eab3a8 Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Am facut ieri un drum de 5 km, totul bine, cand am ajuns acasa in fata blocului a inceput sa scada turatia de la 1300-1400 la 300-400 si tragea mai greu, m-am gandit ca ar fi de la bujii. Bujiile aratau destul de ok dar am zis sa le schimb pentru orice eventualitate. Am cumparat 2 bujii, le-am pus si totul e ok. Nu ma incumet sa testez daca mai face sau nu asa la drum lung, stiu doar ca in jurul blocului 10-15 minute nu a facut nici o problema. Singura problema este ca nu mai intra benzina suficienta in filtrul de benzina. L-am scos, am pornit-o si pe furtun iese benzina dar nu suficient. Cand pun iar filtrul nu se umple, ramane plin cam jumatate de centimetru. Motorul porneste, a mers impecabil cam 4000km sezonul asta si dintr-o data a inceput sa faca asa. Sugestii? Sa fie mizerie in rezervor si sa fi blocat ceva? Sa schimb filtrul de benzina? Mentionez ca am schimbat recent uleiul, bujiile, filtru ulei. Filtrul de benzina a fost schimbat acum 4000 km, in primavara. Sugestii? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Urmareste traseul benzinei.Verifica pompa de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 (editat) Salut, motorul tau are robinet vacuumatic, asadar doar cand merge motorul o sa fie liber traseul benzinei de la rezervor la carburatoare. E normal sa nu fie plin filtrul de benzina, el e cam jumate tot timpul. » Post actualizat in 22 Jun 2016 18:48 Urmareste traseul benzinei.Verifica pompa de benzina. Nu are pompa de benzina. Editat Iunie 22, 2016 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eab3a8 Postat Iunie 22, 2016 Autor Share Postat Iunie 22, 2016 Multumesc pentru raspuns, dar in filtru, benzina este foarte foarte putina. Ieri era plin. Astazi nu se mai umple aproape deloc. Nu mai primeste suficienta benzina. Cand m-am plimbat in jurul blocului am accelerat mai tare. Din putinul de benzina care era in filtru, s-a facut si mai putina. Apoi am lasat-o la relanti cam 5 minute si iar s-a umplut cam jumatate de cm (din aproximativ 4-5) in inaltime. Mentionez ca nu s-a simtit nici o diferenta in accelerare si nici n-a scazut relantiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Merge bine, mai mergi cu ea si tine.o sub observatie. Eu zic ca a fost de la bujii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eab3a8 Postat Iunie 22, 2016 Autor Share Postat Iunie 22, 2016 Ok, multumesc, o sa revin cu un raspuns cand aflu daca s-a rezolvat sau nu. Multumesc inca o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Daca ai benzina putina in rezervor si mergi pe "avarie"rezerva pot aparea probleme din acestea.Umple mai mult rezervorul si vezi ce se intimpla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lyvyu83 Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Aceeasi pr o am avut-o si eu la cb500. Dupa ce am demontat jumate de mobra tot facea. Pr era de la furtunu pt aer care intra in rezervor. Unul subtire. Pe tevusca care iese pe sunb tezervor iesea benzina cand l-am rasturnat sa il curat dar furtunul care se conecta la tevusca aia era infundat cu gaze/muste. Ca sa nu scoti rezervorul poti face o proba mergand cu capacul la rezervor deschis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 @eab3a8 Dacă ai reușit o turație de 300-400 în relanti cu motorul ăla, poți să te înscrii la Cartea Recordurilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tibi_c Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 si eu am un CB 500 din 94, si n-am filtru de benzina, dar stiu ca are o sita in rezervor. Ai putea sa verifici aia sau sa nu iti fi intrat mizerie in robinetul vacuumatic. Si poti sa mai verifici chiar si furtunul de vacuum de merge la robinet, sa nu fie imbatranit si sa traga aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.