etarulescu Postat Martie 26, 2016 Share Postat Martie 26, 2016 Salut! Nu sunt decis intre cele 2 si vreau sa ma hotarasc cat mai repede. Virago 535 am avut. Multumesc, astept parerile voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sabin_gabriel Postat Martie 26, 2016 Share Postat Martie 26, 2016 (editat) Inaltime,greutate? Ambele sunt faine,magna este ceva mai scumpa dar si primesti mult mai mult ca performanta,costurile de intretinere sunt putin mai mari la magna. Uita-te pe YouTube sa iti faci o parere,poate gasesti una sa te invarti putin. Eu unul as merge 100% pe magna,este mai mult decat suficient pentru mers in 2,nu te plictisesti imediat. Am uitat sa intreb ce experienta ai? Editat Martie 26, 2016 de Sabin_gabriel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etarulescu Postat Martie 26, 2016 Autor Share Postat Martie 26, 2016 Am avut cativa ani virago 535, altia ani comuniste, cand eram mic destule scutere, vitezane, etc...... !, 178 cm, 87 kg. Honda arata impecabil insa e din 86 virago e din 90 si ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sabin_gabriel Postat Martie 26, 2016 Share Postat Martie 26, 2016 Am inteles M-am urcat in toamna pe 2 750 virago,datorita lipsei comenzilor avansate m-au chinuit(am 1.84). In schimb foarte faine la mers,chiar si la mers in 2 a fost suficient pt mine(95kg) si nevasta(51kg),aspect placut,fara radiator(pentru mine este un plus). In schimb pe magna am mers doar pe una din 94, difera aspectul fata cea din anul mentionat de tine. Ca idee mi s-a parut o bestie, performante de sportiva pe chopper(mai putin franele). Magna este altceva, un vis pentru unii,are mult de oferit, 4 evacuari,cuplu in prostie,fun. In schimb rezervorul cam mic pentru gusturile mele,dar compenseaza din plin cu altele. Repet,fa test drive. Depinde intr-un final de buget,ce bani iti raman sa o faci "a ta" si bineinteles de starea fiarelor pe care le gasesti. Presupun ca cea mai sigura varianta ar fi virago. Am un prieten care avea una cu peste 120000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frankone Postat Martie 26, 2016 Share Postat Martie 26, 2016 Magna all the way ! unii vor zice ca pierde putin din feeling din cauza sunetului, nu mai suna ca un v2 (e V4, suna mult mai rotund). Poate poti imbunatati sunetul lasand tobele goale, pe mine unul nu m-a prea interesat aspectul asta. Dar primesti atat de multe in schimb, eu dupa aproape un an pe magna, nu regret nicio secunda alegerea, recomand cu 10 maini Bafta! » Post actualizat in 26 Mar 2016 09:18dezavantaje la magna ar fi - cum a spus si colegul de mai sus - rezervorul relativ mic, ai o autonomie de cca 180- 200km pana dai de rezerva; e pe lant, banuiesc ca viroaga e pe cardan. In plus, e si foarte greu accesibil lantul pentru curatare si ungere, dar te obisnuiesti cu asta. Filtrul de aer e cam scump, nu prea gasesti decat K&N care e cca 200 ron dar e pe viata, odata il schimbi dupa care il poti spala si unge anual. In rest nu cred ca e neaparat mai scumpa ca alte mobre. Cu toate astea, dupa cum ziceam, nu regret deloc alegerea facuta, sunt super multumit de mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Martie 26, 2016 Share Postat Martie 26, 2016 atat iti zic..nu fii carcotas la anul de fabricatie..pe vremea aia se faceau lucruri de calitate...fara moarte....am avut motoare din anii sfarsit 80 care aratau si mergeau mai bine ca motoare din sfarsit de 90.....cand mi-am luat honda ntv vanzatorul avea si o magna din 87,mama mamaa ce bestie,ce bine arata,ce bine mergea............in rest,avantaje dezavantaje le-au enumerat colegii mai sus (lant vs cardan,consm un pic mai mare honda decat yamaha,si rezervor ceva mai mic la honda,in rest,numai de bine)...succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZZTOP Postat Martie 26, 2016 Share Postat Martie 26, 2016 Mai este si intruderul de 750-800 volusia. Trage de rupe! Cuplu mare. Cardan. Consum de rușine, 4-5% două persoane, bagaje la maxim!! Urcă până în 140 de zici k e sportivă. Extrem de fiabila! Ca minus, rezervor mic dar se poate face altu mai mare. Bicicleta mică..nu este masivă. Șeaua spate f mică.. Pret mare, dar e ok la revânzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etarulescu Postat Martie 26, 2016 Autor Share Postat Martie 26, 2016 Sa stiti ca si magna pe care am pus ochii e pe cardan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frankone Postat Martie 26, 2016 Share Postat Martie 26, 2016 atunci o fi modelul vechi, din anii 80', nu? este un vf750c facut prin '82-'84, cu shaftdrive, si este si vf1100, tot cu shaft. Al meu e din '96, pe lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etarulescu Postat Martie 26, 2016 Autor Share Postat Martie 26, 2016 Este din 86. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frankone Postat Martie 26, 2016 Share Postat Martie 26, 2016 da, ala e. Ma uitasem pe wikipedia, acolo zicea ca pana in 84 s-a facut modelul respectiv. https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Magna#1982.E2.80.931984_VF750C_V45_Magna.2C_1984-1987_VF700C_Magna probabil s-a mai facut si dupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Martie 26, 2016 Share Postat Martie 26, 2016 corect,si eu uitasem,magna pe lant s-a produs din 94 avand motorul de vfr750,cel din 80 pana in 93 e motorul de vf750f interceptor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.