Sari la conținut

Lyvyu83

Membru
  • Număr conținut

    100
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2014
  • Motocicleta
    Yamaha FZ1
  • Club
    ME

Informații profil

  • Motociclete detinute
    CB500 CBR600F4

Vizitatori Recenți Profil

696 citiri profil

Lyvyu83's Achievements

  1. Salut, am avut niste probleme recent cu incarcarea, ba incarca 14,3 ba nu incarca 12.2v. Am schimbat regulatorul de tensiune si tot erau variatii in incarcare. am desfacut rotorul si am gasit magnetii miscati. e cert ca problemele cu incarcarea vin de acolo dar pe langa incarcare mai sunt niste probleme la accelerare. intre 2 si 4000 de ture sunt niste sacadari care dupa 4000 dispar. am mers cu fz1 unui prieten si la el nu se sint. am demontat bobinele de inductie si le-am masurat si dau toate aceleasi valori deci nici una nu e arsa. de unde ar mai putea sa fie vibratiile in accelerare ? Daca are careva o idee m-ar ajuta!
  2. Si la mine vibreaza plasticele de la ceasuri, de deasupra la ceasuri, am desfacut am bagat cauciuc de cheder pe unde a mers, am incercat sa intepenesc tot,.... tot mai face dar mai putin, intre timp m-am obijnuit nu le prea mai aud... Am schimbat si eu lantul si pinioanele, did 530 vx 570 lei. Presa lant 121 lei... si manopera am facut-o eu. cred ca nu a fost scump mai ales in service...
  3. Salut! In legatura cu sena vs cardo pot sa fac o comparatie avand in vedere ca am avut ambele intercomuri. Sena 20s, primul detinut, in grup de 2-3 pers (toti cu 20s) este okish... adica nu se inteapa, nu se aude zgomot de fundal, pacanituri, se mai inchidea cateodata din senin fara a fi descarcat dar trecem peste. dar maxim 3 pers. de la 3 in sus devine o mare problema. zgomot mare de fond, de nu te intelegi, deconectari frecvente a cate unuia din grup, aici e si problema cu conexiunea in lant, a iesit unul care nu e primul sau ultimul in lant s-a rupt grupul. Am avut drumuri la care l-am inchis sau l-am lasat doar pe tel muzica ca am zis ca il trantesc de asfalt... e de toata jena sa se deconecteze cineva la 10-15 min. Forumul de la sena si suportul de pe site sun zero. nici un raspuns nimic. O parte din noi am trecut la sena 30k. care are in plus conexiune mesh.... 4 pers. probleme mai mari de interconectare, le-am schimbat in conexiunea lant... nici acolo nu era ok. Am vandut toti 8 senele 20s 30k si am luat cardo talkpack bold si aici s-au terminat nervii si problemele. mergem pe conexiunea mesh... nu mai trebuie sa le conectam prin proceduri de apasat pe butoane si altele cand ne gasim.... odata conectate prima data se conecteaza automat. daca 1 2 3 pers pleaca din grup mai in fata ies din grup dar cand ii ajungi din urma se reconecteaza automat. nu zgomot de fond nu deconectari....si e si rezistent la apa fata de sena 20s si 30k care nu sunt. Daca mergi doar tu cu pasager e ok si sena dar nu vad de ce nu ai lua cardo ca sunt cam la acelasi pret. toti stam cu tel conectate la intercom. muzica ficare pe fundal, unii si waze in acelasi timp. nici o problema bateriile tin cam 6 ore parca... daca scoti muzica si ramane doar intercomul cred ca tin mai mult. eu nu as mai cumpara sena vreodata in viata asta. daca ai intrebari 0752127641 numa' bine!
  4. Donez urmatoarele: Parbriz original Honda cbr F4 nu F4i Disc frana fata honda cbr F4, DISCUL ESTE OVALIZAT pulseaza maneta de frana din cauza lui Placute frana fata cbr f4 folosite Maneta frana cbr f4 are terminatia rupta Mansoane ghidon folosite tot de la un cbr f4 dar astea se potrivesc si la altceva cred Predare in Galati sau daca se doreste curier cu plata la destinatar. 0752 12 76 41
  5. Eu am folosit motul 300v 10w40 primul an la fz, eneos 15w50 anul al doilea si motul 15w50 anul asta. La mobrele anterioare honda cb500 si honda cbr f4 motul 10w40. Avand in vedere ca sunt vara temperaturi care ajung si la 45-50 grade la nivelul asfaltulul si daca se merge in trafic se inchinge mai tare, am preferat sa pun w50. Am zis ca e ok 15w avand in vedere ca nu merg cu moto daca sunt sub 20 g. daca gasesc 10w50 posibil sa bag de ala... vad cum se comporta asta anul asta. de obicei schimb uleiul la cel mult 5-6000 km. In general merg in afara nu in oras cu mobra.
  6. Am manualul si nu se vede nici un cuzinet pe nici o schema de aia am intrebat.
  7. Salut, revin cu intrebarea: a desfacut careva furca la fz1 2006-... ? Exista cuzineti?
  8. Salut! A desfacut careva furca de fz1 gen2? Ma intereseaza cuzinetii pt furca, are cuzineti ca o furca normala? Adica unul sub semeringul de ulei si altul la capatul partii argintii? Din ce am vazut e posibil sa fie doar unul in jamba. Daca a desfacut cineva m-ar ajuta niste poze. Am cautat cuzineti si nu gasesc ca piesa de schimb.
  9. Merge turometrul cand e frana aprinsa...
  10. Poa sa fie bateria in scurt dupa cum spui ca reactioneaza dupa pornire. Si da poate sa faca dintr-o data fara semne in prealabil.
  11. Salut, eu am metzeler roadtec01. Foarte ok chiar si pe ud. Am avut pr4 inainte...
  12. Am prins si eu o ploaie de genul asta pe drum dar nu noaptea. Nu stiu cat te-au salvat cauciucurile sau norocul ca nu a fost o groapa in balta aia. Din cate stiu eu pr4 nu sunt cele mai stralucite cauciucuri in teste, stau bine la franarea pe ud intradevar, dar in rest sunt pe locurile 4-6. Pt un allrouder sunt ok avand in vedere ca nu mergi cu scaritele pe jos si cu peste 200 km/h. Eu am ales metzeler roadtec01 tot pt un fz1. Pana acum sunt mai ok pe viraje decat pr4 anterioare cu care a venit mobra(nu le-am rulat de noi). Cu pr4 nu am prins potop asa ca nu pot sa compar. Asfalt uscat!
  13. La sirius am incercat si eu si tot in juca in mana maneta de frana cand incercam sa franez... chiar si la 30 la ora.... am ajuns sa platesc transport si manopera si discuri noi la 800 lei bucata.
  14. Salut! Eu te sfatuiesc sa cauti discuri noi. Eu am dat bani pt asa ceva si nu a iesit nimic. Am ajuns sa cumpar discuri noi.
  15. Nu cred ca se merita sa aduci un cb500 din Italia, si mai ales prin Biris. Am mai multi prieteni care au motoare aduse prin ei, dar nu cb500. pretul unui cb500 ok este cam 1000-1200 euro in Romania. In Italia nu stiu cat este dar transportul cu Biris pana in Bucuresti era ultima data 550 euro. Nu cred ca se merita. Daca motorul era 4-5000 de euro intelegeam, dar asa sa dai jumate pe transport, nu. Plus ca trebuie sa ii faci si RAR si sa il inscrii in Romania, inca vreo 200 euro. Eu te sfatuiesc sa cauti unul in Romania si sa mergi cu cineva care se pricepe cand il cumperi.
×
×
  • Creează nouă...