mihaifox Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 (editat) Salut,am un daelim roadwin 125cc de vreo luna si m-am dat cu el cateva zile si dupa ce a stat 3 zile in garaj nepornit nu a mai vrut sa porneasca.Am fost cu el la mecanic si a spus ca nu vine curent la bujie,a verificat si bobina de inductie si magnetoul si firele si a ajuns la concluzia ca e de vina cdi-ul. Nu cunoasteti un electrician/electronist care sa poata repara cdi-ul sau sa imi adapteze altul ? Se poate arde cdi-ul in timp ce sta in garaj nepornit ? Editat Iulie 29, 2016 de mihaifox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Verifica butonul rosu de start-stop din partea dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaifox Postat Iulie 29, 2016 Autor Share Postat Iulie 29, 2016 nu are asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Naspa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 (editat) Naspa doar.... Asta l-a lamurit maxim. Editat Iulie 29, 2016 de Adixgl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 (editat) sper ca mecanicul a verificat riguros instalatia inclusiv contactul principal (m-am uitat in manualul de service ptr motoreta ta) ar trebui cand dai la demaror ca pe firele de la cdi albastru/galben sa ai o tensiune mica pulsatorie in curent alternativ,ala iti este semnaul de la magnetou... negru/galben iti este iesirea catre bobina si daca ala da tensiune alternativa catre bobina cdi-ul ar fi ok. observ ca mai exista un ignition control unit cu simbol de dioda,deci si acolo poate fi vreo buba,vezi sa nu ai vreo dioda in scurt....firele catre el sunt verde/alb cu negru/alb.... unde ai verde complet ai masa(minusul) atentie,cdi-ul este de tip DC in curent continuu nu alternativ...de asemeni,la cdi vine cuplat si senzorul de cric,daca ala e blocat pe pozitia cric pus nu-ti da scanteie...e acelasi fir alb/negru care ajunge si la ignition control unit cu simbolul diodei. din schema, daelim au conectat cdi-ul direct la releul de lumini (pink-roz)...probabil sa porneasca luminile doar cand motorul invarte???sper,ca altfel daca releul de lumini e bulit ar putea baga in scurt cdi-ul.......eu zic sa reverifici si tu ce am punctat aici,si sa vezi pe fiecare fir de la cdi ce intra /iese ca tensiuni,atata alternativ cat si continuu cu un aparat de masura succes Editat Iulie 29, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zielsziek Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Naspa at least you tried Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaifox Postat August 2, 2016 Autor Share Postat August 2, 2016 sper ca mecanicul a verificat riguros instalatia inclusiv contactul principal (m-am uitat in manualul de service ptr motoreta ta) ar trebui cand dai la demaror ca pe firele de la cdi albastru/galben sa ai o tensiune mica pulsatorie in curent alternativ,ala iti este semnaul de la magnetou... negru/galben iti este iesirea catre bobina si daca ala da tensiune alternativa catre bobina cdi-ul ar fi ok. observ ca mai exista un ignition control unit cu simbol de dioda,deci si acolo poate fi vreo buba,vezi sa nu ai vreo dioda in scurt....firele catre el sunt verde/alb cu negru/alb.... unde ai verde complet ai masa(minusul) atentie,cdi-ul este de tip DC in curent continuu nu alternativ...de asemeni,la cdi vine cuplat si senzorul de cric,daca ala e blocat pe pozitia cric pus nu-ti da scanteie...e acelasi fir alb/negru care ajunge si la ignition control unit cu simbolul diodei. din schema, daelim au conectat cdi-ul direct la releul de lumini (pink-roz)...probabil sa porneasca luminile doar cand motorul invarte???sper,ca altfel daca releul de lumini e bulit ar putea baga in scurt cdi-ul.......eu zic sa reverifici si tu ce am punctat aici,si sa vezi pe fiecare fir de la cdi ce intra /iese ca tensiuni,atata alternativ cat si continuu cu un aparat de masura succes pe firele negru-alb si verde-alb,cele care duc la ignition control unit imi arata valori diferite in ambele sensuri,firele negru si galben le-am verificat sunt bune,firul roz duce la releul de lumini,doar dupa ce aveam motorul pornit puteam porni pozitia si faza scurta,pe firele albastru si galben nu imi pare pe multimetru nici o tensiune nici cand dau la demaror nici cand e pus doar contactul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.