Sari la conținut

Intrebare despre relaniu


Postări Recomandate

Salut,

 

Am o scurta intrebare despre relantiul unui FZ6S din 2004.

 

Ieri pe drumul spre casa am vazut ca moto nu prea statea cum trebuie la relantiu (sper ca asa se scrie corect, daca nu fell free to correct me). Statea undeva pe la 850-970 rpm. Si-a mai revenit de vreo 2 ori la valorile normale dar in rest statea foarte scazut.

 

Ajuns acasa, am verificat multe chestii la moto pana la un moment dat cand am pus contactul am dat la demaror a invartit o data si apoi a inceput s caraie. Pe scurt m-a lasat bateria. Am pus-o pe redresor am incarcat-o un pic si moto a pornit la prima cheie.

 

Intrebarea mea este daca o baterie descarcata poate influenta valorile relantiului. Din puctul meu de vedere, odata moto pornita ar trebui sa mearga si fara baterie.

 

Multumesc frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Turatia de ralanti (sau mers incet in gol) se regleaza cu un surub pe partea stanga sub rezervor. Turatia aia scazuta poate insemna ca nici bateria nu se incarca (o consecinta, nu o cauza). Chestiile alea verificate la moto, nu includ si tensiunea de incarcare?

poate fi si cauza ... daca bateria nu mai primeste curent, ceea ce are deja inmagazinat foloseste pentru scanteie, injectie, accesorii... cand ajunge la "ultimele picaturi" (tensiune <12v) apar simptome de fluctuatii ralanti si regim de mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea mea este daca o baterie descarcata poate influenta valorile relantiului.

Cateodata da, cateodata nu. Vezi cum tine curentul si cat scade voltajul cand dai la automat, plus incarcarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica incarcarea!

Este normal sa cada relantiul si toate sistemele daca bateria scade sub 12 v.

Moto o data pornita nu merge fara baterie!

 

Exceptie fac anumite motoare in 2 timpi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica incarcarea!

Este normal sa cada relantiul si toate sistemele daca bateria scade sub 12 v.

Moto o data pornita nu merge fara baterie!

 

Exceptie fac anumite motoare in 2 timpi

exceptie fac cele care au sistem de generare curent doar pentru scanteie (ex. cross-urile, drujba, motocoase si masini de tuns iarba, etc)

 

daca ansamblul are nevoie de generator suplimentar de curent pentru alte accesorii (lumini, claxon, etc) atunci pentru fi fiabilitate apare si bateria....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

exceptie fac cele care au sistem de generare curent doar pentru scanteie (ex. cross-urile, drujba, motocoase si masini de tuns iarba, etc)

Tot ce ai enumerat mai sus, sunt majoritatea motoare in 2 timpi..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca bateria este la sfirsitul vietii ei (cca 2/3 ani ) nu mai reuseste sa inmagazineze curent indeajus pentru a tine in functie toate sistemele electronice ale motorului , este adevarat ca alternatorul continua sa produca curent , insa este si el limitat , atunci cind tensiunea scade sub 12 volti , cum spunea mai sus un coleg este normal sa se intimple asta . Sa nu uitam in functionare alternatorul produce 13,8 14,0 volti .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...