george05 Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 @banzay:le zici bine,cu o mica exceptie:drumurile din romania,in special cele reabilitate si facute in ultimii 10 ani sunt proiectate dupa niste standarde.si culmea,chiar se tin proiectantii.ca o mai dau de gard e drept,dar nu e vina drumurilor/proiectantilor/guvernului/etc ca majoritatea imbecililor se intorc cu c.uru-n sus la prima curba.de intretinerea drumurilor nu discutam,ca nu exista. ti-o zic din surse sigure si dupa cateva lungi discutii cu cativa proiectanti din sectorul drumuri/poduri. » Post actualizat in 13 Jul 2016 09:22 Problema la noi e executia/darea in folosinta,si intretinerea.degeaba proiecteaza bine,daca banii de executie se baga in buzunare bine pregatite din consilii/conduceri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 @banzay:le zici bine,cu o mica exceptie:drumurile din romania,in special cele reabilitate si facute in ultimii 10 ani sunt proiectate dupa niste standarde.si culmea,chiar se tin proiectantii.ca o mai dau de gard e drept, Corect! Iti dau dreptate, nu te contrazic deloc! Insa cand ziceam asta ma refeream la zonele prin care trec drumurile, grija populatiei pe langa cea a guvernului si responsabililor de soselele respective. Am condus mult intr-o insulica din lumea civilizata. Pe autostrada se mergea tare, pe curbe stranse in urcare injuram turistii straini ca le murea in a 1-a, erau si gropi, erau si copaci cu crengi care atarnau pe sosea. Am vazut in varf de munte si cum se facea repararea asfaltului, desi drumul respectiv ducea doar spre un satuc uitat de lumea, cu semnalizarea in prealabil a lucrarilor cu muuult inainte, nu ca la noi, te pomenesti in curba cu ditamai semnul si muncitorii lucreaza de zor. dar nu e vina drumurilor/proiectantilor/guvernului/etc ca majoritatea imbecililor se intorc cu c.uru-n sus la prima curba.de intretinerea drumurilor nu discutam,ca nu exista. Corect inca o data. Am trecut prin Orlando, sa vezi la aia ce inseamna intretinerea drumurilor si acostamentelor. F calumea. Nu tu boscheti aruncati de-an boulea, nu tu gard viu langa iesiri de nu vezi nimic. E adevarat ca la ei e alt stil, mai aerisit fata de Eu si probabil ca isi permit. Poate suna ca niste frustrari (si cred ca sunt), insa mare pare parte a accidentelor au loc din nepasare fata de colegul de drum, incredere in fier cand drumurile sunt cum sunt si in conditiile astea fiarele oricat de ABS/ESP-ate sunt pot avea scapari si vesnica lipsa de respect "daca ala face, eu de ce sa nu fac?". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 (editat) Prietene, sunt satul de smecheri care-i dau pe linie dreapta si pe curbe ma tin pe loc. Nu e nicio smecherie sa-i dai pe drept, daca nu stii pe curbe, degeaba. Ba, mai mult, daca ai motor mai capabil mi-e si imposibil sa te depasesc pe linie dreapta, iar pe curba nu ma bag, ca nu stiu ce-ti poate pielea. Si uite asa ma enervezi si-mi scazi si media de viteza. Buuhhahahaha!! Ce texte... ce basme... Editat Iulie 13, 2016 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 Buuhhahahaha!! Ce texte... ce basme... am impresia ca tu esti ala care-i determina pe baieti,intr-un grup, sa dea vreo 2 inferioare inainte de o curba, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 Offf Curbele stranse si in panta de la Remetea sunt foarte periculoase (si nici un semn prealabil de limitare de viteza), eu le abordez cu maximum 40-50 Km/h la vale pentru ca oricand poate sa apara o dara de apa, de noroi, de nisip, de tractor, de vaca, un caine, etc. Plus oboseala acumulata dupa noptile albe faine de la party... Plus ferotania de pe Ninja care musai vrea sa mearga drept inainte Grabnica insanatosire! » Post actualizat in 13 Jul 2016 10:56 P.S. Poate acum se indura careva de pe la drumuri (nationale?) sa planteze si pe 58 A cate un semn de limitare la 40, macar ca la Soceni in curba de la brutarie. Dar astia au bagat banii in camera de supraveghere din Soceni si nu in semnalizare rutiera. Prima le poate aduce bani pe d'aficea. Drumuri "nationale" pe hartie doar la nivel de pretentie Asta ca sa nu mai amintesc de cuta din asfalt de cca 10 cm inaltime, mai sus de Remetea Poganesti care "arunca" in aer orice motociclist neavertizat (alunecare de teren). Din cate tin minte drumul e semnalizat bine. Nu e neaparat nevoie de limitari de viteza atunci cand ai indicatoare de curba periculoasa sau deosebit de periculoasa. Abordate cu prudenta, curbele de la Remetea-Poganici n-ar trebui sa puna probleme. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 Buuhhahahaha!! Ce texte... ce basme... Adica?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diowrc75 Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 Adica?! adica cu kle ul ala nu stiu despre ce curbe si viraje vb...cat despre linia dreapta nu e atat de floare la ureche sa schimbi rosu-rosu cu o ss de 1000...dar vad ca e plin de cunoscatori prin zona si majoritatea cu mobre care nu au legatura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 adica cu kle ul ala nu stiu despre ce curbe si viraje vb...cat despre linia dreapta nu e atat de floare la ureche sa schimbi rosu-rosu cu o ss de 1000...dar vad ca e plin de cunoscatori prin zona si majoritatea cu mobre care nu au legatura... Pai tocmai aia e problema cu tolomacii care habar n-au sa-i dea gaz decat in linie dreapta: acolo nu poti sa te apuci de depasit ca n-ai decat 50 de caluti obositi, dar curbele le iau cu 20 la ora si te trezesti ca tre' sa franezi la jumatea curbei ca deja esti in curru lor. Cat despre KLE...e asa cum zici, nu stii despre ce vorbesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the insider Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 adica cu kle ul ala nu stiu despre ce curbe si viraje vb...cat despre linia dreapta nu e atat de floare la ureche sa schimbi rosu-rosu cu o ss de 1000...dar vad ca e plin de cunoscatori prin zona si majoritatea cu mobre care nu au legatura... hahahahahah am trait sa o vad si pe asta cica nu e floare la ureche sa schimbi rosu-rosu cu SS de 1000 =))))))))) ba nene, forumul asta e un izvor nesecat de pilde... Apropos,vezi ca ala de 1000 E Superbike,nu supersport Si doi la mana, cine stie sa se dea pe viraje ,stie si sa schimbe treptele 'corespunzator'. Iar la utilizare stradala,sa schimbi in rosu,la 1000cc....sincer ori mergi doar cu a 1-a si a 2-a ori nu stiu pe unde te dai si cate linii drepte ai Oricum, postarea ta a fost maxima... si era sa uit, vezi ca s-ar putea sa ti se micsoreze outele cand o sa-ti dea mucu un KLE pe viraje stranse pe vreun drum cu serpentine pe munte..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.