Sari la conținut

Postări Recomandate

Ma refer la Ambielaj. Este o saiba intre biela si bratul pistonului din metal ( sincer nu stiu care este rostul ei si daca trebuie sa fie acolo) care s-a deteriorat si o bucata din ea a picat in motor. Acum am observat ca axul pistonului are joc vertical pe biela ( nu are deloc joc lateral). Astept comanda de piese si revin cu poze sau informatii care pot ajuta in viitor

Ce este biela?

Ce este bratul pistonului?

Oops! Mi-ai cerut sa nu mai intervin dar stii, si eu am motor Rotax. Si nu e nici Pegaso, nici Funduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre asta vorbesc. Cel mai porbabil nu folosesc termenii corespunzatori( asta pt ca nu prea ii stiu).

Am cumparat un mecanism nou care merge ca uns, doar ca are o problema, Binionul de pe angrenaj este pt modelul din 2000. Stie cineva o modalitate prin care poate fi scos ?

post-93563-0-29239900-1469023236_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok. Ca o concluzie: In general, daca apar probleme cu insuficienta de putere in baterie pentru a invarti motorul, dar bateria este noua, problemele ar fi in urmatoarea ordine:

1. contact imperfect pe circuitul baterie- electromotor, 2. electromotor defect - 3. probleme cu decompresorul de pe axul cu came de evacuare. 4. Desincronizarea axelor cu came( lant slab sau tensiometru defect), 5. Rulmentul unisens( flywheel ) defect , apoi cel mai rau...6. Ambielajul este defect ( beleta nu se mai invarte usor pe ansamblu) Asta se poate verifica vara a desfacand doar cilindrul pistonului iar apoi invarti la mana.

In cazul meu se pare ca era vorba de cel putin 3 din cele 6:)

Aseara am reusit sa scot pinionul de pe ambielaj si sa pastrez acelasi pinion cu dinti inclinati ( tot nu am inteles daca ajuta cu ceva sau a fost doar o incercare esuata de a face un upgrade). Pentru cei care vor avea aceasta problema cu pinionul REZOLVARE 2 suruburi cu filet de 10 ( de preferat maxim 5cm lungime) pe care le insurubezi in mod egal in cele doua gauri din pinion.

Sper sa fie de folos. dar in acelasi timp sa nu fie nevoie


» Post actualizat in 22 Jul 2016 07:25

cuzinet = bearing. rod bearing in cazul tau. Fiind cum zici tu...ceva nasol tot a patit motorul ala odata...

Da...cel mai probabil istetul care a avut-o inainte a mers fara ulei. Trebuie sa verific pompa de ulei sa vad daca este in stare buna ( singura problema este ca unu din suruburi nu vrea sa se desfaca si va trebui sa incerc prin incalzire). Stiu ca cea de retur este in stare buna ( verificata).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...