Florentin Gavrila Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 (editat) Salutare sunt incepator si abia mi-am luat un hornet din 2006 si as vrea sa-i montez o toba ca cea din imaginea atasata si pe bascula din spate sa-i lipesc acel autocolant negru Unde as putea sa gasesc acel autocolant si toba sa se potriveasca? Poza 1 cea cu manusile pe ea este motoreta mea Editat Martie 22, 2016 de Florentin Gavrila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Cu ce a gresit motocicleta ta de are toba pe partea gresita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Cred ca este de 900 cu 2 evacuari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florentin Gavrila Postat Martie 22, 2016 Autor Share Postat Martie 22, 2016 nu, este custom, are 2 tobe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 lasa motocicleta asa cum este si investeste in tine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 Tobele duble le vinzi separat? este interesat un coleg. Daca da,iti las nr lui si vorbiti.ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the Pig Postat Martie 22, 2016 Share Postat Martie 22, 2016 ala e 600 toata ziua, 900-le arata altfel.. cauta-l pe userul ''replici'' daca esti si din Bucuresti te ajuta el fara probleme. daca nu, probabil tot te ajuta cu o toba si alte chestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...