Banzay Postat Iulie 20, 2016 Share Postat Iulie 20, 2016 cuzinet = bearing. rod bearing in cazul tau. Fiind cum zici tu...ceva nasol tot a patit motorul ala odata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Iulie 22, 2016 Autor Share Postat Iulie 22, 2016 Ok. Ca o concluzie: In general, daca apar probleme cu insuficienta de putere in baterie pentru a invarti motorul, dar bateria este noua, problemele ar fi in urmatoarea ordine: 1. contact imperfect pe circuitul baterie- electromotor, 2. electromotor defect - 3. probleme cu decompresorul de pe axul cu came de evacuare. 4. Desincronizarea axelor cu came( lant slab sau tensiometru defect), 5. Rulmentul unisens( flywheel ) defect , apoi cel mai rau...6. Ambielajul este defect ( beleta nu se mai invarte usor pe ansamblu) Asta se poate verifica vara a desfacand doar cilindrul pistonului iar apoi invarti la mana. In cazul meu se pare ca era vorba de cel putin 3 din cele 6:) Aseara am reusit sa scot pinionul de pe ambielaj si sa pastrez acelasi pinion cu dinti inclinati ( tot nu am inteles daca ajuta cu ceva sau a fost doar o incercare esuata de a face un upgrade). Pentru cei care vor avea aceasta problema cu pinionul REZOLVARE 2 suruburi cu filet de 10 ( de preferat maxim 5cm lungime) pe care le insurubezi in mod egal in cele doua gauri din pinion. Sper sa fie de folos. dar in acelasi timp sa nu fie nevoie » Post actualizat in 22 Jul 2016 07:25cuzinet = bearing. rod bearing in cazul tau. Fiind cum zici tu...ceva nasol tot a patit motorul ala odata... Da...cel mai probabil istetul care a avut-o inainte a mers fara ulei. Trebuie sa verific pompa de ulei sa vad daca este in stare buna ( singura problema este ca unu din suruburi nu vrea sa se desfaca si va trebui sa incerc prin incalzire). Stiu ca cea de retur este in stare buna ( verificata). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emanueliancu Postat Ianuarie 4 Share Postat Ianuarie 4 Buna seara, la multi ani, si scuzati deranjul. Sunt posesor de bmw f650, 90 000km in bord, din 1997, cu renumitul motor rotax, de ceva timp a inceput sa scuipe ulei pe furtunul de ventilatie a carterului. I-am facut un test de compresie si am descoperit ca are doar 3 bari presiune. As dori sa ii schimb kit-ul motor, insa ma intrebam daca stie cineva dimensiunile pistonului, pentru a putea verifica inainte sa dau comanda. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Ianuarie 5 Share Postat Ianuarie 5 ce sa verifici inainte? n-are cote de reparatie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 5 Share Postat Ianuarie 5 On 1/4/2025 at 8:06 PM, emanueliancu said: Buna seara, la multi ani, si scuzati deranjul. Sunt posesor de bmw f650, 90 000km in bord, din 1997, cu renumitul motor rotax, de ceva timp a inceput sa scuipe ulei pe furtunul de ventilatie a carterului. I-am facut un test de compresie si am descoperit ca are doar 3 bari presiune. As dori sa ii schimb kit-ul motor, insa ma intrebam daca stie cineva dimensiunile pistonului, pentru a putea verifica inainte sa dau comanda. Multumesc gasesti manual de reparatie la Funduro unde ai dimensiuni si cote de reparatie,cum zice si @MotoS Garage. Oricume ciudat sa ai citirea asta. Spor si scrie si aici rezolvarea. Daca nu stii cum sa gasesti manualul, scrie si facem sa fie bine. Funduro e un motor fain, prima mea iubire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.