Sari la conținut

Ducati monster , inainte si dupa ;)


tataitza
 Share

Postări Recomandate

Ducati Monster 900 ie , an 2001 , modificat complet , astept pareri de la EXPERTI :D

 

Pentru bogatasi execut lucrari de la 0 , vopsit cadre , jante si cartere electrostatic s.a.m.d.

post-36338-0-42362500-1463743279_thumb.jpg

post-36338-0-66954800-1463743319_thumb.jpg

post-36338-0-46754200-1463743466_thumb.jpg

post-36338-0-44578500-1463743610_thumb.jpg

post-36338-0-74427500-1463743862_thumb.jpg

post-36338-0-26810300-1463743923_thumb.jpg

post-36338-0-48418000-1463743961_thumb.jpg

post-36338-0-81983100-1463743974_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prea mult negru mat , nu prea se mai pupa , carbonul este la locul lui mai ales ca sunt multe piese de carbon pe ea , si atentie , tot ce s-a modificat sunt piese originale Ducati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu arată rău deloc :)

Văd roți, frâne și furcă de 999 sau 749S. Poate și amortizor spate? Nu-mi dau seama. Capacele de distribuție sunt pentru modelul DS, dar nu se vede prea rău. Finalele arată bine, nu-s de schimbat, dar galeria ar merita un polish sau o vopsea termorezistentă negru mat. Părerea mea :)

Singurul lucru... dubios, este colantul de pe părțile laterale ale rezervorului. Fontul scrisului este perfect, dar imitația de carbon din jur nu prea. Dar fiecare cu gusturile lui.

Să nu o ții afară când plouă și să-i acoperi ambreiajul când o speli. În rest distracție plăcută.



Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu arată rău deloc :)

 

Văd roți, frâne și furcă de 999 sau 749S. Poate și amortizor spate? Nu-mi dau seama. Capacele de distribuție sunt pentru modelul DS, dar nu se vede prea rău. Finalele arată bine, nu-s de schimbat, dar galeria ar merita un polish sau o vopsea termorezistentă negru mat. Părerea mea :)

 

Singurul lucru... dubios, este colantul de pe părțile laterale ale rezervorului. Fontul scrisului este perfect, dar imitația de carbon din jur nu prea. Dar fiecare cu gusturile lui.

 

Să nu o ții afară când plouă și să-i acoperi ambreiajul când o speli. În rest distracție plăcută.

 

 

 

 

Tot ce spui tu sunt de Street Fighter 2011 , roti , frane f-s ,comenzi + pompe, suspensie showa gold fata, ohlins spate , capacele pentru distributie difera doar la prinderi fata de originalele , galeria am polishat-o de nenumarate ori dar o fac la fel la prima iesire , o am de vreo 6 ani , doarme in ultima poza , iar "carbonul" de pe rezervor se vede foarte bine dar te insala poza ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ce spui tu sunt de Street Fighter 2011 , roti , frane f-s ,comenzi + pompe, suspensie showa gold fata, ohlins spate , capacele pentru distributie difera doar la prinderi fata de originalele

 

Îți spun sigur că piesele sunt de pe 749 sau 999 :) În primul rând roata spate de Streetfighter nu s-ar potrivi pentru că vine de pe o basculă monobraț. Etrierii de frână sunt ceva mai mici la Streetfighter 848, iar la Streetfighter 1098 sunt monobloc. Furca este Showa cu telescoape cu strat de nitrură de titan. Modelul acesta de furcă nu s-a pus niciodată pe Streetfighter: SF848 avea furcă Marzocchi, SF1098 avea Showa fără TiN, iar SF1098S avea Öhlins. Mai mult, prinderile aripii față (și aripa în sine) sunt de 749/999, la Streetfighter arată complet diferit. Amortizorul spate s-ar putea să provină de pe un SF1098S, însă nu sunt sigur că linkage-ul se potrivește la o configurație cu basculă dublă (poate greșesc). Pompele de frână sunt aceleași pe 999 și pe Streetfighter 1098, dar butoiașele de lichide (frână și ambreiaj) sunt într-adevăr de Streetfighter...sau de ST3. Toatea astea nu înseamnă nimic rău, îți spun doar ca să știi exact ce piese ai pe motocicletă :)

 

Despre capacele de distribuție am spus doar că sunt gândite pentru modelul DS, cu două bujii pe cilindru. Nimic rău în asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Îți spun sigur că piesele sunt de pe 749 sau 999 :) În primul rând roata spate de Streetfighter nu s-ar potrivi pentru că vine de pe o basculă monobraț. Etrierii de frână sunt ceva mai mici la Streetfighter 848, iar la Streetfighter 1098 sunt monobloc. Furca este Showa cu telescoape cu strat de nitrură de titan. Modelul acesta de furcă nu s-a pus niciodată pe Streetfighter: SF848 avea furcă Marzocchi, SF1098 avea Showa fără TiN, iar SF1098S avea Öhlins. Mai mult, prinderile aripii față (și aripa în sine) sunt de 749/999, la Streetfighter arată complet diferit. Amortizorul spate s-ar putea să provină de pe un SF1098S, însă nu sunt sigur că linkage-ul se potrivește la o configurație cu basculă dublă (poate greșesc). Pompele de frână sunt aceleași pe 999 și pe Streetfighter 1098, dar butoiașele de lichide (frână și ambreiaj) sunt într-adevăr de Streetfighter...sau de ST3. Toatea astea nu înseamnă nimic rău, îți spun doar ca să știi exact ce piese ai pe motocicletă :)

 

Despre capacele de distribuție am spus doar că sunt gândite pentru modelul DS, cu două bujii pe cilindru. Nimic rău în asta.

OAU !!! nu te pricepi ;) , ai dreptate , roti si furca fata 999, le-am uitat si eu cat le-am zapacit sa le potrivesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

estetic ai gusturi moldovenesti. nu neaparat rau pentru o anumita piata...da pt mine e ciorba cu iz de adibas

 

Pe partea vizuală a făcut-o ceva mai discretă decât era :)

 

Iar îmbunătățirile tehnice sunt de substanță: roți mai ușoare, frâne și suspensii mai bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...