Andrei Grigore Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Salutare!Mi-am luat recent o cagiva raptor 125 ( cu POWER VALVE) si am niste probleme cu ea. I-am schimbat carburatorul si acum i-am desfacut si motorul. Trebuie sa ii schimb pistonul. Ii lipseste un segment si e cam obosit... Sa aleg unul italian de 100 de euro sau sa ma risc sa iau unul din asta?: http://piese-scutere-jony.ro/products.php?260 Alta problema: Trebuie sa schimb si camasa pistonului (cea veche are urme vizibile de uzura si o sa mi distruga si pistonul nou daca l-as monta). Nu prea am gasit pe net... am gasit de Cagiva Elefant, Cagiva Mito si nu stiu daca sunt compatibile. Stie cineva unde pot gasi aceasta piesa? (noua, SH, nu conteaza....macar sa o gasesc si sa mearga) Am gasit un motor de Elefant cu PW la SH (500 de lei). Vanzatorul spune ca functioneaza dar nici nu stiu ce sa mai cred... Are rost sa risc sa iau un motor la mana a doua daca nu gasesc piesa care imi trebuie? (A zis ca nu o da jos de pe motor). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 clar ca nu are rost sa iei motor sh in 2 timpi . cumpara piston de caliltate si mai cauta camasa , incearca pe la importatorii de piese de scutere, daca nu vezi poate o gasesti OEM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Ma abtin de la comentarii Andrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Grigore Postat Iunie 29, 2016 Autor Share Postat Iunie 29, 2016 clar ca nu are rost sa iei motor sh in 2 timpi . cumpara piston de caliltate si mai cauta camasa , incearca pe la importatorii de piese de scutere, daca nu vezi poate o gasesti OEM N-am gasit pe nicaieri.... chiar nu mai conteaza pretul acum. Am gasit abia in Marea Britanie dar cred ca dureaza foarte mult pana vine piesa. Ma abtin de la comentarii Andrei. Nu te abtine. Vreau sa stiu ce greseala am facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Vreau sa stiu ce greseala am facut. » Post actualizat in 29 Jun 2016 12:19 Mi-am luat recent o cagiva raptor 125 ( cu POWER VALVE) » Post actualizat in 29 Jun 2016 12:19 De ce intrebi? Doar stii foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Grigore Postat Iunie 29, 2016 Autor Share Postat Iunie 29, 2016 » Post actualizat in 29 Jun 2016 12:19 » Post actualizat in 29 Jun 2016 12:19 De ce intrebi? Doar stii foarte bine )) Nu pot sa spun ca nu ai dreptate. Nu regret, totusi. M-am cam indragostit de ea, ca altfel....era plecata de mult de aici. Caut piese de vreo 2 ore si nu dau de nimic. Asta ma supara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 O sa dai pe piese cat nu face.pacatoase rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Grigore Postat Iunie 29, 2016 Autor Share Postat Iunie 29, 2016 O sa dai pe piese cat nu face.pacatoase rau. Nu e pretul problema... Strang bani, ma descurc eu in vreun fel. Problema e ca nu gasesc camasa pistonului.... am gasit in UK : http://www.ebay.co.uk/itm/Cagiva-Mito-125-All-New-Barrel-Piston-Kit-by-Mitaka-FLAT-SINGLE-RING-/300926526399?hash=item46109e63bf:m:mXOkGFCBRqlE60HqHzLeNFA Nu stiu daca e compatibil...nu stiu daca merge la al meu (din cauza PW-ului) si sunt foarte confuz... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djr0bert2008 Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Ia legatura cu Cristi.Magurean din Baia Mare te ajuta el cu camasa ,iti face bucsa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 sincer nu stiu ce bucsa/camasa merge, cilndru nu cumva e cu nicasil?ca se poate face bucsa si se strunjenste cilindru aia e partea adoua da nu se merita doar daca gasesti pe internet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Grigore Postat Iunie 29, 2016 Autor Share Postat Iunie 29, 2016 nu cumva e cu nicasil? Nu este nikasil, iar legat de piese....din nefericire nu am prea gasit. Majoritatea importatorilor mi-au spus ca nu e cerere mare pentru asa ceva si pentru Cagiva, in general, asa ca nici ei nu au camasa de care am eu nevoie. Am trimis piesa la bucsat. O sa postez aici rezultatul dupa ce vine, probabil weekend-ul viitor. Mi s-a spus ca trebuie sa nu merg cu ea turata....eu am o mica problema. Nu am turometru ) Da, aud motorul, dar undeva la 8-9 mii de ture intra power valve-ul (daca nu gresesc) si vreau sa profit macar putin de puterea aceea, macar intr-o depasire sau in oras, la plecari, ca la drum "lung" (<50 km) nu o tin turata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djr0bert2008 Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Alex_Dr chiar asta e ideia daca cilindru original a fost nicasil si stratul de nicasil sa dus , se pune bucsa de fonta pe cota A ,piston cota A cand se termina te duci pe b si pe c ...dar daca cilindru din fabrica o venit pe nicasil sau pe fonta si este la cota maxima nu mai ai ce face cu el , numa rebucsat si revii la cota A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Grigore Postat Iulie 5, 2016 Autor Share Postat Iulie 5, 2016 Well...vesti proaste.Pistonul si camasa bucsata imi vin peste 3 saptamani. Intre timp m-am gandit...nu e alta problema la ea?Mergea la relanti fara probleme, dar dupa 20-30 de secunde de mers normal se oprea. Nu se mai alimenta. I-am schimbat carburatorul, l-am reglat, dupa care a cedat pistonul si a inceput sa dea rateuri...Mentionez ca pistonul ramasese fara unul din segmenti, era foarte uzat, la fel ca si camasa acestuia. Sa fie asta problema?Nu pot sa imi dau seama ce altceva ar putea fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu Andra Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 Dacă te-a mâncat să îți iei 2 timpi ). Spor la lucru! Roagă-te să fie o toamna călduroasă că poate mai apuci să mergi pe ea pana la anu... Acum serios, on topic, nu uita că bucsarea nu e făcută să țină și va trebui să alezezi din nou și din nou, probabil cu fiecare piston schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Grigore Postat Iulie 6, 2016 Autor Share Postat Iulie 6, 2016 Avea PW.... Altfel nu ma apropiam de 2T. Am stat cat de departe am putut de 2T dar dupa am vazut Cagiva asta si mi-a placut foarte mult cum arata. Dupa ce am mers cu ea si am simtit ca merg si eu pe un motor adevarat (dupa Daelimul in 4T pe care am facut scoala) m-am hotarat. Mi se par monotone rau astea de 125 in 4T. La un moment dat am sperat ca exista Aprilia Rs 125 in 4T...ma indragostisem de motocicleta aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 Pe alea de 4t poate apucai sa mergi oleaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Grigore Postat Iulie 6, 2016 Autor Share Postat Iulie 6, 2016 Hmm...si asta e adevarat...din nefericire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.