Jump to content

Pareri/Experiente Kawasaki VN 1500 Clasic


bucsaadi
 Share

Recommended Posts

Salut!
Ma bate un gand sa imi schimb VN-u de 800 cu un VN 1500. Am gasit ceva din 98 - 99, dar este in 4 trepte, am inteles ca sunt si in 5 trepte, dar dupa anul 2000-2001 in sus, dar mai rare.
Motivul schimbarii este sa trec pe un motor mai robust, care sa poata sa care mai mult (pasager si bagaje fara sa dau cu roata de aripa), sa aibe cardan si frana mai utila pe spate la incarcatura.

Ma intereseaza la utilajul asta :
-consum

-fiabilitate

-probleme native (cutie, motor,suspensii, electrica)
- plusuri si minusuri
- alte alternative la modelul asta, care sunt mai ok, in jurul sumei de 4000E.

Multam'

Edited by bucsaadi
Link to comment
Share on other sites

Ia-l. E probabil varianta cu carburator. Are un cuplu cat Dyna. E fiabil. E mai brutal mai greu si mai necizelat fata de VN800. Eu am in ograda varianta de Drifter si de VN800 si de VN1500. Decat sa dau 800-le am preferat sa mai iau un 1500, deci sunt nebun. Vezi sa nu patesti ca mine.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am unul de anul acesta. E un VN1500 Classic din 1997, cutie in 4 trepte. E un motor bun, cutia este lunga, si foarte robusta, nu simti nevoia de treapta superioara musai. Viteza la care se simte bine e 90-100 km/h, dar nu inseamna ca nu merge si mai tare. Consum... in functie de cum mergi. Dupa calculele mele cam 6-7/100 mers la plimbare.

Probleme? nu am avut pana acum nimic care sa fie iesit din intretinerea uzuala. Si acesta in conditiile in care aproape 3 ani a stat nepornit. I-am schimbat uleiul in motor, lichidele si merge f bine. E cam complicat la vale, ca orice inclinatie are, mai trebuie sa si accelerezi ca sa pastrezi o viteza constanta... :)


» Post actualizat in 10 Aug 2016 07:59

Cu 5 trepte sunt din 1998 pana in 2000, cand s-au facut cu injectie. E varianta E.

Link to comment
Share on other sites

Si la al meu proprietarul spunea ca e din 98, dar cand am verificat actele... era din 97. Pe cadru scria ca este e, dar e D2. Stiu ca cele care au fost cu motor seria E au 5 trepte si carburatie. Verifica actele, verifica seria motor...

Edited by Cib
Link to comment
Share on other sites

nu am probleme cu cutia. Atat timp cat are ulei de calitate nu sunt probleme. Nu sare din viteza, nu intra greu. Are aprox 19.000 km (am cumparat-o cu 18.00 in bord, tind sa cred reali) si nu am probleme deosebite

 

Problemele pot aparea si de la reglajul schimbatorului de calcai, care se poate indoi/rupe. Daca acela blocheaza sa actioneze pana la capat, atunci nu se cupleaza bine si e normal sa sara. Eu i-am facut o reasezare a comenzilor vitezelor pe caneluri si nu am probleme.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Daca nu Kawa,atunci poate un Intruder 1500. Cutia e destul de rafinata iar motorul trage frumos si e relativ problem-free.

 

Pasagerul nu-l simte iar la 120 nici nu stii in ce treapta esti :))

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Daca nu Kawa,atunci poate un Intruder 1500. Cutia e destul de rafinata iar motorul trage frumos si e relativ problem-free.

 

Pasagerul nu-l simte iar la 120 nici nu stii in ce treapta esti :))

+1...cel putin M1500 are un cuplu sa ii traiasca :smoke:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...