Sari la conținut

Exemplu De Ce Lipsa De Aderenta Pe Frig Te Poate Ajuta


Postări Recomandate

"Ba nene" esti tu cu prietenii tai rs-isti.Vezi ca-ti zice baiatul asta de a scris deasupra mea care sunt motociclete de 125. In al doilea rand era opinia mea. In al treilea rand o italiana nu se va compara niciodata cu o japoneza. In al patrulea rand, chiar stiu despre ce e vorba. Despre un rs. Iar in al cincilea rand si cel din urma, topicul e despre altceva si in plus omul care l-a pornit v-a semnalat o problema. Cred ca ar trebui sa cercetezi mai mult si sa te iriti mai putin.

apelativul era pt cei neavizati care`si dau cu parerea, daca te simti e problema ta.

daca stii atatea despre rs evident stii ca motorul este ROTAX care este AUSTRIAC, nu?

si inseamna ca stii totodata ca motoarele rotax sunt bune,nu? (nu contest calitatea motoarelor japoneze, dar si acestea sunt foarte bune)

 

nu inteleg ce vrei sa spui prin "Vezi ca-ti zice baiatul asta de a scris deasupra mea care sunt motociclete de 125". cred ca ai probleme de exprimare. baiatul care postase inaintea ta zicea exact ceea ce zic si eu, si anume ca merg destui km motoarele astea, asa 2 timpi cum sunt, daca ai putina grija de ele.

 

nelamuriri?

 

p.s. ma lasa rece faptul ca ai minsk si gs (daca astea le ai, asa cum scrie la profilul tau), nu esti cu nimic mai presus, esti tot un biker :crack:

 

p.s.2 cand am postat prima oara nu ma refeream strict la tine, ma refeream si la altii care habar n`au de cum se intretin motoarele si compara aprilia cu first bike..

 

p.s.3. hai sa terminam pe topic, daca ai vreo problema cu mine foloseste pm . e mai elegant :crack:

Editat de sebby
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 65
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ca fost posesor de aprilia trebuie sa zic ca sunt proaste rau de tot

am avut aprilia acum 4 ani si am tinut-o in garaj am avut grija de ea ca de un bibelou toti banii ii bagam in ea

si cu toate astea s-a calat motorul de 2 ori, a doua oara am renuntat si am vandut-o asa cum era cu 1000 de dolari pe care nu cred ca-i merita. asta in situatia in care cat a fost in service ii ziceam mecanicului ca banii nu conteaza baga numai piese de calitate in ea ca sa nu ma lase. prima data cand mi s-a calat motorul a fost intre constanta si mangalia si a doua oara pe autostrada soarelui inainte cu vreo 30 de km de bucuresti. am stat pe camp aproape jumatate de zi pana mi-au venit prietenii de la constanta sa ma culeaga din santuri.

poate altele sunt bune dar aprilia rs de 125 pe care am avut-o eu a fost un cosmar. bine ca am scapat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am aflat problema care am avut-o...nici mie nu mi-a venit sa cred....motorul este tipla a avut un rodaj bine facut se pare....ma scuzi Cipri dar eu credeam ca in timpul rodajului mergeai cum mergeai.Bujia era de vina...electrodul din capat s-a topit,mi-a facut o mica gaura in capul pistonului aproape insesizabila dar oricum o sa il schimb ca nu vreau sa ma risc.Cand s-a topit electrodul de tot s-a dus aprinderea si motorul a intrat in frana de motor foarte puternica si de-aia sa blocat roata spate....electrodul era facut pilitura pe capul pistonului....Nici eu nici mecanicul nu a mai pomenit asa ceva...bujia are 1000 de km....

 

NU CUMPARATI BUJII BOSCH...eu le-am adus modelul original,s-au uitat pe tabel la ei si mi-au dat bujia asta care mi-a facut ce mi-a facut :cheers:

 

cilindrul are o urma foooarte fina de calaj pe la fereastra insa este aproape insesizabila,se vede foarte putin lustruit,slava Domnului ca am scapat si eu si motorul,in orice caz mi-am facut o parere despre firma aceasta,maine ma duc cu bujia la ei sa vad ce o sa zica.Deci motorul nu are nici o vina slava Domnului,sa le fac in ciuda celor care spun ca sunt chiar asa de proaste motoarele de pe RS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NOTA:scoate bujia si vezi daca nu cumva are stropi de metal topit pe ea."citeste-o"!

1 - ar fi ca in amestecul de ulei+benzina sa fi pus prea putin ulei, daca i-ai mai dat si forja...nu tre sa fi mare mecanic sa anticipezi (asta am patit-o si eu).Nu cred ca e vb de marca mobrei ci de felul in care este exploatata.in cazul asta cred ca ai sa gasesti segmentii ingropati in piston si eventual pistonul racait un pic,foarte putin.

2.putin probabil pt ca spuneai ca motorul era cald...dar se poate sa fi crapat vrun segment,eventual a sarit in camera de ardere si asta-i din cate stiu mai nasol.Se cam lasa cu cilindru zgariat si ar fii o problema mai mare decat sa resegmentezi sau sa schimbi setul cu totu'.

3.daca rodajul a fost facut ca c...ru' ce ti s-a intamplat era o chestiune de timp.

Nu-s mare mecanic da' mai aud si io gura targului.Toate bune!

 

LOL - pe asta cu bujia n-am mai pomenit-o...da' mai invatam unii de la altii.

Editat de mosaad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NOTA:scoate bujia si vezi daca nu cumva are stropi de metal topit pe ea."citeste-o"!

1 - ar fi ca in amestecul de ulei+benzina sa fi pus prea putin ulei, daca i-ai mai dat si forja...nu tre sa fi mare mecanic sa anticipezi (asta am patit-o si eu).Nu cred ca e vb de marca mobrei ci de felul in care este exploatata.in cazul asta cred ca ai sa gasesti segmentii ingropati in piston si eventual pistonul racait un pic,foarte putin.

2.putin probabil pt ca spuneai ca motorul era cald...dar se poate sa fi crapat vrun segment,eventual a sarit in camera de ardere si asta-i din cate stiu mai nasol.Se cam lasa cu cilindru zgariat si ar fii o problema mai mare decat sa resegmentezi sau sa schimbi setul cu totu'.

3.daca rodajul a fost facut ca c...ru' ce ti s-a intamplat era o chestiune de timp.

Nu-s mare mecanic da' mai aud si io gura targului.Toate bune!

 

LOL - pe asta cu bujia n-am mai pomenit-o...da' mai invatam unii de la altii.

Bujia,ma rog....la ce a mai ramas din electrodul ala are stropi de metal foarte fini pe ea.Isi face singura amestecul in carburator,crezi ca ar trebui sa ii reglez carbul sa ii dea mai mult ulei?Si intr-adevar pe capul pistonului are o gaurica fina acuma e RS127 cred :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io zic sa lasati dreacu scurterele alea si sa va luati permis si motor.daca nu

umblati la limitatoare nu se duceau dracu.

 

si mutati topicul la service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice motor cu un rodaj prost facut e normal sa te lase.El in rodaj mergea cu 160-170 cu pasager ce cacao sa mai mancam,a fost compromis motoru ala din primii 1000 de km...asta este...

 

ba da ce motor are RS-ul asta ma de mere cu 170 cu 2 oameni

merge pe kerosen sau pe ce???? :lol: :)

 

respecte

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba da ce motor are RS-ul asta ma de mere cu 170 cu 2 oameni

merge pe kerosen sau pe ce???? :lol: :)

 

respecte

:cheers:

 

 

 

 

ia date frate cu un rs 125 la care s-a scos limitatoru si ai sa vezi ca merge si cu 180 , dar sa vezi senzatii la rs 250 fara limitator sa vezi acolo senzatie si dupa aia mai vorbim , nu uita ca sant motoarein doi timpi . :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia date frate cu un rs 125 la care s-a scos limitatoru si ai sa vezi ca merge si cu 180 , dar sa vezi senzatii la rs 250 fara limitator sa vezi acolo senzatie si dupa aia mai vorbim , nu uita ca sant motoarein doi timpi . :cheers:

nu are cum sa uite ca-i in 2t, tinand conta de fum, zgomot si fiabiklitatea motorului....bine ca o sa fie scoase in ceva timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba da ce motor are RS-ul asta ma de mere cu 170 cu 2 oameni

merge pe kerosen sau pe ce???? :lol: :)

 

respecte

:cheers:

 

din cate stiu eu in certificat la rs 125 scrie ca viteza maxima e 181

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Am aflat problema care am avut-o...nici mie nu mi-a venit sa cred....motorul este tipla a avut un rodaj bine facut se pare....ma scuzi Cipri dar eu credeam ca in timpul rodajului mergeai cum mergeai.Bujia era de vina...electrodul din capat s-a topit,mi-a facut o mica gaura in capul pistonului aproape insesizabila dar oricum o sa il schimb ca nu vreau sa ma risc.Cand s-a topit electrodul de tot s-a dus aprinderea si motorul a intrat in frana de motor foarte puternica si de-aia sa blocat roata spate....electrodul era facut pilitura pe capul pistonului....Nici eu nici mecanicul nu a mai pomenit asa ceva...bujia are 1000 de km....

 

NU CUMPARATI BUJII BOSCH...eu le-am adus modelul original,s-au uitat pe tabel la ei si mi-au dat bujia asta care mi-a facut ce mi-a facut :cheers:

 

cilindrul are o urma foooarte fina de calaj pe la fereastra insa este aproape insesizabila,se vede foarte putin lustruit,slava Domnului ca am scapat si eu si motorul,in orice caz mi-am facut o parere despre firma aceasta,maine ma duc cu bujia la ei sa vad ce o sa zica.Deci motorul nu are nici o vina slava Domnului,sa le fac in ciuda celor care spun ca sunt chiar asa de proaste motoarele de pe RS

 

 

bujiile bosch nu sunt proaste! :lol: bujiile bosch de la noi sunt proaste pt. ca la noi ajung cele facute in turcia sub licenta! cele originale sunt bune! ma rog, cat de bune pot fi niste bujii clasice! iti recomand denso iridium pt. performanta si consum un pic mai redus (nu te gandi la cine stie ce economie, 0.5 l la suta in afara daca motorul este bun si reglat cum trebuie)! mai poti sa incerci si ngk iridium dar nu sunt la fel de performante ca denso! tin mai mult in schimb decat denso! :)

 

nu are cum sa uite ca-i in 2t, tinand conta de fum, zgomot si fiabiklitatea motorului....bine ca o sa fie scoase in ceva timp.

 

 

un rs nu numai ca e mai rapid dar e si mai fiabil decat un nipru, stai tu linistit! se strica la copii astia ca nu stiu sa mearga cu un motor 2t! nu mai spune fara sa fii informat! si stai linistit, nu o sa fie scoase, dimpotriva o sa se scoata motoarele 4t la motoare cel putin, motoarele 2t pe injectie care au inceput sa apara nu numai ca polueaza mai putin decat un 4joke dar consuma mai putin, sunt mai puternice si, datorita injectiei si altui sistem de ungere MULT mai fiabile decat un 4joke! ce sa zic... ai nipru si esti tare da' tu nici intr-o curba nu poti sa intri tare ca dai cu cilindru' de asfalt!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un rs nu numai ca e mai rapid dar e si mai fiabil decat un nipru, stai tu linistit! se strica la copii astia ca nu stiu sa mearga cu un motor 2t! nu mai spune fara sa fii informat! si stai linistit, nu o sa fie scoase, dimpotriva o sa se scoata motoarele 4t la motoare cel putin, motoarele 2t pe injectie care au inceput sa apara nu numai ca polueaza mai putin decat un 4joke dar consuma mai putin, sunt mai puternice si, datorita injectiei si altui sistem de ungere MULT mai fiabile decat un 4joke! ce sa zic... ai nipru si esti tare da' tu nici intr-o curba nu poti sa intri tare ca dai cu cilindru' de asfalt!

[/quote

2 timpi sunt fiabile daca nu le dai cox-la asta ma referam.si nici nu vreau sa iau curbele cu viteza, ca nu ma pasioneaza viteza.astept sa iasa motorul de care zici tu, sa vedem cat va costa, si cat va polua.eu unul nu cred.gandeste-te ca benzina nu o sa mai intre in contact direct cu uleiul, dar o s-o faca aerul.

daca vroiai sa ma atac ca am nipru...mai pune-ti o dorinta.asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia date frate cu un rs 125 la care s-a scos limitatoru si ai sa vezi ca merge si cu 180 , dar sa vezi senzatii la rs 250 fara limitator sa vezi acolo senzatie si dupa aia mai vorbim , nu uita ca sant motoarein doi timpi . :cheers:

cut the crap, young man

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia date frate cu un rs 125 la care s-a scos limitatoru si ai sa vezi ca merge si cu 180 , dar sa vezi senzatii la rs 250 fara limitator sa vezi acolo senzatie si dupa aia mai vorbim , nu uita ca sant motoarein doi timpi . :lol:

 

mah...,acum eu nu ma prea pricep dar ....macar astia banuiesc ca au habar despre ce vorbesc

 

http://www.bikez.com/motorcycles/aprilia_rs_125_2000.php

 

iar de limitat de la cat sunt limitate........50 de cai???

lectura placuta

 

respecte

:cheers:

Editat de chetzemiah
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La primavara o sa vanez cativa cu Rs-uri pe la arc sa le vad talonu.Si poate o sa le testez cumva viteza maxima.Sau de 1 mai.

 

Un fel de Mythbusters :cheers: :lol:

si crezi ca o sa til arate?:) la mine in talon la vit max e 155 ......rs delimitat;) din fabrica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mah...,acum eu nu ma prea pricep dar ....macar astia banuiesc ca au habar despre ce vorbesc

 

http://www.bikez.com/motorcycles/aprilia_rs_125_2000.php

 

iar de limitat de la cat sunt limitate........50 de cai???

lectura placuta

 

respecte

:lol:

Domnul meu....aceea este versiunea limitata la 11KW adica 15 cai.A mea este versiunea de 21KW adica 29 de cai.Cand am fost la Bosch la sefa de magazin si i-am aratat bujia a inceput sa urle la vanzatorii de acolo i-a facut albie de porci...era o bujie pentru 4 timpi :) kkciosul ala care mi-a dat bujia a cautat echivalentul in catalog de-amp###a :cheers: cretinu' dracu.Deci firma nu are nici o vina ci vanzatorul care in loc sa imi dea echivalentul bujiei originale mi-a dat o bujie la aceeasi marime doar.Bine ca motorul a scapat la fel ca si mine.

 

Eu va spun despre motorul asta ce am testat eu....merge constant cu 130 cu pasager fara sa forteze,si cel mai mult m-am incumetat sa merg cu 150(si turometrul nu era pe rosu sigur).Vitezele astea le-am atins la temperaturi atmosferice de maxim 7 grade ca am mers numai pe la sfarsitul lunii decembrie iar temperatura motorului nu a depasit 80 de grade.atata timp cat are 200 in bord,inseamna ca viteza maxima in conditii speciale de laborator este 190-200,practic pe sosea proprietarii spun ca ar fii 170,fiecare are dreptul sa isi exprime parerea,dar inainte sa comentati si sa va dati mari experti in Aprilia RS125 luati una si mergeti cu ea,cred ca o sa ramaneti surprinsi.Fara sa o comparati cu motoarele de 600+ o sa vedeti ca este o motocicleta foarte vioaie.Astept motociclistii mai cu experienta sa isi spuna parearea in privinta asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...era o bujie pentru 4 timpi :) kkciosul ala care mi-a dat bujia a cautat echivalentul in catalog de-amp###a :cheers: cretinu' dracu.Deci firma nu are nici o vina ci vanzatorul care in loc sa imi dea echivalentul bujiei originale mi-a dat o bujie la aceeasi marime doar.

 

 

:lol: :D

Editat de chetzemiah
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atata timp cat are 200 in bord,inseamna ca viteza maxima in conditii speciale de laborator este 190-200,practic pe sosea proprietarii spun ca ar fii 170. Astept motociclistii mai cu experienta sa isi spuna parearea in privinta asta.

170 omorata, in blana si se caleaza in maxim 10 kilometri. si asta in conditii ideale (fara vant din fata, fara pasager, pilot usurel maxim 60 kg). rs125 nu poate sustine mai mult de 135-140 fara a intra in zona critica unde o paste calarea motorului si fara a surzi definitiv pilotul.

 

hint: motoarele in 2 timpi se conduc in socuri. deschizi gazul cateva secunde, inchizi gazul juma de secunda si tot asa.

 

si mutati careva topicul asta de la accidente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hint: motoarele in 2 timpi se conduc in socuri. deschizi gazul cateva secunde, inchizi gazul juma de secunda si tot asa.

 

pai... de ce nu pot sa mearga in sarcina tot timpul motoarele 2 timpi? are legatura cu ungerea? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

170 omorata, in blana si se caleaza in maxim 10 kilometri. si asta in conditii ideale (fara vant din fata, fara pasager, pilot usurel maxim 60 kg). rs125 nu poate sustine mai mult de 135-140 fara a intra in zona critica unde o paste calarea motorului si fara a surzi definitiv pilotul.

 

hint: motoarele in 2 timpi se conduc in socuri. deschizi gazul cateva secunde, inchizi gazul juma de secunda si tot asa.

 

si mutati careva topicul asta de la accidente.

Ma uit in talon si vad ca zice asa: masa proprie 139kg,total max.autorizata:319 deci la un calcul simplu poti spune ca ai voie sa pui pe ea 180kg.Viteza maxima:155 scris in talon.

 

Eu aveam 140 si era pe undeva pe la 9000(maxim 10.000 desi nu cred) de ture nici de cum sa fie pe rosu sau sa se apropie de zona rosie prea mult.

 

vezi mai sus din ce cauza m-i sa intamplat incidentul ca nu a survenit nici un calaj ci a fost din cauza electrodului de la bujie care s-a topit si am ramas fara aprindere,iar la 140 frana de motor este destul de puternica astfel incat mi-a blocat roata.La chestia asta nu am avut nici o vina nici eu nici motocicleta....citeste toate posturile inainte sa faci afirmatii dinastea.

 

Despre chestia cu conducere in socuri chiar nu am mai auzit,o sa verific sa vad daca chiar este un sfat bun,mersi. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mah, omu, te ataci mai mult decat trebuie.concluzia este ca un motor in 2t nu

are fiabilitate mare daca ii dai des cat duce...te tine o viata daca mergi incet.

dec nu poti sa ai pretentii de la un motor cu 139 kg(masa proprie) si cativa ponei.

si raspund la intrebarea ta: mi-am luat motor prin forte proprii, adica imprumut&stuff, si

primul motor a fost un ij jup 4.daca eram in locul tau, imi luam ceva de 400-500cmc la aceeasi

bani, desi e second-hand.succes in continuare.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie imi mergea dupa ce am luat-o cu 140 cu pasager...eu am ~ 85 kg si pasagerul vreo 80 poate ma fura kilometrajul....cel de dinainte e mai slab ca mine in fine....nu vreau sa starnesc o polemica,poate exagera omul si gata,in orice caz nu cred ca a avut un rodaj facut bine....luni o duc la mecanic sa o desfacem si sa vedem daca nu cumva o fii cazut pompa de la ulei ceva ...ciudat e ca avea nivelul la apa cam scazut....era plin acu o luna si acuma era aproape de minim,cred ca imi scapa pe undeva apa...

 

cred ca ar fii mai bine sa rog moderatorul sa mute topicul ori la service ori la 125,cum credeti

pai ce va mai chinuiti cu raspunsurile? omul a spus ca ii curgea apa ...e normal sa se blocheze motorul daca nu a mai avut racire!!

Editat de Alex_16
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ce va mai chinuiti cu raspunsurile? omul a spus ca ii curgea apa ...e normal sa se blocheze motorul daca nu a mai avut racire!!

Stai jos,nota 4,uita-te in urma sa vezi cauza,atata timp cat nivelul apei era la un nivel desupra la minim nu avea cum sa ramana fara racire.Nu stiu daca e normal sa iti scada nivelul chiar si cu putin ca doar e circuit inchis insa daca aveam apa peste minim nu vad cum sa mi se caleze motorul din cauza asta :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...