Sari la conținut

Demontare ac turometru suzuki sv650n


Postări Recomandate

Salut. Am o problema cu demontarea turometrului de la un suzuki sv650n din 2000 , mai precis mi sa exfoliat folia de la turometru , am facut rost de alta pentru schimb , dar nu pot sa scot acul care indica turatiile motorului. Ma poate ajuta cineva? Stie cineva cum se scoate acel ac care indica turatiile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am o problema cu demontarea turometrului de la un suzuki sv650n din 2000 , mai precis mi sa exfoliat folia de la turometru , am facut rost de alta pentru schimb , dar nu pot sa scot acul care indica turatiile motorului. Ma poate ajuta cineva? Stie cineva cum se scoate acel ac care indica turatiile?

Salut.ce fel de hartie pt ceasuri ti ai luat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu furculita si eu (doar "mancam" cu catranelul din aceleasi fiare), singura mica problema e la montaj/calibrare, e un sistem mai special. Se pune sub opritor (la semn, daca are) si se trage peste. Teoretic asa ar trebui sa indice corect. Practic... mai bine urmaresti inainte sa demontezi unde ai turatia de ralanti la cald si o pui la fel. Nu apesi tare cand pui acul, doar cat sa stea fix.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm...si eu as vrea sa imi schimb "folia" de la vitezometru. Mi-am schimbat bordul cu unul de UK si km sunt scrisi foarte mici, in rest am viteza in mile mare de tot.

Urmarisem si eu un tutorial pe youtube in care cineva scotea acul cu 2 furculite (la 180 grade). Totusi, eu nu o sa ma incumet sa schimb nimic deoarece cred ca, in cazul meu, arcul de la vitezometru este "pretensionat", fiindca acul se opreste in opritor. Daca umblu la el nu cred ca va mai fi la fel. La turometru ma gandesc ca e la fel....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate sunt pretensionate, dar au un punct de montaj al acului, in spatele opritorului. Uneori e marcat, alteori nu... pana la urma, le dai de cap, chiar si prin mai multe probe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu furculita si eu (doar "mancam" cu catranelul din aceleasi fiare), singura mica problema e la montaj/calibrare, e un sistem mai special. Se pune sub opritor (la semn, daca are) si se trage peste. Teoretic asa ar trebui sa indice corect. Practic... mai bine urmaresti inainte sa demontezi unde ai turatia de ralanti la cald si o pui la fel. Nu apesi tare cand pui acul, doar cat sa stea fix.

 

Salut. Multumesc pentru sfaturi, am reusit sa scot acul indicator cu o furculita :) , insa a aparut o mica problema, a iesit cu tot cu axul central. nu stiu sigur daca asa trebuia sa iese sau decat acul indicator si axul sa ramana acolo, insa beleaua este ca la montaj, dupa ce l am montat merge intrerupt, nu mai urca si coboara din turatie normal, merge in trepte. cu cat il bag mai adanc in motoras cu atat merge mai greu. Oare cu ce am gresit?

 

Acul l am sincronizat cu turatia exact cum ai zis, la ralanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca trebuia sa iasa cu tot cu ax... mai fa niste incercari si apasa-l mai usor, sa nu mai intre atat de adanc, doar cat sa stea fix, sa nu iasa daca il tragi cu degetele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...