Sari la conținut

Motor + Polei = Not Good


psycho_vox
 Share

Postări Recomandate

Azi dimineata eram vesel k am reusit sa merg cu motorul la servici...acum m-am prins ca asta nu e vreme de mers cu motorul. Partea nasoala e ca a trebuit sa pic sa imi dau seama de asta. :D

Acum 30 min mergeam de la Obor spre Muncii. La Iancului dau sa opresc la semafor.... imi fuge fata pe polei, dau drumu la frana se mai redreseaza putin si vreau sa franez dinou. N-am mai apucat. S-a dus pe partea dreapta vreo 5-6 metri si s-a oprit fix intre masina care statea la semafor si o masina parcata fara sa atinga nici una din ele. Parte buna e ca am avut doar ~30 Km/h cand s-a intamplat si eu am rams in picioare. Motorul a scapt doar cu o zgarietua mica pe toba si capacul dreapta putin raschetat si eu cu o zgarietura pe piciorul stang.

Oricum acuma stiu ce e timpul sa-l bag la iernat

 

Si pana la primavara :banana: <- vin fiert si mers cu ratb-ul :finger:

Editat de psycho_vox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand o sa realizati ca profilul cauciucurilor nu va ajuta la temperaturi extreme?

 

Profilul e bun pe noroi, pe zapada si pe ploaie sa impiedice acvaplanarea. Pe asfalt umed, polei, uscat la temperaturi negative e la fel de ineficient ca si un slick.

 

Cauciucul de iarna e facut special sa nu se faca beton la temperaturi sub zero. Aici e vorba strict de rigiditate/maleabilitate. Ca au si profile mai agresive pentru zapada, asta e abia pe planul secund.

 

Am vorbit numai despre cauciucuri de masina pentru ca de moto nu am vazut pana acum de iarna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand o sa realizati ca profilul cauciucurilor nu va ajuta la temperaturi extreme?

 

Profilul e bun pe noroi, pe zapada si pe ploaie sa impiedice acvaplanarea. Pe asfalt umed, polei, uscat la temperaturi negative e la fel de ineficient ca si un slick.

 

Cauciucul de iarna e facut special sa nu se faca beton la temperaturi sub zero. Aici e vorba strict de rigiditate/maleabilitate. Ca au si profile mai agresive pentru zapada, asta e abia pe planul secund.

 

Am vorbit numai despre cauciucuri de masina pentru ca de moto nu am vazut pana acum de iarna.

cauciucurile cramponate au de obicei o compozitie moale. Pt frig incearca cauciucuri de comunista, merg super bine :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frana spate = good

frana fata pe umezeala , polei , nisip ,etc = not good

 

ps. voua nu va e frig pe vremea asta ? :crack:

Pentru frig exista echipament.

 

Ce frana spate...???

Parerea mea e ca pe polei nu se poate merge...adica e IMPOSIBIL ,oricum ai manevra'o...pe gheatza nu poti merge fara sa cazi... Exista alte pareri ? Poate altzii pot... :crack: :crack:

Eu am lasa't o din cauza ghetzii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru frig exista echipament.

 

Ce frana spate...???

Parerea mea e ca pe polei nu se poate merge...adica e IMPOSIBIL ,oricum ai manevra'o...pe gheatza nu poti merge fara sa cazi... Exista alte pareri ? Poate altzii pot... :crack: :crack:

Eu am lasa't o din cauza ghetzii.

se poate merge, dar cu atentie maaaare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frana spate = good

frana fata pe umezeala , polei , nisip ,etc = not good

 

ps. voua nu va e frig pe vremea asta ? :cheers:

corect.dar asta din pakate se invata cazand..yo la prima frana fata pusa pe iarba uda am fost jos,nici n am styut ce s o intamplat,parca m o lovit ceva. :crack: :crack: asa am invatat ce e aia o suprafata nesigura pt moto.apoi n am mai avut probleme,kiar mergand nebuneste pe pietris proaspat pus pe drum de tara,gros de 10-15 cm,unde trebuia sa turezi k altfel akolo ramaneai :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mers in FIECARE zii cu motoru de 1 luna incoace,si am nimerit acu cateva zile o portiune de 100 de m unde era soseaua patinoar am strans tare din buci,n-am facut nici macar o miscare,daca punea ala din fata frana beleam matzul dar am avut noroc,azi inainte sa ajung akasa cand sa urc dealul de la mine de la bloc mi sa dus de poponeata intro parte si in alta k am accelerato putin prea tare dar in rest nu am avut probleme,chiar deloc pot sa zic....oricum prefer asfaltul cald si uscat :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...