adi_mot Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 Salut, Am o scurta intrebare despre relantiul unui FZ6S din 2004. Ieri pe drumul spre casa am vazut ca moto nu prea statea cum trebuie la relantiu (sper ca asa se scrie corect, daca nu fell free to correct me). Statea undeva pe la 850-970 rpm. Si-a mai revenit de vreo 2 ori la valorile normale dar in rest statea foarte scazut. Ajuns acasa, am verificat multe chestii la moto pana la un moment dat cand am pus contactul am dat la demaror a invartit o data si apoi a inceput s caraie. Pe scurt m-a lasat bateria. Am pus-o pe redresor am incarcat-o un pic si moto a pornit la prima cheie. Intrebarea mea este daca o baterie descarcata poate influenta valorile relantiului. Din puctul meu de vedere, odata moto pornita ar trebui sa mearga si fara baterie. Multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 poate ai releul de incarcare dus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 Turatia de ralanti (sau mers incet in gol) se regleaza cu un surub pe partea stanga sub rezervor. Turatia aia scazuta poate insemna ca nici bateria nu se incarca (o consecinta, nu o cauza). Chestiile alea verificate la moto, nu includ si tensiunea de incarcare? poate fi si cauza ... daca bateria nu mai primeste curent, ceea ce are deja inmagazinat foloseste pentru scanteie, injectie, accesorii... cand ajunge la "ultimele picaturi" (tensiune <12v) apar simptome de fluctuatii ralanti si regim de mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 Intrebarea mea este daca o baterie descarcata poate influenta valorile relantiului. Cateodata da, cateodata nu. Vezi cum tine curentul si cat scade voltajul cand dai la automat, plus incarcarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat August 5, 2016 Autor Share Postat August 5, 2016 Nu am masurat inca tensiunile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 Verifica incarcarea! Este normal sa cada relantiul si toate sistemele daca bateria scade sub 12 v. Moto o data pornita nu merge fara baterie! Exceptie fac anumite motoare in 2 timpi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 Verifica incarcarea! Este normal sa cada relantiul si toate sistemele daca bateria scade sub 12 v. Moto o data pornita nu merge fara baterie! Exceptie fac anumite motoare in 2 timpi exceptie fac cele care au sistem de generare curent doar pentru scanteie (ex. cross-urile, drujba, motocoase si masini de tuns iarba, etc) daca ansamblul are nevoie de generator suplimentar de curent pentru alte accesorii (lumini, claxon, etc) atunci pentru fi fiabilitate apare si bateria.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 da si tu report, si roaga un Moderator sa-ti modifice titlul in ralanti ! ....... ''relaniu'' suna tare ciudat vezi ca si @einstein stia versiunea corecta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 exceptie fac cele care au sistem de generare curent doar pentru scanteie (ex. cross-urile, drujba, motocoase si masini de tuns iarba, etc) Tot ce ai enumerat mai sus, sunt majoritatea motoare in 2 timpi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 Tot ce ai enumerat mai sus, sunt majoritatea motoare in 2 timpi.. 50-50 si ne impacam.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 Ok,fie cum spui tu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 Daca bateria este la sfirsitul vietii ei (cca 2/3 ani ) nu mai reuseste sa inmagazineze curent indeajus pentru a tine in functie toate sistemele electronice ale motorului , este adevarat ca alternatorul continua sa produca curent , insa este si el limitat , atunci cind tensiunea scade sub 12 volti , cum spunea mai sus un coleg este normal sa se intimple asta . Sa nu uitam in functionare alternatorul produce 13,8 14,0 volti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.