johnnyk Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 nu stiu daca e categoria corecta, daca am gresit zona rog un moderator sa ma puna la locul potrivit . astea fiind zise, e o saptamana al meu cbr 600f model 2003 se comporta ciudat. si anume: 1. sambata am facut un drum pe Sinaia, de la Ploiesti. ajuns in centru la Sinaia xenoanele au inceput sa se intrerupa, turatia a murit brusc, a murit motorul. stau 10 minute, scot bateria, bag bateria, porneste. nicio problema 300+ km. azi noapte, in ciorani, moare motorul. xenoanele erau oprite. trag pe dreapta. dau contact, nimic. scot cheia, turometrul se invarte 0-17k si inapoi, dupa ce am scos cheia. bag cheia, dau contact, nimic. scot bateria, o pun la loc, porneste. Eh, ajung acasa, opresc motorul, pe N, ma duc mananc. Ies afara, pun contactul, dau la automat, nu se intampla nimic. nici butonul de FI pornit, nimic. ledul de la N trepida, dar nu se auzea electromotorul la automat. doar imi trepida ledul de la N. scot cheia, bag cheia, nimic. dau cu sutul in roata, imi vine sa turbez, bag cheia, porneste. 2. tot de cam o saptamana, la 3000-6000 ture, daca o tin constant, incepe sa smuceasca. adica merge liniar, ok, pana la un punct, random, cand incepe acul la turatii sa creasca brusc cu 300-400 rotatii cu smucitura aferenta. ma simt pe camila in desert. trec de 6k ture, tinuta constant nu face la fel, merge cum trebuie. 3. la relanti si in viteza 1 si in 2 merge sacadat. nu smuceste random, merge constant prost. 4. ieri am avut situatia in care mergeam cu a4a pe la 6500 ture, schimb a5a si brusc imi taie gazul, turometrul se duce pe 0. in 1-2 secunde isi revine, nu s-a repetat situatia. Astea fiind zise, xenoanele sunt de 35w, cu lupa. bujiile sunt noi, iridium. benzina mereu petrom/rompetrol. nu stiu ce alte detalii as putea da, dar presimt o vizita la TNG la cat de aiurea se comporta de aprox 7-10 zile incoa...desi am xenoanele de peste 10k km, bujiile schimbate in aprilie, kit lant schimbat acum 1 luna si intins bine... deci...are sens sa cer sfaturi si sa imi bag gherutele nepricepute sau ajung la un maestru in service 2 roti? si daca ajung la un maestru, recomandati pe cineva in mod special? p.s. am toba sport si cica ar fi bine sa sincronizez injectia pe toba sau ceva de genul, sa fie si asta o problema legata de cele mentionate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnyk Postat Iulie 22, 2016 Autor Share Postat Iulie 22, 2016 Nu as renunta la lupe. Se vede noaptea mult mai bine decat cu farurile stock. Or merge becuri normale in lupa aia daca decuplez balasturile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnyk Postat Iulie 22, 2016 Autor Share Postat Iulie 22, 2016 Am intrerupator. Ieri cand am mers, am mers fara xenon pornit si tot a murit dracovenia :/. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnyk Postat Iulie 22, 2016 Autor Share Postat Iulie 22, 2016 Si eu suspectez tot zona stator-releu incarcare. Multumesc ptr sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Sau nu iti face bine contact bateria daca iti more in mers si apoi cnad o scoti - pui isi reivne ca prin minune. Verifica intai bornele si traseul firelor. Am patit-o si eu la un f4i, murea din senin, in special la gropi - damburi, suruburile slabite la borne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnyk Postat Iulie 22, 2016 Autor Share Postat Iulie 22, 2016 Traseul firelor l.am luat la ochi cm cu cm in martie cand imi bubuia siguranta la xenoane o mufa proasta din ansamblul starterului, pe urma in aprilie cand imi bubuia siguranta principala cand dadeam contact. In ambele cazuri a fost un cablu dezizolat care facea masa la contactul cu furca/piesa aia de la killswitch. Ambele reparate cu grija, simptomele respective nu s.au repetat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Ai alarma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Am patit la fel .La mine a fost contact slab la siguranta de 30A. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnyk Postat Iulie 22, 2016 Autor Share Postat Iulie 22, 2016 Ai alarma? Nu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiispas79 Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Ti-a murit motoru pt 1-2 sec sau ti-a murit bordu ? Ma gandesc la ce zice si @goe 75, daca face figuri vre-o siguranta probabil a avut o scapare si ti-a taiat curentul in bord, dar fizic nu prea are cum in mers sa iti opreasca motorul vre-o siguranta ... 4. ieri am avut situatia in care mergeam cu a4a pe la 6500 ture, schimb a5a si brusc imi taie gazul, turometrul se duce pe 0. in 1-2 secunde isi revine, nu s-a repetat situatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnyk Postat Iulie 22, 2016 Autor Share Postat Iulie 22, 2016 Ti-a murit motoru pt 1-2 sec sau ti-a murit bordu ? Ma gandesc la ce zice si @goe 75, daca face figuri vre-o siguranta probabil a avut o scapare si ti-a taiat curentul in bord, dar fizic nu prea are cum in mers sa iti opreasca motorul vre-o siguranta ... Nu stiu cum sa explic, dar a murit gen gazul...adica turatiile s.au dus la 0 si eu turam, dar nimic. Implicit a inceput sa decelereze motorul, dar efectiv nu s.a oprit, sau nu mi s.a parut mie oprit. Doar ca nu mai mergea maneta de acceleratie. Bordul cu martori si toate cele s.a stins pe perioada asta. S.a reaprins bordul, a mers iar maneta de acceleratie si turometru. Nu cred ca motorul sa se fi oprit. Nu am simtit ca stau pe un motor oprit, dar la panica ce o aveam nu cred ca faceam diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Am tras o poza de pe net cu zona bateriei dar nu pot sa o pun de pe tel. La mine este un soclu pentru siguranta la doar catva cm in spatele bateriei catre partea stanga a motorului.Sub acel soclu este un contact cu doua lamele destul de solide. Acolo aveam miscare in mers de la gropi si facea ca motorul sa intrerupa si uneori parea ca smuceste pentru ca dadea sa moara si isi revenea .De cateva ori sa oprit pur si simplu si a trebuit sa trag pe dreapta .Am scos seaua ,am apasat pe siguranta pana am simtit ca nu mai are unde sa se duca in jos si a pornit din prima .Dupa inca doua opriri m-am dus direct la mecanic si mi-a schimbat contactul respectiv si nu am mai avut problema aia .Cu acel contact desfacut complet nu o mai pornesti in nici un fel. Poate sa fie si altceva dar la mine asta a fost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.