rider Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 tot ce descrii tu acii este similar cu motoru meucredema pe cuvant eu am mai cumparat un ntv ca sa-l am de piese dar nu cred ca o sa mi se strice asa repede asta al meu facusem un topic ca sa-l vand pe cel de piese dar nu cred ca-l mai dau eu am cautat o furca si-mi cerea unu 600 euro....sh........iar pe un radiator 200 euro tot sh si eu vindeam tot cu temerce.....asa ca nu mai dau nik nu o vinde atat cat vrei sa pastrezi NTV-ul, e pacat. motorul tau din ce an este? voiam sa stiu pe la ce viteza ai 4000rot/min in treapta a V-a. la mine , model 1991-1992, am 4000rot/min undeva intre 95 si 100km/h. nu am gasit rapoartele de tranmisie pentru modelul meu, nu am cartea tehnica decat de la modelul din 88 si 96. ai tu ceva? multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinSg Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 nu o vinde atat cat vrei sa pastrezi NTV-ul, e pacat. motorul tau din ce an este? voiam sa stiu pe la ce viteza ai 4000rot/min in treapta a V-a. la mine , model 1991-1992, am 4000rot/min undeva intre 95 si 100km/h. nu am gasit rapoartele de tranmisie pentru modelul meu, nu am cartea tehnica decat de la modelul din 88 si 96. ai tu ceva? multumesc. al meu e din 93 la 4000 am tot asa in jur de 95-100 asa e nu mai am de gand sa vand nik motocicleta merge prea bine si piese sunt f scumpe si nu se gasesc oriunde ca astea nu sunt cbreuri sa gasesti si la aprozar piese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
furia neagra Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 salut ! e simplu, gasesti pe louis.de. stiu un baiat din cluj care poate aduce louis si alte produse moto. ti le trimite prin posta , si cam in 10zile le ai de la data comenzii. te poti sfatui cu el in privinta produselor. uite adresa lui de mail: romi_trb@yahoo.comeu am cumparat de la el o anvelopa fata cu aproximativ 175ron. si trebuie sa ma pregatesc si eu cu ulei si filtre cam peste o luna-doua. dar spune de motocicleta ta! a mea e din 91 si merge bine pentru varsta ei. motorul toarce ca nou, cutia pare un pic uzata, clampane in treapta a II-a,franele sunt ok, nu prea am de reprosat. e o motocicleta perfecta pentru incepatori. Amea este din 93 este naked sunt multumit de ea acum am o probema am schimbat un simering la furca iar cind am montant roata la loc am observat ca se incalzeste discul de frina ceva mai mult,care ar trebui sa fie distanta dintre disc si furca sau este normal sa se incalzeasca asa dupa citeva ture cam frige . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinSg Postat Iulie 2, 2008 Share Postat Iulie 2, 2008 Amea este din 93 este naked sunt multumit de ea acum am o probema am schimbat un simering la furca iar cind am montant roata la loc am observat ca se incalzeste discul de frina ceva mai mult,care ar trebui sa fie distanta dintre disc si furca sau este normal sa se incalzeasca asa dupa citeva ture cam frige . vezi daca se invarte roata usor cand e in gol si mai verific-o dupa ce tragi de mai multe ori de levieru de frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noldy Postat Iulie 13, 2008 Share Postat Iulie 13, 2008 sal all, as avea o problema si nevoie de un sfat de la cineva care se pricepe... mi sa indoit putin ghidonul drept la revere si chestia ar fi daca se poate indrepta inapoi la loc. Nu trebuie foarte mult, dar totusi... sa rasucit din bratu acela care urca, unde este dat jos vopseaua. Daca ma poate ajuta cineva pls...astept un raspuns ms Asfalt uscat tuturor!!! banuiesc ca toti motoriti de nu sunteti pe aici hello? ntvisti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JimBeam Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 sal all, as avea o problema si nevoie de un sfat de la cineva care se pricepe... mi sa indoit putin ghidonul drept la revere si chestia ar fi daca se poate indrepta inapoi la loc. Nu trebuie foarte mult, dar totusi... sa rasucit din bratu acela care urca, unde este dat jos vopseaua. Daca ma poate ajuta cineva pls...astept un raspuns ms Asfalt uscat tuturor!!! banuiesc ca toti motoriti de nu sunteti pe aici hello? ntvisti? se poate indrepta, dar e de preferat sa-l schimbi, asta cu indreptatul poate fi o solutie temporara pana gasesti de cumparat, se poate rezolva la un atelier de sudura in aluminiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noldy Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 se poate indrepta, dar e de preferat sa-l schimbi, asta cu indreptatul poate fi o solutie temporara pana gasesti de cumparat, se poate rezolva la un atelier de sudura in aluminiu mersi, la asta ma gandeam si eu si mi-a spus sudorul carei situatia, acuma as vrea sa va intreb de unde as putea face rost de una noua? nu are nimeni? sau trebuie sa comand una? :-s si cam cu cat as iesi, ca banuiesc nu-i ceva ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noldy Postat Septembrie 6, 2008 Share Postat Septembrie 6, 2008 NTVul vost` cat fuge? ca mai mult ca sigur al meu e limitat :| la 34 de cai. A fost adusa din germania si baietii care au adus`o au zis ca e limitata da nush sigur... stiti careva cum e facust sistemul ca as vrea sa scap de el asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fra'su Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 Pana in 200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noldy Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 Pana in 200 klar am limitator...mai mult de 150- o singura data am fo cu 160 dupa schimabre de bujii filtre ulei in rest max 150 :| acuma sa vad ce pot rezolva ms asfalt uscat :D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinSg Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 140 ca am fost nevoit dar cred ca merge mult mai repede....nu sunt eu cu viteza mai degraba sa ma tina ...... piese de motor mai ales ce vrei tu tre sa comanzi de la romi3 ca iti aduce de pe wemoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andritcua Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 salutare am si eu un ntv si l-am dat pe net sa il vand , imi trebuie ceva mai puternic. m-a sunat un tip sa ii trimit mai multe poze. am iesit afara sa mai fac niste poze, nu am putut , l-am sunat pe tip si i-am zis ca nu mai e de vanzare am facut 11ooo km in 3 luni . are 55ooo si ma gandesc serios sa ajung la 120ooo noroc la toti si asfalt uscat p.s. si fara ceata noaptea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinSg Postat Octombrie 22, 2008 Share Postat Octombrie 22, 2008 salutaream si eu un ntv si l-am dat pe net sa il vand , imi trebuie ceva mai puternic. m-a sunat un tip sa ii trimit mai multe poze. am iesit afara sa mai fac niste poze, nu am putut , l-am sunat pe tip si i-am zis ca nu mai e de vanzare am facut 11ooo km in 3 luni . are 55ooo si ma gandesc serios sa ajung la 120ooo noroc la toti si asfalt uscat p.s. si fara ceata noaptea. bravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
furia neagra Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 Salut imi puteti spune de unde gasesc atipildurile de pe rezervor cu honda ntv fiindca am dat piesele la vopsit si nu am cum sa mai salvez nimic din ele nu pot sa le dezlipesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinSg Postat Noiembrie 10, 2008 Share Postat Noiembrie 10, 2008 Salut imi puteti spune de unde gasesc atipildurile de pe rezervor cu honda ntv fiindca am dat piesele la vopsit si nu am cum sa mai salvez nimic din ele nu pot sa le dezlipesc. le faci la o firma care se ocupa de asa ceva ....de actipilduri nu cred ca dai mai mult de 10 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BigDuke Postat Noiembrie 11, 2008 Share Postat Noiembrie 11, 2008 Ca sa nu va mai chinuiti este vorba de abtibild http://dexonline.ro/search.php?lexemId=158. Sper sa nu mi-o luati in nume de rau pentru ca eu va admir ca aveti asa un motor. Am si eu un prieten tot cu un revere si e super motoreta in ciuda numarului mare de kilometrii merge perfect ... cardan motor in v el parca are si incalzire in ghidon nu stiu dc e stock. Bravo baieti si asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
furia neagra Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 Multumesc Florin am vorbit cu o astfel de firma in Bucuresti si in termeni nostri se spun STIKERE sa nu ne mai chinuim . Cunosti pe cineva cu piese vreau si eu un radiator de apa ca al meu nu cred ca este original este un pic mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JimBeam Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 Multumesc Florin am vorbit cu o astfel de firma in Bucuresti si in termeni nostri se spun STIKERE sa nu ne mai chinuim . Cunosti pe cineva cu piese vreau si eu un radiator de apa ca al meu nu cred ca este original este un pic mai mare. ebay piese noi nou folosit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorinSg Postat Noiembrie 13, 2008 Share Postat Noiembrie 13, 2008 piesele sunt scumpe ala de pe ebay pare indoit .......poate o fi bun .....nu stiu eu am luat unu la aceleasi marimi de aprilia sr sau rs nu mai stiu sigur, cu 140 lei acu o luna si l-am potrivit eu acolo la motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NTVrevere-rider Postat Decembrie 14, 2008 Share Postat Decembrie 14, 2008 NTVul vost` cat fuge? ca mai mult ca sigur al meu e limitat :| la 34 de cai. A fost adusa din germania si baietii care au adus`o au zis ca e limitata da nush sigur... stiti careva cum e facust sistemul ca as vrea sa scap de el asfalt uscat! E simplu de scos limitarea, nu au decat diafragmele de pe carburator. Dai filtru de aer jos si le vezi.numai sa nu se strice reglajele. eu am mers cu a mea cu 180km/h, dar peste 160 urca foarte greu. Nu stiu daca fug mai tare. vitezometrul arata mai mult oricum, cred ca real aveam undeva pana in 170. Apropo, a mers cineva mai tare cu ntv-ul? ture mai are ca la 180 merge pe la 7500-7600rot/min. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adysnt2008 Postat Decembrie 15, 2008 Share Postat Decembrie 15, 2008 E simplu de scos limitarea, nu au decat diafragmele de pe carburator. Dai filtru de aer jos si le vezi.numai sa nu se strice reglajele. eu am mers cu a mea cu 180km/h, dar peste 160 urca foarte greu. Nu stiu daca fug mai tare. vitezometrul arata mai mult oricum, cred ca real aveam undeva pana in 170. Apropo, a mers cineva mai tare cu ntv-ul? ture mai are ca la 180 merge pe la 7500-7600rot/min. Salut ! Am o Honda Deauville din 1998 si din cate am auzit si de pe forumuri este ca impart acelasi motor si toata mecanica cu NTV revere si vreau sa spun ca merge super de bine si am mers garantat de mine cu 180 km/h cu ea dar vreau sa spun ca nu se merita sa fortezi motorul, ci se merita sa mergi cu un constant 120 km/h si sa te bucuri pt ceea ce ce a fost creat acest model, mai exact pt touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noldy Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 (editat) NTVrevere-rider, daca te rog...ai mai putea da niste detalii daca nu iti cer prea multe e deajuns demontarea filtrului de aer doar? si ajungi unde trebe? sau mai exact cum se procedeaza mersi anticipat Editat Decembrie 16, 2008 de Noldy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NTVrevere-rider Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 NTVrevere-rider,daca te rog...ai mai putea da niste detalii daca nu iti cer prea multe e deajuns demontarea filtrului de aer doar? si ajungi unde trebe? sau mai exact cum se procedeaza mersi anticipat ca sa vezi filtrul de aer , trebuie dat rezervorul jos. iar dupa ce dai jos rezervorul si desfaci surubelele de la filtru de aer, o sa-ti dai seama care sunt diafragmele. sunt niste piese care optureaza admisia de aer ca sa reduca puterea motorului. le dai jos si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noldy Postat Decembrie 25, 2008 Share Postat Decembrie 25, 2008 ca sa vezi filtrul de aer , trebuie dat rezervorul jos. iar dupa ce dai jos rezervorul si desfaci surubelele de la filtru de aer, o sa-ti dai seama care sunt diafragmele. sunt niste piese care optureaza admisia de aer ca sa reduca puterea motorului. le dai jos si gata. multam fain... deja am facut schimb de filtru de aer, stiu cum se procedeaza demontarea :>, desi e frig o scot aproape in fiecare weekend la o tura ii place la domn`soara sarbatori fericite tuturor! si la multi ani!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NTVrevere-rider Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 Am probleme cu pompa de benzina, pierde bezina pe la axul ei. Stie cineva de unde pot cumpara una si cam cat costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.