claudeel Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 (editat) Saluatri. Cred ca sunt cel mai ghinionist om . Dupa ce am schimbat toata distributia la FZ6 2004 ( lant,patine,intinzator) dupa vreo 150 de km a inceput sa tacane iar intinzatorul. Toate piesele au fost noi si OEM. Imi da batai mari de cap. Nu inteleg de ce s-a stricat atat de repede. https://www.youtube.com/watch?v=-m7uNoi53vI Editat August 1, 2016 de claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 (editat) Presiune ulei insuficienta? Sau e 100% mecanic? Editat August 1, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera2006 Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 Claudel ala e intinzator mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gtr 1000 Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 Saluatri. Cred ca sunt cel mai ghinionist om . Dupa ce am schimbat toata distributia la FZ6 2004 ( lant,patine,intinzator) dupa vreo 150 de km a inceput sa tacane iar intinzatorul. Toate piesele au fost noi si OEM. Imi da batai mari de cap. Nu inteleg de ce s-a stricat atat de repede. https://www.youtube.com/watch?v=-m7uNoi53vI Piese contrafacute sau montaj incorect . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat August 1, 2016 Autor Share Postat August 1, 2016 Este mecanic. Contrafacut nu cred, am cumparat de la cineva de incredere iar montaj incorect imposibil. Am studiat problema la cel vechi si nu este din arcuri, in interior are 2 seibi care intra pe un canal ( ori ele sunt prea mici ori canalul este strunjit aiurea si de aici are jocul). La cel vechi daca mai adaug o saiba subtire jocul dispare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gtr 1000 Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 Este mecanic. Contrafacut nu cred, am cumparat de la cineva de incredere iar montaj incorect imposibil. Am studiat problema la cel vechi si nu este din arcuri, in interior are 2 seibi care intra pe un canal ( ori ele sunt prea mici ori canalul este strunjit aiurea si de aici are jocul). La cel vechi daca mai adaug o saiba subtire jocul dispare. Crezi ca la o piesa de origine sau " de firma " exista chestii de genul "strunjit aiurea " ? Da, se intampla sa fie piese cu defect de fabricatie dar in cazul asta se recheama in service si se remediaza . Chestia asta a facut-o si Dacia . Ori in cazul asta daca nu ma insel la o moto de zece ani sau peste, mai este cazul de piese cu defectiuni ? Si aici in Germania incepe sa fie o problema cu piesele contrafacute . Am cumparat de la "cineva de incredere " : lucreaza la Yamaha ? In ziua de azi nu mai ai incredere in nimeni ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 Mie mi-au inlocuit in primavara tps-ul la FZ6 2005 in campanie, gratis. Am fost surprins, mobra are totusi >10 ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat August 2, 2016 Autor Share Postat August 2, 2016 (editat) Nu stiu ce sa mai zic . O sa vorbesc sa imi aduca altul. TPS-ul l-am schimbat si eu dar pe banii mei. Editat August 2, 2016 de claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 (editat) La FZ6 si alte modele de intinzatoare de distributie yamaha arcul se poate rupe. Acum nu am o poza ca sa exemplific dar am intalnit mai multe cazuri. La tine nu e cazul. Scoate siguranta circulara si desfa ansamblul, E posibil ca la montajul de fabrica sa se fi produs o eroare remediabila. Daca nu te descurci, da-mi un semn si te ajut. Editat August 2, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat August 2, 2016 Autor Share Postat August 2, 2016 (editat) Sincer nu vreau sa il desfac pe asta nou, intai sa vorbesc sa vad daca il schimba sau nu. Nici cel vechi nu avea arcul rupt sau ceva lipsa doar ca prinde un joc intre axul cu filet si saiba din interior. Dupa amiaza o sa fac ceva poze sau video. Din cate am citit pe net nu sunt singurul care a patit asa, cineva din Australia a schimbat 2 intinzatoare la reprezentanta si deabea la al 3 lea a scapat de problema, altul dupa 1000km a patit exact ca mine. Editat August 2, 2016 de claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 Cum era filetul cu profil patrat al vechiului intizator? Am intalnit unul stricat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat August 2, 2016 Autor Share Postat August 2, 2016 (editat) Pe filet nu se vad urme de uzura (aici ma refer la cel vechi) nu mai imi aduc aminte bine ce forma are cand ajung acasa ii fac o poza, capul care se infileteaza pe ax nu are joc. » Post actualizat in 02 Aug 2016 18:54 Revin cu un update. Pana la urma le-am desfacut pe amandoua ca ma dispera sunetul ala si sunt exact la fel. In poze piesele din stanga sunt de la intinzatorul nou iar cele din dreapta de la cel vechi. https://www.youtube.com/watch?v=SRNRZ81TBFk Editat August 2, 2016 de claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.