Hds Sergiu Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 (editat) Va salut , vineri m-a lasat motocicleta in strada si dupa chin si agonie am reusit dupa ce am pierdut toata ziua sa o pornesc si sa o duc repede acasa. Am cumparat redresor , am cumparat aparat de masurare, am pus bateria la incarcat , am montat-o si am inceput sa masor. Bateria avea 12.5v dupa incarcare. Am pornit mobra fara lumini. La accelerare imi urca la 14.35v, dadeam drumu si o lasam la relanti ramanea la 13.5v. Daca aprind faza scurta la accelerare scade incarcarea la 14.20v si la relanti la 13.3v. Daca aprind si faza lunga la accelerare nu mai trece de 13v si sta la relanti la 12.60. Daca imi intra si ventilatoru' ... adio, nu mai trece de 12.5 nici la accelerare. Ce sa fie? Nu am reusit sa masor releul de incarcare ca era cam intuneric unde o am si n-am mai avut timp. Tin sa mentionez ca bateria am schimbat-o acum o luna ca cealalta m-a lasat... cred ca tot din cauza asta. Am cumparat o varta Editat Iunie 26, 2016 de Hds Sergiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsGhost Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 Releul de incarcare? Statorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iunie 26, 2016 Autor Share Postat Iunie 26, 2016 (editat) Pai nu-mi dau seama daca e releul de incarcare sau alternatorul si nici nu prea stiu cum sa masor sa imi dau seama care e. Are si honda asta firele si toate lucrurile asezate intr-un mare fel. Am vazut ca firele de la releul de incarcare se duc pana langa reglajul de relanti, banuiesc ca acolo tre' sa masor ceva. Editat Iunie 26, 2016 de Hds Sergiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Damsteric Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 Pai nu-mi dau seama daca e releul de incarcare sau alternatorul si nici nu prea stiu cum sa masor sa imi dau seama care e. Are si honda asta firele si toate lucrurile asezate intr-un mare fel. Am vazut ca firele de la releul de incarcare se duc pana langa reglajul de relanti, banuiesc ca acolo tre' sa masor ceva. Ai un aparat de masura ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 Salut. Off topic! Poate face asa de la toba?! )) » Post actualizat in 26 Jun 2016 10:29 On topic: ai grija, bateriile varta sunt mizerii de baterii. Daca ai releul dus si/sau statorul in scurt, strici si bateria asta . Fa masuratorile la stator,daca totul e bime acolo,ai nevoie de un releu de incarcare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iunie 26, 2016 Autor Share Postat Iunie 26, 2016 Cred ca o sa ma duc la un electrician sa vad daca e de la releul de incarcare , de la startor sau poate pe traseu piede curent. Ai un aparat de masura ? Da , am. Am specificat mai sus , si valorile. Salut. Off topic!Poate face asa de la toba?! ))» Post actualizat in 26 Jun 2016 10:29On topic: ai grija, bateriile varta sunt mizerii de baterii. Daca ai releul dus si/sau statorul in scurt, strici si bateria asta . Fa masuratorile la stator,daca totul e bime acolo,ai nevoie de un releu de incarcare! Pai nici toba n-am reusit sa o montez din cauza asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Damsteric Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 ia asa fir cu fir, trebuie sa ai 5 pini in mufa aia si trebuie sa ai valori cat mai egale intre ele, daca unde iti da valori pe 4 pini si pe al 5`lea iti da zero, insemna ca e bulit releul. Daca unde trebuie sa-ti dea zero pe toate 5, iar pe unul dintre ele iti da o valoare, inseamna ca e bulit releul. » Post actualizat in 26 Jun 2016 11:07 iar asa se masoara statorul. bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 ia asa fir cu fir, trebuie sa ai 5 pini in mufa aia si trebuie sa ai valori cat mai egale intre ele, daca unde iti da valori pe 4 pini si pe al 5`lea iti da zero, insemna ca e bulit releul. Daca unde trebuie sa-ti dea zero pe toate 5, iar pe unul dintre ele iti da o valoare, inseamna ca e bulit releul. » Post actualizat in 26 Jun 2016 11:07 iar asa se masoara statorul. bafta ! Eu nu inteleg o chestie, daca nu stii, la ce vorbesti aiurea? mai induci si pe altii in eroare. Din stator ii ies 3 fire galbene(albe uneori in cazul suzuki), restu 2 sunt iesirea din releu. Cu mufa scoasa si motorul pornit trebuie sa ai intre combinatii de fire galbene(1-2,1-3, 2-3) cam 16-18volti curent alternativ la relanti si undeva la 70-80 de volti la 5 000 de ture. Diferentele intre ele nu trebuie sa fie mai mari de 1volt la relanti. La iesirea din releu, implicit cu mufa conectata(opresti motorul, conectezi mufa, pornesti iar), trebuie sa ai cam 13 volti la relanti si undeva pana in 15 in turatie, cu sau fara far aprins. » Post actualizat in 26 Jun 2016 15:13 Va salut , vineri m-a lasat motocicleta in strada si dupa chin si agonie am reusit dupa ce am pierdut toata ziua sa o pornesc si sa o duc repede acasa. Am cumparat redresor , am cumparat aparat de masurare, am pus bateria la incarcat , am montat-o si am inceput sa masor. Bateria avea 12.5v dupa incarcare. Am pornit mobra fara lumini. La accelerare imi urca la 14.35v, dadeam drumu si o lasam la relanti ramanea la 13.5v. Daca aprind faza scurta la accelerare scade incarcarea la 14.20v si la relanti la 13.3v. Daca aprind si faza lunga la accelerare nu mai trece de 13v si sta la relanti la 12.60. Daca imi intra si ventilatoru' ... adio, nu mai trece de 12.5 nici la accelerare. Ce sa fie? Nu am reusit sa masor releul de incarcare ca era cam intuneric unde o am si n-am mai avut timp. Tin sa mentionez ca bateria am schimbat-o acum o luna ca cealalta m-a lasat... cred ca tot din cauza asta. Am cumparat o varta Eu as miza pe un contact imperfect, nu stiu exact la tine, dar de obicei firele de la stator intra in instalatie(VERIFICA MUFA), apoi din instalatie ies in releu(VERIFICA MUFA) dar iesirea + trece prin releul de pornire spre baterie(VERIFICA MUFA SI SIGURANTA DE 30A). Nu trebuie sa ai papucii din mufa oxidati sau mufa topita/arsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iunie 26, 2016 Autor Share Postat Iunie 26, 2016 Multumesc pentru raspunsuri. Intradevar si eu cred ca e un contact imperfect. Deoarece fara consumatori imi baga curent normal. Dabea cand intra si faza lunga sau ventilatorul atunci nu mai are putere. Cred ca cel mai bine e sa ma duc la un electrician sa ii explic tot ce am masurat si sa ne apucam sa masuram sa vedem ce e. Eu sper sa fie un contact imperfect. Ideea e ca eu am mers asa timp de o luna pana a cedat bateria de tot, am incarcat-o si acu e iara up and running. Am mers mult la drumuri lungi si daca nu mi-a intrat ventilatorul bateria s-a tot incarcat, acum ca a fost foarte cald si am stat mult prin trafic a mers mult ventilatorul , faza lunga si ziua sa fiu vizibil.. s-a dus in cap. O sa va tin la curent cu ce rezolv. Multumesc. » Post actualizat in 26 Jun 2016 17:03Sa inteleg ca nu e normal sa faca asa? Trebuie sa incarce tot timpul cu 14.4 , indiferent de consumatori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 Garantat e releul! E nasol ca ai mers si cu faza lunga pe arsita asta cand ventilatorul e la datorie maxima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iunie 26, 2016 Autor Share Postat Iunie 26, 2016 Da , pai asta a omorat bateria de tot... invat si eu din mers. Sunt posesor de 2 luni doar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 26, 2016 Share Postat Iunie 26, 2016 (editat) Daca ai aparat si esti in stare sa citesti un manual de service, ceea ce nu e foarte greu o poti face si tu acasa. Si da, trebuie sa ramana costanta incarcarea indiferent de consumatori, cel putin nu trebuie sa scada cu ... sa zicem mai mult de 0.5V Editat Iunie 26, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iunie 26, 2016 Autor Share Postat Iunie 26, 2016 (editat) Am iesit cu ea in seara asta , pe faza scurta doar. O sa-i masor maine valorile pe baterie. Deci am numa belele cu motoru' asta... apa la fel nush de ce imi urca la 105 grade foarte usor, m-am dat cu un 636 statea apa la 91 de grade fara probleme. Ventilatoru' ala al meu zici ca e lesinat.... discuri fata posibil ovalizate. Cred ca ma cac pe ea de honda si o dau... foarte neingrijita asta , fiind incepator nu am stiut sa apreciez si sa-mi dau seama de ce probleme ar avea. O motocicleta neingrijita observ ca e sac fara fund. Ma oftic ca am apucat sa ii cumpar toba, gume si baterie. Editat Iunie 26, 2016 de Hds Sergiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 ...Hai ca eu iti vand releu » Post actualizat in 27 Jun 2016 02:44 Montezi toba,gumele si nu te mai doare capu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iunie 27, 2016 Autor Share Postat Iunie 27, 2016 (editat) Imi puteti spune va rog, ca sa nu mai deschid alt topic. Cam ce temperaturi aveti la apa? Prin bucuresti ziua cat si noaptea imi sta la peste 96-107 pe loc , cand e cald rau si stau pe loc imi mai da si apa afara rar. In mers scade la 88-93 si in afara orasului sau viteza mai mare scade si mai jos. Ciudat mi s-a parut ca m-am dat cu un 636 si nu trecea de 91 chiar daca o forjam sau stateam pe loc. E normala temperatura? Editat Iunie 27, 2016 de Hds Sergiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 E normal..dar 107 parca e cam mult. Mie de 105 nu imi trece. Cum da apa afara? Fierbe? Daca nu stii ce ai in circuit,fa i un schimb de antigel.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iunie 27, 2016 Autor Share Postat Iunie 27, 2016 (editat) Are Hepu g12 cu apa distilata 1:1. Mi-a ajuns la 107 cand erau 38 grade si eram pe loc. Bine atunci m-a lasat si bateria. Dar am observat si aseara ca imi urca apa destul de usor la 100c.. poate am ramas eu panicat. O da pe furtunasul ala de jos. De curand am aflat ca degeaba merge ventilatoru fara motorul pornit ca apa nu mai circula , ci raceste doar ce e in radiator. Si mi-a dat putin afara de cateva ori asa, dar foarte putin. Normal mi s-ar parea sa stea pe la 90-95 grade. Editat Iunie 27, 2016 de Hds Sergiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 Nu,nu!nu e autoturism! Sinister are dreptate,si si la mine tot asa a fost,mie ventilatorul la 108 grade pornea si se oprea la 98.poate ai avut peste nivel,si cum a ajuns apa la 107,a dat afara un pic.daca amu e intre semne,inseamna ca e ok. Parerea mea... Iar la kawa poate e ceva modificat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iunie 27, 2016 Autor Share Postat Iunie 27, 2016 Ah, ok atunci. M-am mai linistit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
K@rbon Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 la mine sare si la 112 grade si merge ventilatorul la maxim, vorbesc de bucuresti si inafara sub 100 nu scade si tocmai i-am facut schimbul de antigel luat de la motul MOTOCOOL expert HYBRID tech » Post actualizat in 27 Jun 2016 13:31nush , dar am impresia ca a fost diluat sau nu e bun antigelul asta pentru motorul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iunie 27, 2016 Autor Share Postat Iunie 27, 2016 Poate ai mizerie in grilele de la radiator. Eu in afara orasului nu am treaba , nici nu merge ventilatoru'. In oras pe soare e belea si noaptea pe caldura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
K@rbon Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 curatat si radiatorul si tot degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hds Sergiu Postat Iunie 27, 2016 Autor Share Postat Iunie 27, 2016 Daca nu ai probleme , banuiesc ca nu e rau. Eu am zis sa aud si alte pareri , dar dupa ce am citit acum ce mi-ati scris m-am linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian Ariciuc Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 (editat) Imi puteti spune va rog, ca sa nu mai deschid alt topic. Cam ce temperaturi aveti la apa? la mine ajunge si la 110grade...stand la semafor... daca plec de pe loc, scade destul de mult... dupa parerea mea, sunt doar 2,5l de lichid de racire...e normal sa varieze asa rapid... Editat Iunie 29, 2016 de Marian Ariciuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Dude , vad ca esti din Bucuresti. Daca vrei sa mai pastrezi motorul asta si mai ai probleme sau vrei sa-l pui la punct ,eu iti recomand sa mergi la Clavi.O sa iti dau numarul lui de tel pe privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.