Sari la conținut

bataie motor suzuki VX 800 (cumpar motor)


Postări Recomandate

Salut, am o motocicleta suzuki VX800 din 91 nepornita de 1 an, am tot incercat sa o pornesc insa fara succes, am mers la un ""mecanic" recomandat de cineva, mi-a curatat carburatoarele si le-a sincronizat. Mi-a schimbat si uleiul spunandu-mi ca a gasit pe langa cei 3l de ulei tot atat de benzina. in fine a pornit-o si mi-a inmanat-o ca fiind de buna. Am mers de la service pana acasa si a doua zi am plecat spre Constanta si pe autostrada cam dupa 20km rulati cam la 130km am inceput sa aud o bataie puternica, asa ca am decis sa ma intorc. Pare ca se aude la pistonul 2 care scoate si un pic de fum me esapament. am incercat sa desfac motocicleta, am dat doar carburatoarele jos si in filtrul de la pistonul 2 era full de benzina, am renuntat la reparatie din lipsa de cunostinte si mai multi mi-au spus ca ar fi vibrochenul, piesa ce nu merge reparata si nu merita schimbata (e prea scump).Asa ca va cer ajutorul poate stiti sau ati auzit pe cineva care sa aiba motor la dezmembrar de suzuki vx, intruder sau marauder. Sau un mecanic priceput la motoare V si sa ma indrume corect spre ce trebuie sa fac. Sunt atasat de motorul asta si nu as vrea sa ajunga la dezmembrat. ms mult!!! Mentionez ca motorul merge rotund, nu se aprinde becul la presiune de ulei dar se aude o mataoe metalica parca in capul pistonului 2. am o filmare dar nu merge trimisa decat pe whatsapp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la vibrochen, trebuie sa repari robinetul de la rezervor, s-a dus membrana de la vacuum si iti baga benzina in cilindru, schimba uleiul si apoi vezi daca mai scoate zgomote anormale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la vibrochen, trebuie sa repari robinetul de la rezervor, s-a dus membrana de la vacuum si iti baga benzina in cilindru, schimba uleiul si apoi vezi daca mai scoate zgomote anormale.

E motor V2 , cu doua carburatoare , cum crezi ca baga benzina numai pe unul , poate membrana de la carburator sa fie de vina , POATE . Ar trebui verificata distributia , poate e dereglata . Deoarece a gasit filtru cilindrului plin de benzina , ceti poate spune asta ? , trebuie vazuta distributia , intinzatorul , carburatorul . Astea s-au defectat in mers .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E motor V2 , cu doua carburatoare , cum crezi ca baga benzina numai pe unul , poate membrana de la carburator sa fie de vina , POATE .

din cauza lu' asta micu', poate?

pointeau-pour-carburateur-gurtner.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E motor V2 , cu doua carburatoare , cum crezi ca baga benzina numai pe unul , poate membrana de la carburator sa fie de vina , POATE . Ar trebui verificata distributia , poate e dereglata . Deoarece a gasit filtru cilindrului plin de benzina , ceti poate spune asta ? , trebuie vazuta distributia , intinzatorul , carburatorul . Astea s-au defectat in mers

Este o problema clasica la VX-uri dupa o anumita varsta, si se accentueaza datorita parcarii indelungate pe cricul lateral.

O fi motor V2, dar are carburatoarele asezate asimetric, cel de pe fata este deasupra cilindrului iar cel de pe spate este in pozitie normala, alimentarea se face de la carburatorul din spate spre cel din fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

București ms mult, am făcut rost și de un motor cu vibrochenul bun doar ceva probleme la segmenți

Pana la vibrochen, trebuie sa repari robinetul de la rezervor, s-a dus membrana de la vacuum si iti baga benzina in cilindru, schimba uleiul si apoi vezi daca mai scoate zgomote anormale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o problema clasica la VX-uri dupa o anumita varsta, si se accentueaza datorita parcarii indelungate pe cricul lateral.

O fi motor V2, dar are carburatoarele asezate asimetric, cel de pe fata este deasupra cilindrului iar cel de pe spate este in pozitie normala, alimentarea se face de la carburatorul din spate spre cel din fata.

Stiu , am si eu VX 800 , din 92 . Sunt mai multe aspecte care concura la un asemenea comportament , ca acesta de mai sus , de aceea am facut comentariu . Chestia cu parcare laterala e subreda , refa traseul benzinei ,+ ca , de aceea ai socul , printre altele . Dar nu contest si ce spui tu . Mai este un aspect , degeaba reglezi carburile , daca nu le sincronizezi si cu cablul de sincronizare . Eu am renuntat la acest cablu , si functioneaza F bine . In cazul de mai sus , raman la aceeasi parere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si de unde esti colegu' ?..... ca sa stim ce mecanic iti recomandam....

Sunt din Bucuresti, ms mult!

» Post actualizat in 13 Jun 2016 20:27

Deci, ce trebuie sa fac eu prima data?! bataia la motor este evidenta si foarte stridenta e clar ca nu rezolv cu schimbatul uleiului. Ar trebui sa desfac motorul (la un mecanic) sa vad unde este problema, sa inlocuiesc piesa stricata sau tot motorul, dupa care sa reiau traseul de combustibil! Mentionez si faptul ca am descoperit o gramada de furtune coapte, crapate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varianta cea mai ''rapida'' ar fi sa inlocuiesti motorul, dar ar fi bine sa-l revizuiesti si pe cel ''nou''.

Cand am patit-o prima oara motorul mergea urat, zgomotos, am scos din motor vreo 5 L de amestec benzina-ulei. i-am facut 2 schimburi de ulei in aceeasi zi si si-a revenit, la a 2-a intamplare am observat din timp si am schimbat uleiul fara sa stau pe ganduri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt din Bucuresti, ms mult!

» Post actualizat in 13 Jun 2016 20:27

Deci, ce trebuie sa fac eu prima data?! bataia la motor este evidenta si foarte stridenta e clar ca nu rezolv cu schimbatul uleiului. Ar trebui sa desfac motorul (la un mecanic) sa vad unde este problema, sa inlocuiesc piesa stricata sau tot motorul, dupa care sa reiau traseul de combustibil! Mentionez si faptul ca am descoperit o gramada de furtune coapte, crapate.

Totul e in functie de timpul si banii tai . Dar , intai trebuie sa-ti verifici motorul tau , VX-urile sunt foarte rezistente , doar daca sa mers cu motorul fara ulei , s-au sub cota , poti sa te gandesti la viblochen . Neavand experienta , nuti poti da singur verdictul . Sa cumperi alt motor , implica riscuri , nu stii ce grad de uzura are , nui poti verifica compresia , mu poti avea incredere in spusele vanzatorului . Deci cheltuiesti cumparand motorul , cheltuiesti cu inregistrarea lui la RAR , cheltuiesti cu drumurile , cheltuiesti cu mecanicul . Ia si verifica-ti motorul tau si iesi mai bine . Spui ca pare viblochenul , dar scoate fum ... n-are cum . Poate fi axul cu came , poate fi uzura unui culbutor ,

poate fi din cauza unui ghid de supapa . In cazul defactarii arborelui , zgomotul uzurii , defectiunii , se transmite pe tot motorul nu numai pe un cilindru . Dar daca nu verifici , nu mai fa planuri . Hai sa-ti dau exemplu , ce am patit eu : o bujie dadea scanteie cu intreruperi , am oprit pe drum , am scos bujia , am curatato , pusa la loc , dupa care am pornit . De cum am pornit , a aparut o " bataie " puternica in motor . Nu-ti mai descriu toata aventura ci finalul , candva , pe drum , a sarit o aschie metalica in locasul bujiei , cand am scoso , aschia a cazut in cilinru , capul pistonului . Si de aici bataia , zgomotul , care m-a facut atunci , sa-mi caut arbore cotit . Ia si verifica-ti motorul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totul e in functie de timpul si banii tai . Dar , intai trebuie sa-ti verifici motorul tau , VX-urile sunt foarte rezistente , doar daca sa mers cu motorul fara ulei , s-au sub cota , poti sa te gandesti la viblochen . Neavand experienta , nuti poti da singur verdictul . Sa cumperi alt motor , implica riscuri , nu stii ce grad de uzura are , nui poti verifica compresia , mu poti avea incredere in spusele vanzatorului . Deci cheltuiesti cumparand motorul , cheltuiesti cu inregistrarea lui la RAR , cheltuiesti cu drumurile , cheltuiesti cu mecanicul . Ia si verifica-ti motorul tau si iesi mai bine . Spui ca pare viblochenul , dar scoate fum ... n-are cum . Poate fi axul cu came , poate fi uzura unui culbutor ,

poate fi din cauza unui ghid de supapa . In cazul defactarii arborelui , zgomotul uzurii , defectiunii , se transmite pe tot motorul nu numai pe un cilindru . Dar daca nu verifici , nu mai fa planuri . Hai sa-ti dau exemplu , ce am patit eu : o bujie dadea scanteie cu intreruperi , am oprit pe drum , am scos bujia , am curatato , pusa la loc , dupa care am pornit . De cum am pornit , a aparut o " bataie " puternica in motor . Nu-ti mai descriu toata aventura ci finalul , candva , pe drum , a sarit o aschie metalica in locasul bujiei , cand am scoso , aschia a cazut in cilinru , capul pistonului . Si de aici bataia , zgomotul , care m-a facut atunci , sa-mi caut arbore cotit . Ia si verifica-ti motorul .

Va multumesc pentru sfaturi, motorul pe care am gasit sa-l cumpar trebuie segmentat, asa mi-a spus propietarul, deci este o cheltuiala si cu ala+ transport+ mecanic. Cred ca cel mai urgent am nevoie de un mecanic priceput pe V-uri in Bucuresti si dupa pot lua o decizie.

» Post actualizat in 15 Jun 2016 19:40

O recomandare pentru un mecanic bun in motoare in V?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...