Tiberio George Militaru Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 Buna ziua, Detin un suzuki GS500 fabricat in 2002 la care am o problema in ceea ce priveste cutia de viteze. Dimineata cand o pornesc si plec sistemul de transmisie functioneaza bine, treptele se schimba cu usurinta, insa dupa aproximativ 30 de minute de folosinta motorul incepe sa se incinga (nimic surprinzator fiind racire cu aer) iar cutia de viteze incepe sa "intepeaneasca". Prin asta ma refer la faptul ca se schimba foarte greu din o treapta in alta, necesitand un efort fizic considerabil mai mare din partea mea pentru a schimba treapta de viteza. Acest lucru il observ mai ales atunci cand trebuie sa plec de la semafor, fiind foarte greu sa cuplez treapta 1 din netru. Initial m-am gandit ca poate din cauza faptului ca rulez cu ea in neutru pana la semafor este posibil ca dintii din cutia de viteze sa nu fie aliniati, (avand in vedere ca nu are sincroane motocicleta) astfel incat am incercat sa o misc usor in spate sau in fata, si nu s-a schimbat nimic. Ce ma sfatuiti sa fac? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 29, 2016 Share Postat Martie 29, 2016 Uleiul cand a fost schimbat si cu ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Buna ziua, Detin un suzuki GS500 fabricat in 2002 la care am o problema in ceea ce priveste cutia de viteze. Dimineata cand o pornesc si plec sistemul de transmisie functioneaza bine, treptele se schimba cu usurinta, insa dupa aproximativ 30 de minute de folosinta motorul incepe sa se incinga (nimic surprinzator fiind racire cu aer) iar cutia de viteze incepe sa "intepeaneasca". Prin asta ma refer la faptul ca se schimba foarte greu din o treapta in alta, necesitand un efort fizic considerabil mai mare din partea mea pentru a schimba treapta de viteza. Acest lucru il observ mai ales atunci cand trebuie sa plec de la semafor, fiind foarte greu sa cuplez treapta 1 din netru. Initial m-am gandit ca poate din cauza faptului ca rulez cu ea in neutru pana la semafor este posibil ca dintii din cutia de viteze sa nu fie aliniati, (avand in vedere ca nu are sincroane motocicleta) astfel incat am incercat sa o misc usor in spate sau in fata, si nu s-a schimbat nimic. Ce ma sfatuiti sa fac? Multumesc In prima faza trebuie verificat ambreiajul,el fiid direct implicat in schimbarea corecta a vitezei. Daca nu decupleaza corect,schimbarea de face destul de greu sau imposibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Baga-i ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.