Sari la conținut

suzuki-gn400


ssk
 Share

Postări Recomandate

Seara,

 

rasfoind internetul, mi-am dat seama, ca moto de aici, http://www.pipeburn.com/home/2012/10/22/1980-suzuki-gn400-holiday-customs.html e superba.

 

cautand motoreta care a stat la baza, acel gn400, nu prea seama deloc. bine, nici nu ar mai avea cum =))

 

acum vin intrebarile.

motorul e cel original? vad ca cel din link are pornire la pedala.

rotile alea sunt cu spite, si cauciuri cred eu mult mai mari - e schimbata si furca cumva? ce fel de roti sunt alea? cam la ce costuri se ridica modificarea unui astfel de motorete? doar piesele, fara manopera, vopsit, etc.

 

seara buna.

 

daca intrebarile sunt tampite, scuze, dar astea mi-au trecut prin cap...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da da da! deci asta era la baza. hai ca am aflat ceva. deci la baza este un suzuki gn400 din 1981-1982.

 

deci s-a rezolvat misterul cu rotile spitate. - adica au scazut si costurile ca nu trebuie cumparate =)))

 

si ce ziceti voi ca nu e nici o jucarie dasta pe olx...

Editat de ssk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-au facut pana aproape de 2000 cu foarte mici modificari , eu as face un test in locul tau inainte sa cumpar asa ceva

 

una e sa arate bine pe pipeburn alta e sa si mearga pana la Snagov si inapoi,

 

o tiribomba de genul asta o sa ramana tiribomba orice i-ai face si oricati bani si timp ai baga in ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-au facut pana aproape de 2000 cu foarte mici modificari , eu as face un test in locul tau inainte sa cumpar asa ceva

 

una e sa arate bine pe pipeburn alta e sa si mearga pana la Snagov si inapoi,

 

o tiribomba de genul asta o sa ramana tiribomba orice i-ai face si oricati bani si timp ai baga in ea.

pai ma gandeam doar asa doar in oras...da nici sa-mi bat joc de bani sau sa o tin mai mult dezmembrata decat pe sosea...

nu inteleg de ce zici sa n-am incredere in motor; adica un motor de sportiva din 88, de exemplu un CBR F cbr600f hurricane, primul model de CBR, inca mai sunt pe sosea, ( si se tin bine ) dar intr-un motor de genu gn 400 sa nu am incredere ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ma gandeam doar asa doar in oras...da nici sa-mi bat joc de bani sau sa o tin mai mult dezmembrata decat pe sosea...

nu inteleg de ce zici sa n-am incredere in motor; adica un motor de sportiva din 88, de exemplu un CBR F cbr600f hurricane, primul model de CBR, inca mai sunt pe sosea, ( si se tin bine ) dar intr-un motor de genu gn 400 sa nu am incredere ?

un F a costat de 2-3 ori cat un gn din asta, nu zic ca sunt toate praf dar mai conteaza si cum merge nu doar sa mearga...

 

in rest, de oras poate iese ceva interesant, eu am ceva impotriva proiectelor pornite de la motociclete foarte foarte slabe... din experienta proprie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un F a costat de 2-3 ori cat un gn din asta, nu zic ca sunt toate praf dar mai conteaza si cum merge nu doar sa mearga...

 

in rest, de oras poate iese ceva interesant, eu am ceva impotriva proiectelor pornite de la motociclete foarte foarte slabe... din experienta proprie

merita sa il desfac si il servisez din punct de vedere mecanic ?(propulsorul)

 

nu ma intereseaza sa alerge, doar sa-mi plimbe fundul prin oras, de acasa la birou si invers. si asa putin in wek la un cico :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"It has a Harley headlight, Ducati/Brembo master cylinder, modified XS650 rear fender and some Harley muffler that I found. The rear tire is a Firestone and the front is a Dunlop k70. It has the stock carb, no battery, as it just runs off the mag."

Furca pare stock, rezervorul e stock,saua e custom.

 

Se preteaza si asa ceva : /index.php?/topic/736474-yamaha-xs-400/ ce poate ajunge asa ceva : http://www.bikeexif.com/yamaha-xs-400 sau http://www.bikeexif.com/yamaha-xs400-2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merita sa il desfac si il servisez din punct de vedere mecanic ?(propulsorul)

pai daca merge dece sa-l desfaci?

 

ultimul gn pe care l-am vazut a costat asa , 300e motocicleta, 500rk motor, 800e revizie generala , ia vezi, merita?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu ma gandisem la un GN 400 insa in Romania sunt 2-3, unul era la vanzare de mult timp. De ce nu mergi pe ceva consacrat? Dintr-un Dominator iese un scrambler misto rau. Eu vreau sa fac ceva strict de oras, intre 10-15 cp si sub 100 kg, monocilindru. De oras, naveta, e arhisuficient.

 

acum e unul singur pe olx.

m-am uitat. al doilea care e la vanzare, nu e modelul care trebuie.

 

din ce fel de dominator ? la ce model sa ma uit?

» Post actualizat in 31 Mar 2016 09:11

"It has a Harley headlight, Ducati/Brembo master cylinder, modified XS650 rear fender and some Harley muffler that I found. The rear tire is a Firestone and the front is a Dunlop k70. It has the stock carb, no battery, as it just runs off the mag."

Furca pare stock, rezervorul e stock,saua e custom.

 

Se preteaza si asa ceva : /index.php?/topic/736474-yamaha-xs-400/ ce poate ajunge asa ceva : http://www.bikeexif.com/yamaha-xs-400 sau http://www.bikeexif.com/yamaha-xs400-2

 

da, ai dreptate. acuma cu cat vad mai multe modele, cu atat e mai naspa =)) ca incep sa-mi placa toate =))

 

si vad ca xs dastea gasesc mai repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de stilul pe care il vrei. Brat, Cafe, Scrambler, etc. Intrebai de Domi, de obicei se folosesc motoare mai vechi, anii 90, pentru scramblere. Vad ca stii de site-uri gen Pipeburn, Bikeexif, thebikeshed. Poti gasi acolo foarte multe exemple. Apoi te hotarasti asupra stilului si cauti sa cumperi si sa modifici in consecinta. Eu vreau sa iau in iarna un Domi sau ceva asemanator pentru un proiect scrambler fara pretentii. Ceva de abuz zilnic fara sa ma gandesc "vai, dar daca se intampla nu stiu ce". SI voi pastra roata originala, nu voi trece la o roata de 17 pe fata, cum vezi la majoritatea scrambler custom.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din XS400 12E (primul link) nu o sa scoti niciodata un XS400 2A2 (urmatoarele 2 link-uri).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dai seama ca nu am pus linkurile in ideea de a scoate ceva identic. E vorba doar de o forma/idee de plecare. Pentru ca cele doua custom-uri sunt destul de custom. Nu e doar o vopsea si niste cauciucuri. Problema de baza este gasirea unui motor de la care sa pleci, ceea ce in Ro e mai greu. Eu vroiam sa evidentiez niste stiluri, nicidecum sa spun "fa-o asa din ce gasesti". Acum depinde si cat vrea sa investeasca o persoana in asa ceva. Ca daca ai buget, cumperi de afara un motor bun, si pleci de acolo. Dar la noi, fiind rare si in cine stie ce stare, si stiind ca suntem mai stramtorati ca natie, trebuie sa ne adaptam. Pe ideea asta am mers cand am dat exemple. Pe scurt : asta se poate face, dar fiecare face ce/cat poate si cu ce poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dai seama ca nu am pus linkurile in ideea de a scoate ceva identic. E vorba doar de o forma/idee de plecare. Pentru ca cele doua custom-uri sunt destul de custom. Nu e doar o vopsea si niste cauciucuri. Problema de baza este gasirea unui motor de la care sa pleci, ceea ce in Ro e mai greu. Eu vroiam sa evidentiez niste stiluri, nicidecum sa spun "fa-o asa din ce gasesti". Acum depinde si cat vrea sa investeasca o persoana in asa ceva. Ca daca ai buget, cumperi de afara un motor bun, si pleci de acolo. Dar la noi, fiind rare si in cine stie ce stare, si stiind ca suntem mai stramtorati ca natie, trebuie sa ne adaptam. Pe ideea asta am mers cand am dat exemple. Pe scurt : asta se poate face, dar fiecare face ce/cat poate si cu ce poate.

ideea e, ca cele din linkurile de mai sus imi plac la nebunie.

sa dau 3000 euro sa iau unu facut, nu prea....

dar sa cumpar cu 1000 in iarna, si apoi sa fac singur tot ce tine de mine, m-as baga.

 

de demontat, vopsit electrostatic, etc, le-as putea face eu.

restul, cadrul ala de sa, saua....se gasesc oameni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ideea e, ca cele din linkurile de mai sus imi plac la nebunie.

sa dau 3000 euro sa iau unu facut, nu prea....

dar sa cumpar cu 1000 in iarna, si apoi sa fac singur tot ce tine de mine, m-as baga.

Daca vrei XS cauta un SE/Special/Custom, este varianta soft-chopper, cel mai usor de customizat.

post-72311-0-13966500-1459846976_thumb.jpg

Unul in stare buna il iei de afara incepand cu 1000 E.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ideea e, ca cele din linkurile de mai sus imi plac la nebunie.

sa dau 3000 euro sa iau unu facut, nu prea....

dar sa cumpar cu 1000 in iarna, si apoi sa fac singur tot ce tine de mine, m-as baga.

 

de demontat, vopsit electrostatic, etc, le-as putea face eu.

restul, cadrul ala de sa, saua....se gasesc oameni.

Trebuie sa-ti faci si un buget, groso-modo care sa includa si cumpararea motocicletei de plecare. Pentru ca, facand niste calcule, bazandu-te pe ceea ce stii ca vrei sa scoti din ea, s-ar putea sa sari de pretul uneia gata facute. Intr-adevar, nu mai e acea satisfactie, dar este un lucru de retinut. Gasesti pe site-urile mentionate de mine mai sus, exemple de oameni care n-au cine stie ce "shop" sau au doar un garaj personal, si care au reusit sa faca niste chestii foarte misto cu bugete destul de austere. Dar probabil ca asta depinde si de capacitatile fiecaruia de a reconditiona anumite repere in detrimentul achizitionarii unora noi. Daca te intereseaza ceva basic, atunci un ghidon, niste gume, o vopsea si o modificare a cadrului/seii n-ar trebui sa te rupa la buzunar. Bineinteles, exceptand revizia totala care se poate face odata demontata toata jucaria. Daca esti atent si gasesti niste preturi bune si pentru semnale ceva mai frumoase (mici, led, custom etc), ar trebui sa te incadrezi intr-o suma rezonabila pentru ceva ce se va denumi "Custom". Sa ne spui si noua ce vei cumpara/ai cumparat si ce modificari vrei sa-i faci. Succes

» Post actualizat in 06 Apr 2016 08:48

http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=621831&selpic=0&zoom=1#foto

 

Ca idee, sa vezi ca se pot face chestii si din alte modele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa-ti faci si un buget, groso-modo care sa includa si cumpararea motocicletei de plecare. Pentru ca, facand niste calcule, bazandu-te pe ceea ce stii ca vrei sa scoti din ea, s-ar putea sa sari de pretul uneia gata facute. Intr-adevar, nu mai e acea satisfactie, dar este un lucru de retinut. Gasesti pe site-urile mentionate de mine mai sus, exemple de oameni care n-au cine stie ce "shop" sau au doar un garaj personal, si care au reusit sa faca niste chestii foarte misto cu bugete destul de austere. Dar probabil ca asta depinde si de capacitatile fiecaruia de a reconditiona anumite repere in detrimentul achizitionarii unora noi. Daca te intereseaza ceva basic, atunci un ghidon, niste gume, o vopsea si o modificare a cadrului/seii n-ar trebui sa te rupa la buzunar. Bineinteles, exceptand revizia totala care se poate face odata demontata toata jucaria. Daca esti atent si gasesti niste preturi bune si pentru semnale ceva mai frumoase (mici, led, custom etc), ar trebui sa te incadrezi intr-o suma rezonabila pentru ceva ce se va denumi "Custom". Sa ne spui si noua ce vei cumpara/ai cumparat si ce modificari vrei sa-i faci. Succes

» Post actualizat in 06 Apr 2016 08:48

http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=621831&selpic=0&zoom=1#foto

 

Ca idee, sa vezi ca se pot face chestii si din alte modele.

sunt total bulversat acuma.

 

oricum, cam toate modelele pe care le-am vazut pe net, pleca de la motorete de cel putin 1000-1200 euro.

restul am calculat eu asa groso modo inca 1000 mai putin cauciucurile.

ca nu stiu ce fel de cauciuri si cat costa incaltarile alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt total bulversat acuma.

 

oricum, cam toate modelele pe care le-am vazut pe net, pleca de la motorete de cel putin 1000-1200 euro.

restul am calculat eu asa groso modo inca 1000 mai putin cauciucurile.

ca nu stiu ce fel de cauciuri si cat costa incaltarile alea.

Cand vine vorba de gume, depinde doar ce stil vrei sa fie facuta mobra. Vrei cafe-racer, iei gume de strada. Vrei un fel de "urban" scrambler chiar daca pleci de la un moto de strada, iei gume mai de off si mai late. Oricum, intoarce netul pe dos, si o sa vezi tu cam ce ai vrea sa obtii si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand vine vorba de gume, depinde doar ce stil vrei sa fie facuta mobra. Vrei cafe-racer, iei gume de strada. Vrei un fel de "urban" scrambler chiar daca pleci de la un moto de strada, iei gume mai de off si mai late. Oricum, intoarce netul pe dos, si o sa vezi tu cam ce ai vrea sa obtii si cum.

vreau ceva cu cauciucuri dalea groase ca de unduro. nu ma intereseaza stabilitate pe curbe, etc. ma duc cu ea la birou si la cafea =))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok. Nu ma pricep la tehnicalitati, trebuie sa ai in vedere latimea jantei ca sa vezi ce gume poti pune. Nu ma pricep la modificari de genul asta. Practic, inteleg ca vrei un fel de scrambler. Pai nu mai bine pleci de la un dual-sport cu suspensii mai sanatoase si cu roti ce se preteaza direct la gume de off? Spre exemplu, eu vreau sa scot ceva asemanator:

http://www.bikeexif.com/honda-xr600r

 

Plecand de la un DR, Dominator sau ceva asemanator. Nu voi modifica rezervorul, in schimb. Sau cine stie. In fine. Motoare de modificat ieftine, gasesti destule. Mai ramane doar sa te hotarasti de la ce model pleci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...