Jump to content

andreiispas79

Membru
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

About andreiispas79

  • Rank
    Incepator

Recent Profile Visitors

268 profile views
  1. Mda...stiu ce zici si eu sunt la fel ... si incep sa fiu din ce in ce mai nerabdator sa ii dau de cap :))
  2. Va multumesc pt sfaturi, sambata o sa fac ce mi-ati zis legat de roata spate si ce a zis @adidas la juguri Ideea e ca eu am problema asta de cand am luat-o, anul trecut am mers cu ea asa nu prea am dat importanta si mi-am asumat treaba asta in momentul cand am cumparat-o ca m-am gandit ca e ceva ce se poate remedia I-am schimbat anul trecut gumele cu unele dot 2018 (nu erau noi noute dar s-au prezentat intr-o stare buna) si ce imi da mie cu virgula e ca si inainte avea probleme si dupa ce i-am schimbat gumele facea la fel. Tind sa cred ca de undeva din spate e problema ... roata
  3. Sunt perfect de acord, dar sunt drumuri relativ "drepte" unde am testat mobra si trage dreapta. Spun asta in urma unui test facut fix pe aceeasi portiune de drum cu mobra mea la viteza X si cu mobra unui prieten care este tot un R1 RN19 iar cu a lui cand am mers avea acea tenta sa traga dreapta cand ajungea pe decelerare in jur la 40km/h, in schimb a mea indiferent de situatie o ia la dreapta. Geo la ce ai zis tu sincer cred ca toate mobrele ar treb sa aibe aliniamentul rotilor drept (asa mi se pare logic mie) O sa incerc sa testez si pe sens invers cand se mai imbunatateste v
  4. Dual motors Au verificat jugurile, telescoapele, janta si axul de la roata fata. Astea le-au demontat si le-au verificat ... mai putin jugul (nu l-au demontat, doar la "masurat")
  5. Salutare, daca tot se sta in casa si e mai greu cu iesitul afara ... vin si eu cu o problema in speranta ca ma puteti ajuta cu niste sfaturi. Am un R1 RN19, care imi trage dreapta in momentul cand las ghidonul liber, testat la diferite viteze (40-50-60-...-120) iar pe langa asta, la o viteza constanta de 120-130km/h in linie dreapta trebuie sa tin contra ghidonului pt a merge mobra dreapta. Precizez ca asa am cumparat motorul si nu stiu daca a avut accident major sau nu. Am fost la Yamaha la reprezentanta pt a verifica cei de acolo mobra iar in urma testelor verdictul a fost ca
  6. Recomand cu incredere. Baiat serios ! Mi-am luat o geaca Alpinestars Missile si e ce trebuie. M-a batut un pic forumul si nu am reusit sa pun si poze
  7. Cred ca ai probleme de vedere si percepere amice ... ia o gura de aer, inchide calculatoru si du-te inapoi la treierat.
  8. Eu sunt clientul cu furca despre care e vorba...si da, desi pare bizar la fel cum s-a incheiat si topicul precedent cu postul lui TNG in care se amuza pe explicatia data de mine, problema era de la sem de praf care desi erau oem ( de aceea nici nu am vrut sa le schimb initial) frecau foarte tare pe telescoape ceea ce facea sa culiseze extrem de greu. Topicul trecut l-am deschis in ideea ca poate a mai dat cineva de o problema similara si gasesc o rezolvare, dar se pare ca pe forum lumea isi face cont si posteaza doar ca sa nu se plictiseasca acasa/servici/etc ... #Onda ramai la cele 5000 de
  9. Am fost la Cesar si a depistat problema .... semeringurile ce au fost puse au avut un defect de fabricatie, s-au schimbat si acum este oke. Acest topic era pentru a ma ajuta pe mine sa aflu problema, nu sa comentam de serviceul unde am fost sau altceva ... pana la urma se poate intampla la oricine si la orice service ... eu am fost inapoi la el si s-a comportat foarte oke si il recomand.
  10. Da nu stiu ce sa zic...nu il acuz dar asta e situatia in care ma aflu si incerc sa ii dau de cap...
  11. Salut, am si eu o problema cu furca la un F4i, orice parere/sfat e bine venit. 1. am facut service la furca in vara, am schimbat ulei si semeringuri FARA a schimba cuzinetii (mai puteau fi folositi) Dupa un anumit timp, furca pur si simplu nu mai culisa deloc, era tapana complet. 2. revin la service si de data asta schimb cuzinetii si uleiul ... practic totul in furca este nou. Toate bune si frumoase 4-5 zile in care furca a functionat cum trebuie .... dupa aceste 4-5 zile, surpriza ... furca e din nou bat, nu culiseaza mai deloc (dupa un mers de ~20min cu motorul incepe sa culiseze u
  12. Salutare, si-a montat cineva amortizor de ghidon pe F4i ? Si daca da, de care / unde / si ce costuri implica ? Multumesc
  13. Salutare, aveti idee cum pot pune folie pe viziera pe exterior pentru murdarie/jeg ? Cum au cei de la MotoGP mai multe folii pe viziera iar la un anumit interval scoate cate o folie pentru a avea viziera curata. Multumesc
×
×
  • Create New...