Ancalagon Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 Oare stie cineva cine se pricepe la injectii moto in zona Sibiu? Problema e urmatoarea: VN 1500 Drifter pe injectie, amestec foarte bogat, bujiile se duc rapid, fum, etc... Computerul nu da insa nici un cod de eroare, injectoarele sunt noi, schimbate de fostul proprietar acum vreo doi ani (probabil aiurea, ca amestecul a ramas tot excesiv de bogat). Ma gandesc ca or fi ceva furtunase de vacuum, membrana regulatorului de presiune, dar poate a mai avut cineva problema asta si imi da un sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 cum spunea colegu TNG acum vreo luna tot legat de o injectie cu amestec bogat la vfr , poate fi "Regulatorul de presiune sau MAP senzor" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Martie 28, 2016 Autor Share Postat Martie 28, 2016 La astea m-am gandit si eu, o sa le verific maine. Multam fain... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 Nu strica sa verifici si TPS-ul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Martie 29, 2016 Autor Share Postat Martie 29, 2016 La ala n-am ce sa-i fac, si daca era problema cu el imi dadea CDi-ul cod de eroare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 Oare stie cineva cine se pricepe la injectii moto in zona Sibiu? Problema e urmatoarea: VN 1500 Drifter pe injectie, amestec foarte bogat, bujiile se duc rapid, fum, etc... Computerul nu da insa nici un cod de eroare, injectoarele sunt noi, schimbate de fostul proprietar acum vreo doi ani (probabil aiurea, ca amestecul a ramas tot excesiv de bogat). Ma gandesc ca or fi ceva furtunase de vacuum, membrana regulatorului de presiune, dar poate a mai avut cineva problema asta si imi da un sfat. Map senzor ,furtune vacum.,sonda temperatura motor,sonda temperatura aer,tps defect. Intrebare: Moto a venit din Italia? » Post actualizat in 29 Mar 2016 18:32 La ala n-am ce sa-i fac, si daca era problema cu el imi dadea CDi-ul cod de eroare Nu este neaparat! La modeul tau ECU gestioneaza doar prezenta,nu si functia tps. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Martie 30, 2016 Autor Share Postat Martie 30, 2016 Nu stiu de unde provine. A fost inregistrat in 2013 in RO in Galati, primul proprietar, un medic, i-a schimbat injectoarele dupa care a mers se pare fara probleme pana anul trecut. Un an a stat, asteptand sa se vanda, si acum a inceput sa faca figuri. Fostul proprietar spune ca in Galati nu se pricepea nimeni sa il repare, existand doar o reprezentanta Suzuki fara prea mari competente in Kawasaki. O banuiala a cuiva de acolo era senzorul de temperatura de aer, dar cum spuneam, ECU nu imi da nici un cod de eroare. Si cred ca nici in Sibiu mecanicii n-au trecut inca de epoca carburatoarelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Sper ca injectoarele schimbate sunt pentru acelasi model,un injector mai mare poate debita mai multa benzina intr-o unitate de timp de cat cele originale,rezultand un amestec bogat. Intrebare: Cine si cum a decis ca este amestecul bogat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 (editat) Doc,dar la Kawasaki Romania ai intrebat?oricum, poate n-ar strica o revizie generala a motorului. Editat Martie 30, 2016 de Blackrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Martie 30, 2016 Autor Share Postat Martie 30, 2016 (editat) S-ar putea sa fi fost adus din Italia. Are vreo importanta? Eu si un mecanic am zis ca e amestecul bogat. Scoate fum negru si abundent, mai ales la pornire la rece, dupa care scoate fum mai ales la acceleratie, dar vezi funingine si la relanti. Poate e ceva banal, daca motorul a mers normal inainte de a sta un an. Incerc intai sa nu fac depanare interurbana, e inca frig pentru deplasari long-distance. Editat Martie 30, 2016 de Ancalagon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Iti trebuie un analizor de gaze ca sa stabilesti cat de bogat este amestecul, dupa care trebuie sa verifici debitul injectoarelor si (sa nu fie injectoare cu debit mai mare). Ar trebui verificata si harta de injectie, ca sa nu fie modificari pe acolo... Power commander are ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Martie 30, 2016 Autor Share Postat Martie 30, 2016 (editat) Nu, e stock. Doar la esapament lipseste placa finala, poate s-a gaurit ceva pe-acolo. » Post actualizat in 07 Apr 2016 12:37Enigma a fost descifrata. Cineva a umblat la TPS si l-a strans la loc dupa ureche. L-am repozitionat dupa indicatiile voltmetrului si acum totul functioneaza in parametrii. Editat Martie 30, 2016 de Ancalagon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.