Cătălin Robert Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 (editat) M-am descurcat destul de bine cu Cr-ul la enduro..L-am avut vreo 2 ani.. Normal am vrut ceva KTM 2t, dar nu a fost bugetul în deajuns și am zis ca sa încerc ceva timp un 4timpi, pana mai strâng ceva bani sa îmi iau un exc 250-300 mai nou.. Și 450-ul fierbe destul de repede.. Cel puțin în 5 minute dacă îl las la relanti, fierbe.. Editat Iunie 24, 2016 de Cătălin Robert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 24, 2016 Share Postat Iunie 24, 2016 Normal ca fierbe la relanti. Nu exista curent de aer. Ventilatorul de PC nu are debit de aer. E 100 euro ventilatorul pt 4T 2007. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 (editat) Pe alt topic spuneai ceva de un Beta 450 cu motor de EXC, aici tot spui de EXC 2007. Pana la urma ce ai? Cat despre ventilator, daca nu iti permiti solutia originala, poti improviza. Vezi cat loc ai in spatele radiatorului. Ventilatoarele de EXC sunt foarte mici (probabil 10 cm diametru). Dar poti adapta si un ventilator SH de la cine stie ce CBR, YZF, sau ce gasesti pe la dezmembrari. Sau unul nou de ATV: http://olx.ro/oferta/ventilator-racire-enduro-moto-atv-13cm-ID5KxNC.html#027e48a250 Plus un buton de pornire. Sau adaptata o termocupla de auto. Exemplu adaptare ventilator de BMW pe enduro (soricei, modificare a prinderilor protectiei de radiator, dar total functional): Editat Iunie 26, 2016 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cătălin Robert Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 Mersi frumos. E o beta 450 rr 2008, care are motorul de la ktm exc 2007. Dacă nimeni nu știa nimic de Beța, m-am gândit ca poate se știe ceva de ktm. Pana la urma o sa pun un ventilator de atv. Mulțumesc de sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 In primul rand vezi daca ai loc. vanzatorul iti spune ca ai 13 cm intre prinderi. Cu putina geometrie afli diametrul ventilatorului si verifici cu un cerc din carton de respectivul diametru daca iti incape. Eu a trebuit sa tai cu sficul vreo 2 mm din fiecare pala, ca imi atingea. Apoi trebuie sa verifici ca ai curent continuu pe undeva pe circuitul electric. Motorul produce curent alternativ, care ar trebui undeva sa fie convertit in continuu daca mai ai instalatia electrica completa. Farul merge si cu alternativ, ventilatorul doar cu continuu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cătălin Robert Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 Da.. Destul de complicat, dar am un prieten mecanic și o sa îl pun pe el cel mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 Nu e complicat. Diametrul iti da 16,5 cm, verifica daca iti incape. Daca nu, cauti prin dezmembrari un ventilator de moto mai mic. Problema cu transformarea din alternativ in continuu se poate rezolva si mai tarziu, cu o dioda de 15 lei de la magazinele de electronice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cătălin Robert Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 O sa verific sa vad daca incape. Mersi mult de sfaturi! Nu e complicat. Diametrul iti da 16,5 cm, verifica daca iti incape. Daca nu, cauti prin dezmembrari un ventilator de moto mai mic. Problema cu transformarea din alternativ in continuu se poate rezolva si mai tarziu, cu o dioda de 15 lei de la magazinele de electronice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Vezi ca era cineva ce dona un ventilator de moto pe topicul: /index.php?/topic/739374-cumpar-ventilator/ Da un telefon, vezi ce diametru are, masoara la tine. Poate scapi mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.