Sari la conținut

Problema electrica R6 2003


Postări Recomandate

In mod normal, cand pui contactul la R6 se aprind pozitiile iar dupa ce motorul porneste se aprind farurile. Cand iei contactul motorul trebuie sa se opreasca simultan cu luminile.

Problema este ca eu iau contactul, scot si cheia, iar motorul ramane pornit. Se sting becurile de pozitie pe fata si pe spate, farurile si ventilator nu. Il pot opri din kill switch, dar asta taie doar pompa de benzina si aprinderea.

Am inlocuit starterul de la electromotor, care vine in pereche cu un alt releu conectat la borna + si la o mufa cu 4 pini de pe instalatie - nimic.

Am scos mufele contactului crezand ca ramane ceva in el cuplat. - nimic. Bordul, pompa de benzina si aproape tot continua sa functioneze in momentul cand cuplez borna la baterie.

Instalatia electrica nu este deteriorata pe nicaieri.

Presupun ca problema e legata de lumini.... ceva idei ?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ecu comanda pornirea farurilor atunci cand vede RPM.

1.Atunci cand motorul se opreste din kill switch farurile raman aprinse pentru ca ecu este inca alimentat.

2.Daca motorul este oprit din contactul cu cheie atunci se sting si farurile.

In ambele conditii motorul trebuie sa se opreasca.

Daca in conditia 1 motorul nu se opreste..atunci posibil ecu este alimentat din alta parte..banuiesc o problema pornita de la releul de faza scurta...sau mai rau o problema in ECU.

Asta daca spui ca instalatia este intacta...fara modificari xenoane etc.

Daca sunt modificari pe instalatie...atunci ai nevoie de rabdare si nervi de otel, si sa iei toate traseele electrice la verificat conform schitei electrice din manual.

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce cred eu: cand pui contactul, nu faci altceva decat sa alimentezi un releu principal, care trimite tensiunea de la baterie in toata instalatia, de fapt, la blocul de sigurante, si de aici, la celelalte relee. Ori releul asta principal, ori unul din releele secundare a ramas blocat, pe contactul "normal deschis". Adica, contactul 30 si 87 au ramas "sudate", nu se mai desfac cand opresti alimentarea releului. Poti verifica scotand pe rand cate un releul. Daca as avea si o schema electrica, ti-as putea da mai multe informatii. Dar incearca sa scoti releele pe rand, si o sa afli unde e buba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scos si mufele contactului, se sting doar pozitiile

» Post actualizat in 30 Jul 2016 10:54

Am schimbat releul principal, nu s-a rezolvat nimic.

Aseara am scos pe rand sigurante si am observat ca atunci cand cea de memorie a bordului este scoasa problema dispare. A functionat normal 5 minute fara acea siguranta. Acum face la fel. Nu mai inteleg nimic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Trebuie sa faci o verificare a contactului principal pentru a vedea/verfifica starea circuitelor in situatia in care se taie alimentarea prin Ignition Switch. Practic la contactul principal Ignition Switch sau Main Switch, depinde de producator, ai intrarea pricipala de la releul regulator de tensiune, conductor ROSU(plus), simbol R/red. Posibil ploturile din contact sa fie defecte la comanda de deschidere pe circuite. Verifica cand anulezi contactul pe care circuite mai ai tensiune,iar aici ai urmatoarele iesiri:

a) L/R( albastru /rosu) - circuit lumini spate si contact frana;

B) L(albastru) -comutator lumini;

c) Br/L( maro/albastru)- sigurante fuzibile si de aici alimentari pe circuite de comanda, etc.;

d) L/Y-releu comanda pornire /cut-off relay , important de verificat daca se mentine comanda pe circuit;

e) B( negru) -alarma;

Verificarea o faci cu un voltmetru de c.c sau un bec de12 V intre iesirile de mai sus si masa(minus). Daca ai tensiune pe circuite cand anulezi contactul si scoti cheia, atunci schimba contactul principal si vezi situatia care rezulta.

Bafta,

post-74268-0-87279000-1469886084_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-a polizat exteriorul firelor de la contact pana la sarma si sau atins intre ele...de aceea nu se oprea motorul,tu aveai contact permanent chiar daca l-ai inchis din cheie.😉

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum daca verificai circuitele de mai sus pe care le-am enumerat, in special cel de sigurante, ajungeai la problema. Mai sus afirmi ca instalatia nu este deteriorata, dar se intampla :hug: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...