Ovidiu Lucian Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Sanatate, domnilor! Sa expun problema, detin un GPZ, care dupa iernat nu mai vrea sa porneasca... In sensul ca nu mai da scanteie, am schimbat bujii, verificat bobinele de inductie, baterie, nu vrea nicicum. Ramane deci CDI-ul. Rugamintea mea ar fi, daca vreun stimat domn/doamna, posesor de GPZ din zona Cluj/Turda ar fi dispus sa ma ajute cu un CDI de proba, sa vad daca asta e problema sau daca trebuie sa golesc portofelul la mecanic. Dau una sau mai multe beri, benzina si raman vesnic indatorat! Multumesc in avans, asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motobistrita Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Se potriveste de la GPX 600 94? Ai ideie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu Lucian Postat Aprilie 11, 2016 Autor Share Postat Aprilie 11, 2016 Multam pentru ajutor, inainte de orice! De potrivit, nu stiu, nu arata la fel cu cel de pe GPZ, nu stiu ce sa zic. Uite asa e cel de pe a mea. » Post actualizat in 11 Apr 2016 09:23 Am uitat poza, scuze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Eu am avut un ER5 si mai facea figuri, ca nu pornea, problema era de la butonul rosu de oprit motor de pe manerul drept. Incearca sa il butonezi de cateva ori, poate ai noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu Lucian Postat Aprilie 11, 2016 Autor Share Postat Aprilie 11, 2016 O sa incerc si asta, ideea e ca invarte cand dau la automat, atata ca nu da scanteie... cu butonul respectiv oprit, nu invarte deloc. Eu am exclus varianta asta, dar e buna sugestia, o sa incerc si asta. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 curata mufe peste tot si ai grija sa fie bateria incarcata bine. CDI nu se strica stand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 12, 2016 Share Postat Aprilie 12, 2016 O sa incerc si asta, ideea e ca invarte cand dau la automat, atata ca nu da scanteie... cu butonul respectiv oprit, nu invarte deloc. Eu am exclus varianta asta, dar e buna sugestia, o sa incerc si asta. Merci! pune tu cdi ul suspect pe o mobra ok. Nu cdi bun pe mobra suspecta sa-i strici omului randuiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu Lucian Postat Aprilie 12, 2016 Autor Share Postat Aprilie 12, 2016 S-a rezolvat! Pana la urma era exact ce ma asteptam mai putin... butucul de contact. Soarele lui de butuc. A pornit la prima cheie cu un alt butuc, deci e totul mult mai simplu. Deci, acum caut un butuc pentru un GPZ 500 S productia de dupa 1994. Vreau sa va multumesc tuturor pentru sfaturi si pentru ca v-ati pierdut cateva minute din viata citind si raspunzand! Si in special lui Silver Arrow pentru toata indrumarea! Asfalt uscat si sa ne vedem cu bine pe drumuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.