fanefmx Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 (editat) salut ! am o problema cu pornirea la moto , este vorba de vfr 800 .. nu porneste fara sa accelerez si atunci cand porneste scoate fum negru si se inroseste catalizatorul Editat Martie 3, 2016 de fanefmx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 e clar ca e o problema si nu simpla la alimentarea cu benzina,faptul ca trebuie sa deschizi clapeta de aer ca sa porneasca inseamna ca ai vine bezina in exces,mai ales daca scoate fum negru.....fumul negru persista si dupa ce motorul este cald?sau dupa ce ai mers sa zicem 10km? daca da, ori ai probleme cu injectoarele,ori (cel mai probabil) cu sonda lambda....daca ar fi fost pompa de injectie ai fi avut presiune mica pe rampa si n-ar porni sau nu ar scoate fum....catalizatorul se poate innrosi daca arunca pe galerie benzina nearsa si incepe sa arda in catalizator... citez dintr-un thread mai vechi cu aceeasi problema : "Cauta pe cineva specializat in injectii cu o interfata de diagnoza sau alta cale de a citi codurile de eroare.Ai vreun senzor stricat/deconectat gen senzorul de temperatura al aerului care semnalizeaza ECU-ului ca temperatura ar fi de 0 grade si aceasta compenseaza prin injectarea unei cantitati mari de benzina. Sa poate ai vreo evacuare aftermarket cu sonda lambda prost anulata.Nu se aprinde/clipseste led-ul de FI (fault indicator) pe bord?" nu mai merge asa cu ea ca afumi rau camera de ardere,distrugi bujiile si nu numai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 salut ! am o problema cu pornirea la moto , este vorba de vfr 800 .. nu porneste fara sa accelerez si atunci cand porneste scoate fum negru si se inroseste catalizatorul Regulatorul de presiune sau MAP senzor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 treaba cu catalizatorul e clar de la benzina in exces. nu mai merge cu ea asa ca risti sa bulesti ceramica din el. Senzor de temperatura aer nu are ? mai poate fi si asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 treaba cu catalizatorul e clar de la benzina in exces. nu mai merge cu ea asa ca risti sa bulesti ceramica din el. Senzor de temperatura aer nu are ? mai poate fi si asta Niciodata IAT sau ECT nu face corectii la acest nivel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 te cred pe cuvant, ai mai multa experienta pe subiectele astea decat am eu. La auto am patit o problema asemanatoare si carburantul in exces era datorat deciziilor luate de ECU - mergea cu fuel trim pe + 25% atat short cat si long .......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.