Tudor Bogdan Postat Septembrie 24, 2016 Share Postat Septembrie 24, 2016 Doamne ! cati bani s-ar incasa la buget daca politia ar sanctiona , macar contraventional , soferii agresivi in trafic si cei care iti pun viata in pericol. . @Pisoiu , era de asteptat sa nu miste nimeni nimic in cazul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoadChan Biker Postat Septembrie 28, 2016 Share Postat Septembrie 28, 2016 Totusi unde este echipamentul tau ? O casca nu face cat un echipament,daca te izbea era vina lui,daca mureai era vina amandurora,tu nu aveai echipament si el e dobitoc de fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisoiu Postat Septembrie 28, 2016 Autor Share Postat Septembrie 28, 2016 Am casca, cizme si manusi. Nu am hard protection, port costum de blugi dar cand e cald mai las haina in port-bagaj. Trike-urile se rastoarna mai greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisoiu Postat Septembrie 29, 2016 Autor Share Postat Septembrie 29, 2016 Dau jos carena, montez o mitraliera si gata, ma gasiti pe platorurile de filmare de la mad max 7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisoiu Postat Septembrie 29, 2016 Autor Share Postat Septembrie 29, 2016 Asta e chestie de fizica mai grea, nu e pentru toata lumea. La viteza de impact de 200km/h, nu prea mai conteaza ce ai sub fund sau pe tine, masina/bike/trike/manusi/casti/etc. Ca sa fiu bine inteles, 200km la ora provine nu din faptul ca eu mergeam cu viteza aia ci din faptul ca fiecare participant mergea cu 100 la ora iar la impact frontal vitezele se aduna. Si in plangerea de la politie am scris aceeasi chestie cu viteza de impact de 200 la ora si evident ca organul m-a intrebat daca chiar mergeam cu 200 la ora. Singura chestie care eventual te poate salva este sa zbori din vehicul si sa ai marele noroc sa nu te lovesti de ceva pana cand te opresti. Pentru cui ii plac cifrele, un impact la 150km/h intre o masina de dimensiunea unui logan si un zid de beton care nu se misca (aka toata energia de impact e absorbita de masina) genereaza forte de decelerare de ordinul 170-200G. Corpul uman rezista in mare pana pe la vreo 15G, depinde de durata socului. In traducere libera 200G=piftie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisoiu Postat Septembrie 29, 2016 Autor Share Postat Septembrie 29, 2016 El sigur scapa, greutate mai mare si zona de absorbtie a energiei de impact mai mare. E mai nasol la accidente in care greutatile vehiculelor sunt similare. Acum cativa ani, exact in acelasi loc in care am avut eu patania s-au lovit 2 tiruri cap in cap. Ambele cabine au fost turtite pana au ajuns cam de 1 metru de lungi. Cu soferii iti dai seama ce s-a intamplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Totusi unde este echipamentul tau ? O casca nu face cat un echipament,daca te izbea era vina lui,daca mureai era vina amandurora,tu nu aveai echipament si el e dobitoc de fel. Uite. Pisoiule, cine te ia la intrebari ca nu ai echipament : /index.php?/topic/741846-sunt-inalt-pentru-motoare-help/ In alta ordine de idei, ne am intersectat in 15.07. in Cluj, eu incercam sa ies din oras si mai rau m a zapacit trike ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisoiu Postat Septembrie 29, 2016 Autor Share Postat Septembrie 29, 2016 Imi pare rau de zapaceala Hai, acuma nu mai fiti asa rai cu baiatul, ca nici noi poate nu eram mai breji la 15 ani. Adica eu sigur nu eram. Omu are dreptu sa intrebe, asa ca ii raspundem. Peace . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisoiu Postat Septembrie 30, 2016 Autor Share Postat Septembrie 30, 2016 E un fel de bulimuc, dar mai mare Scuze de typo.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ettore Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 Cu centura de siguanta si airbaguri scapi si din accident generand 70 g viu. Doar ca daca te lovea ala pe tine el scapa si tu erai ingeras, masina e mai grea decat trikeul si mai moale. Fara a fi carcotas, de unde ai tu aceste informatii? Sau pe ce se bazeaza afirmatia de mai sus. EU as spune 40g pentru nu mai mult de 30ms.Ce Este peste e cu semnul intrebarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ettore Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 Tu poti sa spui ce vrei, poti citi protocoalele euroNcap ca sunt publice. Uite aici un Protocol Euro-NCAP, poti te rog sa-mi incercuiesti unde este scris? http://euroncap.blob.core.windows.net/media/24493/mercedes-benz_e-class_2016_datasheet_new.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisoiu Postat Octombrie 3, 2016 Autor Share Postat Octombrie 3, 2016 referitor la speta, vezi ca la o plangere depusa trebuie sa iti raspunda in scris in termen, si acolo sa iti decline competenta. Telefonul e fix tinut in brate pe celalalt. Telefonul a fost asa de curtoazie, mi-a spus ca mi se va raspunde si in scris. Am numar de inregistrare. Deocamdata astept sa il primesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ettore Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 Ala e un rezultat de test, protocolul e altceva. Nu intentionez sa port o discutie cu tine pe subiecte pe care nu le intelegi, daramite stapanesti. O zi buna. Off Topic! Imi recunosc limitele in acest domeniu de aceea insist sa ne dai un link prin care doar faci referire la informatia citata, asta presupunand ca nu esti chiar in domeniu si faci astfel de incercari si ne poti chiar pune la dispozitie un protocol sau fisa de masuratori sau rezultate. Eu presupun, cu rea vointa evident, ca ce ai scris acolo este o informatie auzita odata, undeva in "cercurile in care te invarti" intr-un anumit context pe care chiar nu o stapanesti, adica nici macar nu ai avut curiozitatea sa citesti in "docomentele" la care faci referire. Incapacitatea de a argumenta cu date stiintifice te "impinge" sa folosesti calomni pentru a-ti justifica ipoteza, tipic unei "pi..de". P.S. poate ne muta cineva in alta parte daca deranjam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 Off Topic! Imi recunosc limitele in acest domeniu de aceea insist sa ne dai un link prin care doar faci referire la informatia citata, asta presupunand ca nu esti chiar in domeniu si faci astfel de incercari si ne poti chiar pune la dispozitie un protocol sau fisa de masuratori sau rezultate. Eu presupun, cu rea vointa evident, ca ce ai scris acolo este o informatie auzita odata, undeva in "cercurile in care te invarti" intr-un anumit context pe care chiar nu o stapanesti, adica nici macar nu ai avut curiozitatea sa citesti in "docomentele" la care faci referire. Incapacitatea de a argumenta cu date stiintifice te "impinge" sa folosesti calomni pentru a-ti justifica ipoteza, tipic unei "pi..de". P.S. poate ne muta cineva in alta parte daca deranjam. goagal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ettore Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 goagal Ai vizionat / ascultat filmuletul de la cap la coada si ai inteles ce spuneau acolo? sau precum piatra84 imi faci referinte la cai verzi pe care nici macar nu ai avut curiozitatea sa le parcurgi? O sa ma rezum doar la John Stapp (cel care a fost franat in pozitie normala, nu orientat in sens invers deplasarii). Aici gasesti datele experimentului la care face referire filmul: http://www.stapp.org/stapp.shtml Pe scurt oprit de la 632 mile / ora in 1,4 Secunde. Fizica de calsa a patra spune: decelarie medie de 20.6 g si in link-ul spre stapp.org ni se spune de peak-ri de 40 g. In urma deceleratie suferite omul a suferit pierdera temporara a vederii si coaste rupte. Echipamentul folosit: Proteza dentara, centura in 5 puncte pretensionata (cu mana ce-i drept), maini si picioare legate si o casca (asta din urma a fost o ideea rea defapt). Daca tu si pietricica mergeti orientati in sens invers deplasarii atunci nu prea are rost sa mai scriu ceva aici, voi aflandu-va doar in grupa I sau II. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 ... nu ma intereseaza, doar caut sa ma cert pe un forum ... ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.