dany_nos Postat Iulie 23, 2016 Share Postat Iulie 23, 2016 Salutare Nu va speriati !!! "Monstrul" este doar un Virago xv750 din 95' cumparat de prin martie anul asta cu gandul de al transforma intr-un CafeRacer . Pana in prezent nu m-am ocupat decat de remedierea unor probleme tehnice si cel mai important , de obtinerea permisului urmand si transformarea pe parcurs . Orice sfat productiv din partea voastra este binevenit la fel si criticile . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Iulie 23, 2016 Share Postat Iulie 23, 2016 Ce s-a intamplat cu discul din poza nr. 3. Arata de parca nu toata placuta de frana calca pe disc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amendatu` Postat Iulie 23, 2016 Share Postat Iulie 23, 2016 Nu il strica,lasa-l in forma originala.Arata foarte bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_nos Postat Iulie 23, 2016 Autor Share Postat Iulie 23, 2016 Ce s-a intamplat cu discul din poza nr. 3. Arata de parca nu toata placuta de frana calca pe disc. A fost "conservat" cu vaselina de fostul proprietar .... Nu il strica,lasa-l in forma originala.Arata foarte bine! Pana in iarna nu se strica nimic, si mie-mi place foarte mult asa cum este acum dar a fost cumparat cu un scop . Am vrut ca prima motocicleta sa fie un cafe racer si sper sa reusesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 23, 2016 Share Postat Iulie 23, 2016 Ca sa arate ca si asta rosu, mai bagi încă banii de 2 Virago de 750 in el. Daca nu ai un buget de 3-4000 eur nici nu are rost sa te apuci de tăiat, onsa faci un mare fas si o sa distrugi un motor fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 23, 2016 Share Postat Iulie 23, 2016 Nu-ti bate capul cu modificarile deocamdata, aduna km. Stiu fostul proprietar, e baiat bun Tiberiu, chiar vorbisem cu el ca vrea sa o dea sa isi mai faca ceva pe la casa; mi-am dat seama dupa rezervor, e modificat un pic Sa o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_nos Postat Iulie 25, 2016 Autor Share Postat Iulie 25, 2016 (editat) Ca sa arate ca si asta rosu, mai bagi încă banii de 2 Virago de 750 in el. Daca nu ai un buget de 3-4000 eur nici nu are rost sa te apuci de tăiat, onsa faci un mare fas si o sa distrugi un motor fain. Ca si costuri m-am gandit foarte bine , sunt constient ca nu se face face usor si nici ieftin ... Pana in iarna sper sa-mi strang cam toate piesele necesare , oricum pana atunci nu tai nimic de pe ea . » Post actualizat in 25 Jul 2016 08:30 Nu-ti bate capul cu modificarile deocamdata, aduna km. Stiu fostul proprietar, e baiat bun Tiberiu, chiar vorbisem cu el ca vrea sa o dea sa isi mai faca ceva pe la casa; mi-am dat seama dupa rezervor, e modificat un pic Sa o stapanesti sanatos! Multumesc frumos Tiberiu este un baiat super ok , mi-a dat si ceva piese la ea cand am cumparat-o , ba chiar mi-a mai trimis si pe urma cateva chestii care le-a mai gasit prin magazie . Pana acum am reusit sa schimb uleiul in motor si grup, servisat furca fata , am schimbat lichidul de frana si am curatat tot ce tine de frana fata ( nu stiu de ce dar au fost conservate f bine ) , schimbat bucsile din butuc si saboti pe spate ( desi saboti vechi erau ca si noi ) , ambele anvelope noi Avon Cobra , am construit comenzi avansate ( avand 1.80 cele originale imi erau un pic incomode ) , i-am modificat comanda spate la frana ( am trecut pe cablu , raspunde mai bine acum dar este aproape la fel de ineficienta ca si inainte ) , confectionat suport numar lateral , ..... Am adunat si ceva km si sunt foarte incantat de biciclu , desi se simte diferenta la drum fata de alte motoare mai noi ( plimbarile pana acum le-am facut cu prieteni care au motoare cu mult mai performante ) , dar ptr mine fiind incepator este mai mult decat ok . Merg zilnic pe ea atat in oras cat si in afara , sincer imi place f mult asa cum e acum si ma cam bate vina ptr cea ce urmeaza .... dar .... Editat Iulie 25, 2016 de Chivu diferential e la auto, cu totul altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 25, 2016 Share Postat Iulie 25, 2016 Ca sa arate ca si asta rosu, mai bagi încă banii de 2 Virago de 750 in el. Daca nu ai un buget de 3-4000 eur nici nu are rost sa te apuci de tăiat, onsa faci un mare fas si o sa distrugi un motor fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_nos Postat Iulie 25, 2016 Autor Share Postat Iulie 25, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_nos Postat August 3, 2016 Autor Share Postat August 3, 2016 Jucarii ptr la iarna Pana atunci ne plimbam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 3, 2016 Share Postat August 3, 2016 Pana atunci ne plimbam Bulgaristan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat August 3, 2016 Share Postat August 3, 2016 (editat) Pentru un cafe racer ar trebuie modificata și furca, după părerea mea... Cafe-racer-ul e o motocicletă concepută pentru viteză și manevrabilitate, pe distanțe scurte, deci mobra e mai scurtă, furca e mai scurtă și mai verticală. Inclusiv semighidoanele sunt orientate în jos și sunt mai scurte, iar șaua e sus, pentru a favoriza poziția aplecată în față a riderului, ceea ce înseamnă că și schimbătorul (și, eventual, frâna spate) trebuie mutat spre spate. Poziția pe un cruiser e altfel, orientată către confort, ceea ce contravine conceptului de cafe-racer. Las-o așa, că e frumoasă așa cum e și bucură-te de ture. IMHO Editat August 3, 2016 de eFu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_nos Postat August 3, 2016 Autor Share Postat August 3, 2016 Bulgaristan Dap , am fost sambata pe la voi prin Constanta si am trecut si pe la Tiberiu , nici nu i-am intins cheia bine ca a si sarit in ghete , imi pare rau ca nu l-am filmat » Post actualizat in 03 Aug 2016 12:16 Pentru un cafe racer ar trebuie modificata și furca, după părerea mea... Cafe-racer-ul e o motocicletă concepută pentru viteză și manevrabilitate, pe distanțe scurte, deci mobra e mai scurtă, furca e mai scurtă și mai verticală. Inclusiv semighidoanele sunt orientate în jos și sunt mai scurte, iar șaua e sus, pentru a favoriza poziția aplecată în față a riderului, ceea ce înseamnă că și schimbătorul (și, eventual, frâna spate) trebuie mutat spre spate. Poziția pe un cruiser e altfel, orientată către confort, ceea ce contravine conceptului de cafe-racer. Las-o așa, că e frumoasă așa cum e și bucură-te de ture. IMHO Am studiat destul de bine aspectele enumerate de tine , in special la modelul asta de motocicleta. Stiu ce ma asteapta si ce am de facut , ca vor aparea multe chestii neprevazute .... in general asta-i tot farmecul atunci cand te apuci sa mesteresti . Pana atunci am trecut de 2000 de km de cand am luat atat permisul cat si motocicleta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_nos Postat Septembrie 29, 2016 Autor Share Postat Septembrie 29, 2016 Ceva piese ptr proiect Si cateva poze de pe la plimbari » Post actualizat in 05 Oct 2016 10:44Si daca tot a expirat asigurarea nu am avut stare si am inceput lucrul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.